[25]

1.2K 44 5
                                    

p.o.v Lottie

Daar aangekomen zien we de andere jongens van 5sos al staan. Ik spring in Michael zijn armen en geef hem dan een knuffel. Hetzelfde doe ik bij Calum.

Bij Luke geef ik een korte knuffel, waarbij hij natuurlijk weer aan mijn kont zit. 'kap nou eens Luke. Ik wil jou zo hard tegen je gezicht aan slaan he' schreeuwt Niall ineens. Ik schrik toch wel een beetje van zijn plotselinge uitbarsting. Luke krijgt er alleen maar een grotere glimlach van op zijn gezicht.

Met zijn 6e lopen we naar binnen, gelijk door naar de kleedkamers. In de kleedkamer staat een vrouw die er aardig uit ziet. 'hallo ik ben Lou. Ik doe de make-up en kleren van de jongens' zegt Lou die zich voorstelt aan mij. 'jullie kleren liggen al allemaal klaar' zegt ze.

Allemaal pakken we onze kleren en gaan dan naar de kleedkamers. Ik trek de kleren aan en vind het er echt leuk uit. ik heb een rode-zwarte houthakkers blouse aan met een zwarte panty en een kort tuinpak (dit draag ik zelf echt heel graag hihi).

Ik loop het hokje uit en zie daar alle jongens al zitten. 'wow, ik heb toch wel het schattigste en knapste zusje ooit' glimlacht Ashton. 'dat heb je zeker' zeggen Luke en Niall tegelijk.

Ik kijk raar naar Luke die me met een grijns aankijkt. Toch negeer ik hem en loop dan naar Lou. Ik ga in de stoel zitten waarna ze mijn haar en make-up doet. Ik ben eerlijk gezegd echt heel erg blij met het eind resultaat.

Na dat ook de jongens klaar zijn lopen we naar de ruimte waar het interview wordt gehouden. Ik zie al een man zitten en stel me aan hem voor.

Na 10 minuten begint het interview. Ik zit tussen Ashton en Niall. 'hallo 5sos, Niall en Lottie' zegt de man. 'hallo' zeggen we allemaal. 'oke, we zullen gelijk de spits af bijten'. 'willen jullie informatie kwijt over het meisje in het midden' vraagt de interview. Hij is echt heel erg netjes wat ik wel fijn vind

'ja, na al die tijd vinden we dat de fans wat informatie verdienen' zegt Calum. Iedereen kijkt naar Ashton die het gaat vertellen.

'oke, dit is Lottie. Ze is gister 18 geworden' zegt Ashton. 'gefeliciteerd nog' zegt de interviewer. 'bedankt' antwoord ik.

'Niall en Lottie hebben elkaar een tijdje geleden leren kennen en zijn toen veel samen opgetrokken. Uiteindelijk heeft Niall ons aan haar voorgesteld. Natuurlijk had ik het er moeilijk mee dat ze Lottie heette, maar daar kan ze niks aan doen. Lang zijn we samen opgetrokken. Ik kreeg steeds meer informatie over Lottie, wat me steeds verdrietiger maakte.

Uiteindelijk heb ik haar gedwongen tot een DNA- test. En ja, we zijn broer en zus. Verder is ze gewoon goede vrienden met Calum, Michael en Luke. En natuurlijk Niall, die haar vriendje is' verteld Ashton. De interviewer kijkt verbijsterd mijn kant op.

'dat is een heel verhaal' zegt hij. 'jaa, maar buiten alle drama die ik met mijn nep ouders heb gehad ben ik echt verschrikkelijk blij dat het zo gelopen is. Ik heb een top familie, top vrienden, en natuurlijk het beste vriendje wat je je maar kan wensen' zeg ik.

'nee hoor. Ik weet zeker dat ik 10 keer beter ben dan hem' zegt Luke, wijzend naar Niall. Niall zijn gezicht uitstraling veranderd gelijk naar verdrietig. 'hou jij je bek maar gewoon dicht want als het goed is heb jij van je mammie geleerd dat je niet mag liegen' zeg ik. 'sorry mammie' zegt Luke als een of ander klein kind.

Ik richt me weer op de interviewer die op zijn blaadje kijkt. 'iedereen vraagt zich af waarom je eerst heel veel met Niall werd gespot en toen ineens 3 maanden niet meer' vraagt de interviewer. 'ik had 3 maanden huisarrest omdat ik meerdere keren van school weg was gelopen' vertel ik. 'bad girl in the house' schreeuwen Calum en Michael heel erg hard. Ik kijk ze lachend aan.

'ben je het bad girl type' vraagt de interviewer. 'nee, het was dat Niall en ik hadden afgesproken maar toen ineens stond hij in mijn klas. Ik kon het niet over mijn hart krijgen om hem af te wijzen. Ik ben mee gelopen, en zo is het een paar keer gegaan. Ook ben ik nog een keer het huis uit gesneekt omdat ik naar het concert van 5sos ging' vertel ik.

'dus je bent meer een vrienden type die echt heel erg veel doet voor zijn vrienden' vraagt de interviewer. 'jaa, ik zou voor deze rare jongens echt heel erg veel doen. Vriendschap is gewoon iets wat je overeind houd. Als je je niet goed voelt staan je vrienden altijd wel voor je klaar. Vrienden vind ik samen met familie het belangrijkste in de wereld' zeg ik. 'dat is echt heel erg mooi gezegd' complimenteert de presentator mij.

Na nog wat gepraat te hebben, is het interview klaar. Allemaal geven we de interviewer een hand en gaan dan weer terug naar de auto's. Ik ga samen met Ashton en Niall weer terug naar mama omdat ze graag een kamer voor me wou maken zodat ik bij haar kan slapen als de tour begint.

Bij mam haar huis aangekomen staat ze al buiten te wachten. Ze stapt in waarna we met zijn 4e naar de meubelwinkel rijden. Een hele tijd zwerven we door de winkel terwijl we kijken wat er in mijn kamer moet komen.

3 uur later staan we thuis met de meubels. Ik heb een 2 persoon bed voor als Ashton bij me komt liggen. Eerst wou ik het niet omdat het gewoon verschrikkelijk duur is maar Ashton stond erop. Ik moet wel echt snel een baan gaan zoeken want nu moeten andere dingen voor mij betalen.

'zullen we morgen de kamer dan maken? Daar heb ik nu echt geen fut meer voor' stelt mama voor. 'is goed' antwoorden Niall, Ashton en ik. 'is het goed als Niall en ik dan weer naar huis gaan? Ik wil gewoon lekker liggen' vraag ik. 'natuurlijk is dat goed lieverd' antwoord mama.

Ik geef Ashton een dikke knuffel en neem ook nog afscheid van mama waarna ik met Niall mee ga.

Bij zijn huis aangekomen lopen we samen naar binnen toe. Gelijk wordt ik tegen de muur aan gedrukt en voel ik 2 zachte lippen op die van mij. Niall weet dat ik nog niet te ver wil gaan dus het fijne is dat hij dat ook niet doet. Ik leg mijn handen in zijn nek, en hij die van hem op mijn heupen.

Dit moment mag van mij eindeloos duren. Niall draagt me naar de bank, en zet me daar op zijn schoot neer. Het moment is geweldig, tot dat we worden onderbroken. Ik kijk verbaast naar de deuropening waar Luke staat.

'wat kom je hier doen' vraagt Niall verbaast. 'ik kwam even kijken hoe het met het mooiste meisje van de wereld gaat' glimlacht Luke. 'het ging er perfect mee tot dat jij ons moment verpeste' zeg ik pissig. 'wat jammer nou. Dat was niet mijn bedoeling hoor schoonheid' glimlacht Luke zelfvoldaan. 'rot op Luke, we hebben een relatie dus hou op met proberen haar te krijgen' zegt Niall.

Je hoort in zijn stem hoe bang hij is dat ik bij hem weg zal gaan. Ik zal nooit bij hem weg gaan, en al helemaal niet voor Luke.

Met een zucht loopt Luke weg. Niall kijkt me met een glimlach aan en drukt dan snel zijn lippen weer op die van mij.

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu