[32]

1.1K 39 1
                                    

p.o.v Lottie

*1 week later*

Vandaag is de diploma uitreiking. Ik zie er tegen op. Alleen mama komt omdat ik geen behoefte had aan andere mensen die zouden komen. De jongens hebben zich 1000 keer verontschuldigd dat ze niet konden komen. Ik ben blij dat ik nu wel van de stomme jongen uit onze klas af ben. Als ik langs liep kneep hij in mijn billen wat ik echt niet fijn vind. Ik heb ook veel geskypet met de jongens. Ik heb Niall en Ashton verteld over de jongen op school. Ze wouden bijna terug komen om hem een lesje te leren, maar ik heb ze gestopt.

Op dit moment ben ik me aan het klaarmaken voor de diploma uitreiking. Ik ben al wel op school en mama zit als het goed is al in de zaal. Ik vind het echt zwaar klote dat alleen mama komt. Ik voel me er niet goed bij, maar ik weet dat de jongens er niks aan kunnen doen. Als het dan bijna begint komt een van de beveiligers ineens naar me toe gelopen.

'u heeft toch maar 1 iemand opgegeven' vraagt de man aan mij. 'ja, mijn moeder die al in de zaal zit' antwoord ik. 'er staat een man voor de deur die beweert dat hij je vader is en hij wil verschrikkelijk graag naar binnen' zegt de man. 'laat hem maar binnen' zeg ik. Als die man dan zijn zin heeft. 'weet u wie het is dan? Het kan ook iemand zijn die de diploma uitreiking wil verpesten' vraagt de man nog. 'ja, laat hem maar binnen' antwoord ik.

Ik weet niet wie het wel niet kan zijn maar als die man nu zijn zin heeft is het goed. Als het dan eindelijk tijd is moeten we allemaal in een rij gaan staan bij de ingang. Om de beurt worden onze namen geroepen.

Dan hoor ik mijn naam door de spiekers galmen. Ik zucht nog eens diep en loop dan naar voren toe waar ik mijn diploma krijg. Ik ga op mijn stoel zitten en kijk dan de zaal rond. Tot mijn oog op 2 jongens vallen. 2 hele speciale jongens. Met open mond kijk ik ze aan en ik zie ze beide glimlachen. Dit kan niet. Ze zijn echt sukkels. Daar in de zaal zitten niemand minder dan Niall en Ashton. Een traan loopt over mijn wang. Ik heb ze gemist en ik ben zo blij dat ze hier bij zijn.

Na dat alle namen zijn geweest, mogen we opstaan. Ik ren als een gek naar de plek waar je je familie zien.  Als een gek spring ik in Ashton zijn armen. 'jullie zijn sukkels' snik ik. 'dacht je nou echt dat we dit speciale moment zouden missen. Vanaf het begin wisten we al dat we hier een dag vrij voor zouden krijgen' zegt Niall. 'jullie zijn werkelijk waar de beste' zucht ik. 'net waren we nog sukkels' grijnst Niall. 'jullie zijn het beide' antwoord ik.

'waren jullie dan die man waar de beveiligers voor naar me toe kwamen' vraag ik ze. Niall kijkt me raar aan en Ashton met open mond net zoals mama. 'nee, we hadden al aangegeven dat we zouden komen zonder dat jij het zou weten' zegt Niall. 'dit kan toch geen toeval zijn mama? Hij steunt ons' zegt Ashton. Ik kijk ze niet begrijpend aan. 'bij mij was er ook een man die graag naar binnen wou' zegt Ashton.

'we hebben een vermoede dat het jullie vader is die jullie steunt. Hij vergeet jullie niet' zegt mama. 'al vaker word er een verdachte man gespot op belangrijke momenten in mijn leven. Toen ik mijn eerste optreden had met drummen, maar ook toen ik mijn eerste grote concert had met 5sos was er een man die huilend bij de ingang stond om binnen te komen. Elke keer was het een vermomde man' verteld Ashton. 'maar hij heeft mam achtergelaten, waarom zou hij naar belangrijke momenten komen' vraag ik verbaast. 'we weten het niet Lottie, maar we komen het wel te weten' antwoord Ashton.

'en we hebben nog meer goed nieuws' zeggen de jongens tegelijk. 'je mag mee op tour' schreeuwen beide jongens. Met open mond kijk ik ze aan. 'ik ben jullie zo dankbaar' zeg ik nog wat verbaast. 'mama mag ook een paar keer komen en zelfs Fenna mag een keer voor een weekje overvliegen' zegt Niall. 'ik ben zo verschrikkelijk blij met jullie' zeg ik.

'we vertrekken over 2 dagen zodat je tijd hebt het te verwerken en het tegen Fenna te zeggen' zegt Ashton nog voordat we naar de auto lopen.

Thuis aangekomen is het al heel erg laat. Ik laat me op een bed vallen waarna Niall zich naast me laat vallen. 'die man zit in mijn hoofd. Zou het echt papa zijn' vraag ik verbaast. 'ik denk het wel. Ik weet zeker dat hij nog zo veel van jullie houd dat hij bepaalde momenten niet wil missen' zegt Niall.

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu