p.o.v Lottie
Vandaag is het zo ver. Ik ga terug naar de jongens. Van Niall heb ik niks meer gehoord maar Ashton zei dat het niet goed met hem gaat. Het is toch echt zijn eigen schuld. Blijkbaar is Luke ook echt super boos op Niall omdat ik door hem weg ben. Ergens vind ik het schattig dat Luke daarom boos is. Niall en Luke negeren elkaar ook compleet.
Op dit moment zit ik nog in het vliegtuig. We zijn al wel aangekomen en mogen dan ook zo uitstappen. Ik vond het ECHT moeilijk om afscheid te nemen van Kate. We hebben al wel een leuk huis gevonden maar er moeten nog dingen worden geregeld. Ruben zou haar daar mee helpen.
Verder zouden Isa en Ruben haar helpen met Jax. Ik denk dat ik voor 3 maanden weg ga omdat ik gewoon niet langer afscheid van ze kan nemen. En samen met Kate heb ik een telefoon en laptop voor haar gekocht. We hebben dus afgesproken elke dag even te bellen of te facetimen. Ook al ken ik ze pas een week, ik ben echt aan ze gehecht.
Toch ben ik ook wel blij dat ik weer terug ben bij de jongens. De jongens betekenen gewoon heel erg veel voor me en ik zou echt niet zonder ze kunnen. Vooral niet zonder Ashton. Hij is gewoon geweldig. En als Niall normaal doet is hij ook wel geweldig hoor. Maar ik ga deze weken iniedergeval wat lol maken met de jongens.
Verder heb ik gehoord dat de tour 3 maanden is ingekort. Ze hebben wat aanpassingen gedaan waardoor het wel ging. Het kwam vooral omdat het niet zo goed gaat tussen bepaalde personen.
Na een tijdje word er omgeroepen dat we uit het vliegtuig mogen. Snel sta ik op en loop het vliegtuig. Ik heb Ashton echt heel erg gemist. Na een tijdje zie ik mijn koffer die ik van de band af pak. Ik ben er nu helemaal klaar voor.
Ik loop naar het voorste deel van het vliegveld waar Ashton als het goed is zou staan. Al snel zie ik Ashton staan. Met een snelle pas loop ik naar hem toe wat Ashton me na doet. Al snel voel ik zijn sterke armen weer om me heen.
'ik heb je gemist zusje' zegt Ashton gelijk. 'ik heb jou ook gemist Ashton' antwoord ik. 'heb je het wel een beetje leuk gehad' vraagt Ashton. 'ja. Het was echt super gezellig met Ruben en Kate' zeg ik. 'ik vind je verhaal nog steeds echt vaag, maar dat leg jij me straks maar eens goed uit' zegt Ashton. 'zal ik doen' zeg ik.
'ook al was het maar voor een week, toch heb ik je echt vreselijk erg gemist. Die jongens waren gewoon niet uit te houden' zegt Ashton. 'ik vind het wel schattig dat Luke boos is omdat ik weg ging door Niall' zeg ik. 'we zullen nu maar eens naar de bus gaan want Niall is een en al een zak depressie sinds dat jij weg bent' zegt Ashton zuchtend. 'toch nog een teken dat hij me mist' antwoord ik.
Samen met Ashton loop ik het vliegveld uit waar natuurlijk een grote bus voor het vliegveld staat. Het ziet er echt heel erg raar uit. Samen lopen we de bus in waar ik natuurlijk uitgebreid wordt verwelkomt. Ik voel me gewoon gelijk thuis bij hun.
De jongens zijn gewoon echt mijn thuis. Hoeveel ik ook van Kate en Jax hou, de jongens zullen altijd mijn thuis zijn. Bij hun ben ik echt mezelf en voel ik me zo vrolijk. Niet dat ik dat bij Kate niet heb, maar toch is het anders. Moeilijk uit te leggen.
Na een tijdje heb ik bijna iedereen gehad behalve Niall. 'jongens, ik ga even naar Niall toe' zeg ik. 'let wel op he' zegt Luke gelijk. Wat is het toch ook een schatje soms. Niet altijd.
Met een zucht sta ik op waarna ik met kleine passen naar de slaap cabine loop. Ik open de deur en zie al gelijk Niall op bed liggen. Ik geef toe, hij ziet er echt vreselijk uit. Hij ziet er nog net niet uit als een zwerver door zijn baby face.
'Niall' vraag ik zacht. Gelijk schiet zijn hoofd mijn richting in en worden zijn ogen groot. 'Lottie. Je bent terug' stottert Niall. 'ja, ik zou na een week weer terug komen' antwoord ik.
'waarom ging je weg' vraagt Niall alsof hij dat niet weet. 'omdat jij mij beschuldigd van iets wat ik niet had gedaan en me daarbij gewoon negeerde' zeg ik. 'sorry Lottie. Ik weet niet hoe ik zo dom kon zijn. Dit was gewoon de ergste week ooit' zegt Niall. Dat is best wel lief. 'oke, ik geef je nog een kans maar ik wil geen beschuldigingen meer dat ik Luke leuk vind of weet ik veel. Ik vind alleen jou leuk' zeg ik na een tijdje.
Gelijk springt Niall bij van zijn bed en neemt me in zijn armen. 'je stinkt' grinnik ik. 'sorry' antwoord hij. 'ik zal snel gaan douchen zodat ik je weer mag knuffelen. Daarna vertel je me wat je deze week hebt gedaan'. Hij pakt wat andere kleren en vertrekt dan de badkamer in.
Ik loop weer de woonkamer in, waar iedereen me verwachtingsvol aankijkt. 'het is weer goed'.
'waar is hij nu' vraagt Ashton. 'hij is douchen zodat hij me weer mocht knuffelen. Ik wou geen knuffel omdat hij stinkt'. 'echt iets voor Niall' grinnikt Ashton.'waar zijn de 1d boys eigenlijk' vraag ik. 'die hebben een andere bus maar omdat Niall graag bij je wou zijn mocht hij bij ons in de bus' legt Ashton uit. 'nou ik heb hem liever in die andere bus' mokt Luke. 'ahw. Is Luke een beetje bezorgd, en dus nu boos' zegt Ashton met een baby stemmetje. 'nee, ik mag hem gewoon niet'.
Al snel komt Niall weer terug, dit keer niet stikkend. Hij komt naast me zitten waarna ik tegen hem aan kruip. Gelijk krijg ik weer een geïrriteerde blik van Luke.
'vertel wat je hebt gedaan deze week' zegt Niall na een ongemakkelijk stilte. 'je kunt haar niet dwingen dingen te doen' zegt Luke ineens. Wat is dit nou weer? 'Luke, kom op nou. Hij bedoelt het gewoon goed. Je kan niet voor altijd boos blijven, dat deed ik ook niet bij jou' zeg ik. 'je hebt gelijk'.
'nou ik heb in het vliegtuig een meisje van 16, Kate, ontmoet waar ik de hele week mee heb rond gehangen. Samen hebben we bij Ruben gelogeerd omdat ik het fijn vond om even bij hem te zijn. En natuurlijk was Jax, het kind van Kate, er ook' zeg ik.
'ze is 16 en heeft een kind' vraagt Niall afkeurend. 'ze werd al vanaf haar 9de mishandeld door een man en uiteindelijk is ze dus zwanger geworden. Uiteindelijk is ze samen met Jax gevlucht' leg ik uit. 'oo, dat verklaard een hoop' zegt Niall.
Ik laat een foto zien van mij met Jax, en gelijk kijkt Niall verliefd naar de foto. 'je lijkt me echt een perfecte moeder. Over paar jaar hoop ik dat wij ook zo'n mooi wonder hebben' zegt Niall. Ik hoop het ook.
'ho ho. Ze is 18. Rustig aan Horny boy. Over 5 jaar denken we er weer over na. Dat jij ouder bent dan haar kan ik niks aan doen' zegt Ashton. Bedankt Ashton, voor je bezorgde gedrag. 'sorry Ashton'.
'moeten jullie vandaag nog iets doen' vraag ik aan de jongens. 'nee, vandaag rijden we de hele dag. Morgen weer een show'.
De rest van de dag doen we niet heel erg veel. Aan het eind van de dag lig ik eindelijk weer in de armen van Niall. Hij ligt al te slapen, maar ik was nog even aan het na genieten van de fijne dag. Wat heb ik deze jongens toch gemist. Na nog wat denken aan deze dag, val ik dan toch echt in slaap.
(ik ga schrijven weer wat oppakken, ik ga mijn best ervoor doen)
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
Fiksi PenggemarLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...