p.o.v Lottie
Het is zondag. Vandaag ga ik gewoon fucking 5 Seconds Of Summer ontmoeten. Ik kan het nog steeds niet geloven. Gister heb ik super veel met Niall geappt. Het was echt heel erg gezellig.
Op dit moment zit op mijn kamer te bedenken hoe ik hier weg kom. Mijn ouders houden me in de gaten dat ik niet naar buiten ga. De sleutel voor mijn kamer hebben ze afgepakt dus ook dat ik geen optie.
Met een zucht laat ik me op mijn bed vallen. Ik moet gewoon de deur uit rennen waarschijnlijk. Die oudjes houden me toch niet bij. Ik sta op uit mijn bed en kijk nog een keer of ik echt alles heb.
Na dat ik zie dat ik mijn spullen heb, open ik voorzichtig mijn slaapkamerdeur. Als het goed is zit Isa op haar kamer en zitten papa en mama beneden. Met kleine passen loop ik de trap af op de hoop dat de trap niet kraakt.
Als ik dan eindelijk onder aan de trap sta zie ik Isa boven aan de trap verbaast kijken. Maar dan ineens krijgt ze een grijns op haar gezicht. 'papa, mama, Lottie probeert er vandoor te gaan' schreeuwt Isa.
Zo snel als ik kan ren ik de deur uit. Helaas komen papa en mama achter me aan. Nu moet ik een omweg maken. Als ik regelrecht naar Niall toe ren weten ze waar hij woont.
Na 10 minuten rennen ben ik ze eindelijk kwijt. Gelijk stop ik met rennen en probeer op adem te komen.
Opzich heb ik wel een goede conditie, maar 10 minuten rennen is toch wel wat zwaar.
Na nog 5 minuten te hebben gestaan, loop ik door naar Niall zijn huis. Daar aangekomen staan er al wat auto's voor het huis. Ik loop naar de deur en bel dan aan.
Al snel gaat de deur open en staat Niall voor mijn neus. 'Niall' zeg ik blij. 'hee. Je ziet er rood uit' zegt Niall grinnikend. 'ik heb huisarrest en mag het huis niet uit dus ik moest een omweg rennen omdat mijn ouders me achterna zaten' leg ik uit. 'dat is balen. Daarom is het zo handig om alleen te wonen' grinnikt Niall.
'kom, dan gaan we naar binnen' zegt Niall. Samen met Niall loop ik naar binnen, gelijk door naar de woonkamer. In de woonkamer zitten 4 jongens die ik maar al te goed ken.
Ashton, Luke, Calum en Michael. Ze zitten gewoon voor me. Fenna zou helemaal geflipt zijn. Gelukkig kan ik me nog een beetje bedwingen. Samen met Niall loop ik verder de woonkamer in terwijl de jongens me raar aankijken.
'dit is het meisje waar ik het over had' begint Niall. 'waren het goede dingen of slechte' vraag ik gelijk. 'daar zal jij niet achter komen' zegt Niall met een grijns.
'vertel wat over jezelf' zegt Michael enthousiast. 'nou oke ik ben Lottie, 17 jaar oud en verder oersaai' zeg ik. Ashton zijn gezicht betrekt helemaal en er lopen al gelijk tranen over zijn wangen.
Zo snel als hij kan rent hij huilend weg. 'sorry voor Ashton. Het ligt niet aan jou. Het ligt gevoelig' zegt Calum. 'ik weet het. Een vriendin van me heeft het verteld van zijn zusje' antwoord ik. 'ze zegt altijd dat ik Ashton zijn verloren zusje kan zijn' zeg ik er nog achteraan. 'daar zit kans in' zegt Calum.
Luke is verdacht stil en staart me aan wat ik eng vind. 'Luke' zeg ik. Gelijk komt hij uit zijn dagdroom waardoor alle jongens lachen. Luke daarin tegen wordt helemaal rood.
'en hoe heb je Niall leren kennen' vraagt Michael. 'we botste tegen elkaar op in de stad en hij gaf me gelijk zijn nummer' vertel ik. 'Niall de fixbeer gaat er gelijk voor' lachen Michael en Calum terwijl Luke weer stil voor zich uit staart. Ik had hem heel anders voorgesteld.
Niall wordt helemaal rood en kijkt snel de andere kant op. 'ik ga denk ik even bij Ashton kijken' zeg ik na een tijdje. Ik voel me er gewoon niet goed bij dat hij zich gewoon niet goed voelt. Het werd ook gewoon vrij ongemakkelijk in de woonkamer.
Luke kijkt me de hele tijd aan en de andere wisten niks meer te zeggen. 'is goed' antwoord Niall. Ik loop de gang op en dan gelijk de trap op.
Ik sta versteld als ik zie hoeveel deuren er wel niet zijn. Hoe moet ik Ashton ooit gaan vinden? Met een zucht begin ik bij de eerste deur. Gamekamer. Ik zie niemand zitten dus ik sluit de deur weer.
Na nog 5 deuren gehad te hebben, hoor ik gesnik achter een deur vandaan komen. Ik loop zachtjes naar de deur toe en open hem dan. Op het bed ligt Ashton. 'Ashton' vraag ik.
kort hoofdstuk
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
FanfictionLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...