[49]

788 32 2
                                    

p.o.v Lottie

*2 dagen later*

Het is 2 dagen later. Vandaag komt Kate aan met haar ouders. Niall heeft gister de heletijd geknuffeld met Jax en hij mocht vannacht zelfs bij ons in bed. Ik hoop echt dat we iets kunnen verzinnen met Kate dat ook wij Jax kunnen zien.

Misschien is het niet ons kind maar zo voelt hij wel. Zelfs Niall noemt Jax zijn eigen kind.

Al snel komen er allemaal mensen de ruimte ingelopen. Niall en ik kijken goed of we Kate zien. Jax staat naast me die wordt vastgehouden door Niall en mij. We hebben beide een hand van hem vast. Hij wiebelt wel wat op zijn benen maar hij kan het.

Gister was de eerste keer dat hij echt heeft gestaan. Hij moet wel goede hou vast hebben want anders valt hij gelijk om.

Ook al is het niet mijn kind, ik hou ziels veel van hem en kan nu al niet meer zonder hem.

Al snel zie ik Kate dan eindelijk de grote ruimte in lopen. Ze kijkt rond en zodra ze Jax dan eindelijk ziet staan, staan de tranen in haar ogen. Ze laat al haar koffers vallen en rent naar Jax toe.

Zodra ze bij ons staat tilt ze Jax gelijk op en drukt hem goed tegen haar aan. De tranen stromen over haar wangen. Een man en een vrouw komen met Kate haar koffers deze kant op. Ik ben blij dat Jax en Kate weer bij elkaar zijn.

Na een minuutje Jax stevig te hebben geknuffeld laat Kate hem los en draait hem naar haar ouders toe. 'dit zijn Lottie, Niall en Jax' stelt Kate ons voor. Kate geeft Jax over aan haar moeder terwijl de vader ons een hand geeft.

Na een kwartier lopen we met zijn 6e het vliegveld uit. Kate is zo trots dat Jax kan staan. 'zal ik naar mijn huis rijden of wil je naar jou huis' vraagt Niall aan Kate. 'doe maar naar jou huis. Daar staan Jax zijn spulletjes ook' antwoord Kate. 'nee, zijn spullen staan bij mij thuis. Voor bij Niall thuis hebben we allemaal nieuwe spullen gekocht' zeg ik gelijk.

'echt waar' vraagt Kate ongelovig. 'ja, anders moesten we tussen de huizen de spullen gaan sjouwen dus hebben we nieuwe spullen voor hem gekocht. Hij heeft zelfs zijn eigen kamer' vertel ik. 'jullie zijn echt de beste. Ik gun jullie gewoon al het gelukkig' antwoord Kate.

Na 10 minuten rijden komen we aan bij Niall zijn huis. Kate tilt Jax uit de auto en de ouders pakken de koffers. Het klinkt misschien gemeen maar ik vind het ergens ook wel balen dat Kate weer terug is omdat we Jax minder zullen zien. Maar natuurlijk vind ik het ook wel leuk.

Kate kijkt echt haar ogen uit naar het grote huis voor ons. Met zijn alle stappen we naar binnen waar ik gelijk Jax voor me uit zie kruipen. Hij weet voortaan de weg uit zijn hoofd.

'wat ben ik blij dat ik eindelijk weer bij Jax ben, al was de rust ook wel even fijn' zegt Kate als ze met een zucht op de bank gaat zitten. Jax komt al snel aangekropen en trekt zich via de bank en Kate haar been op. Kate helpt hem op haar schoot en zo praten we nog veel meer.

Die avond liggen Niall en ik weer samen in bed. Jax ligt bij Kate in bed, die op de logeerkamer ligt. 'ik hou van het ouderschap' fluistert Niall in mijn oor. 'ik ook en ooit worden wij ook goede ouders' zeg ik terug. 'we zijn al goede ouders. Je weet dat we ook ouders zijn voor Jax, dat zei Kate zelf' antwoord Niall. Al snel zijn we uitgepraat, en vallen we zo in slaap.

-kort, maar kwam beter uit-

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu