{4}

1.3K 45 7
                                    

P.o.v Lottie

Wow. Dat was zo cool. Ik heb gewoon net met Niall Horan gepraat en ik heb gewoon zijn nummer. Snel ga ik opzoek naar Fenna die ik al snel vind tussen allemaal shirtjes. 'wie was die jongen' vraagt Fenna gelijk. 'ene James' antwoord ik.

'waarom had hij die pet en zonnebril op' vraagt ze. 'nou hij houd van petten en de zon scheen dus hij had een zonnebril op' antwoord ik. Soms is ze echt nieuwsgierig. ik mag niet zeggen dat ik net met de Niall Horan heb gepraat.

Ik vind het nog steeds raar dat ik met hem heb gepraat. Oke ja, ik botste tegen hem op maar hij begon ook gewoon ineens een heel gesprek, alsof hij me al jaren kent. Ik vind het raar, echt heel raar. Maar toch voelde het zo vertrouwd om met hem te praten.

Samen met Fenna loop ik naar haar huis. Bij haar huis nemen we afscheid van elkaar. Na het afscheid loop ik door naar mijn eigen huis. Daar aangekomen zet ik mijn fiets in de schuur en loop dan door naar binnen. Mijn ouders zitten weer samen met Isa in de woonkamer. Ik ga ze gewoon negeren. Ik ben nog steeds zo boos op mijn ouders.

Ik loop de deur in en mijn ouders kijken niet eens mijn kant op. Ik loop naar boven maar net voor ik de woonkamer uit loop steek ik nog mijn middelvinger op naar mijn ouders. Ik weet dat het onvolwassen is maar ik kon echt even niks beters bedenken.

Ik loop naar boven en ga daar op mijn bed liggen. Ik moet Niall nog appen. Ik pak mijn telefoon en zoek zijn nummer op. Na een tijdje heb ik hem gevonden.

Lottie, 'Heey Lottie hier, dat meisje uit de stad. Ik moest je nog appen dus ja, hier is het xxx Lottie'

Dat was echt een heel erg droog bericht. Ook echt slecht, maar ik wist niks anders. Verassend genoeg komt hij gelijk online.

Niall, 'Heey Lottie. Leuk dat je me appt. Je lijkt me echt aardig. En misschien is het ongemakkelijk ofzo omdat we elkaar echt bijna niet kennen (of je moet fan zijn van One Direction dan ken je me wel), maar je leek me zo aardig en lief dat ik je echt niet kon laten gaan'

Zo lief wat hij zegt. Ik leg mijn telefoon weer weg en ga dan wat aan mijn huiswerk werken. Opzich valt het bij ons wel echt mee met huiswerk. Bij sommige scholen heb je echt uren aan huiswerk. Ik heb er altijd maar een half uur werk aan.

Na ongeveer een half uur huiswerk maken ben ik klaar en gaan we ook gelijk eten. Zuchtend loop ik naar beneden. Ik heb helemaal geen zin om bij mijn ouders te zitten. Hun hebben mijn droom verpest. Ik ga aan tafel zitten met mijn rug naar hun toe. Ik kijk tegen de muur aan.

Vanuit mijn ooghoek zie ik Isa weer overdreven hard zuchten. Ik kan daar echt niet tegen, dat overdreven gedrag van haar. Alsof ze dood gaat. 'Lottie draai je om' zegt mijn vader. Ik negeer ze volkomen en blijf gewoon zo zitten. Ik heb niet eens honger.

'Lottie draai je om' zegt mijn vader al wat harder. En nog steeds negeer ik hem. Zij negeren mijn dromen, ik negeer hun. Zuchtend staat mijn vader op en draait me ruw om, maar gelijk draai ik me weer terug. 'ik ben helemaal klaar met jou. Ga naar boven en blijf daar' barst hij ineens uit.

Zonder enige moeite sta ik op en loop naar boven. Ik hoef niet bij hun te zijn. Ik wil niet bij hun zijn. Het liefst nooit meer. Maar ja, het is mijn familie. Ik heb niet veel keus. Zuchtend laat ik me op bed vallen zodra ik op mijn kamer ben aangekomen.

Ik pak mijn telefoon erbij en zie een nieuw berichtje van Niall.

Niall, 'Heey, wil je een keer wat met mij drinken?'

Wow. Is dat dan een soort date? Ik weet het niet maar het lijkt me zeker wel leuk.

Lottie, 'natuurlijk wil ik dat'

Hij lijkt me echt een lieve jongen. Wat ik van internet weet is hij echt een schat. Ik zal er snel achter komen of dat ook zo in het echt is. De rest van de avond breng ik door op mijn kamer. Net als ik wil gaan slapen licht mijn telefoon weer op.

Niall, 'kun je morgen om 4 uur bij de Starbucks?'

Lottie, 'natuurlijk'

Ik ga gewoon morgen om 4 uur samen met dé Niall Horan wat drinken bij de Starbucks! De fangirl van binnen gaat nu echt te keer. Ik leg mijn telefoon weg en ga dan in bed liggen. Met de gedachte dat ik morgen met Niall wat ga drinken val ik in slaap.

/\

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu