p.o.v Lottie
Daar aangekomen komt er een best wel jong iemand naar ons toe lopen.
'hee Ashton. Eindelijk een meisje gevonden' vraagt de jongen. 'nee, wij wouden beide een DNA test doen' zegt Ashton. 'is goed. Kom maar mee' zegt de jongen. We worden naar een ruimte gebracht waar we beide een wattenstaafje krijgen.
Na dat we ons speeksel erop hebben zitten worden ze beide mee genomen. 'en nu wachten' zegt Ashton. 'ik denk echt dat je wanhopig bent Ashton' zeg ik. 'ik weet het zeker' zegt Ashton. 'halen we het wel voor 6 uur? Niet dat Niall voor de deur moet staan' vraag ik. 'natuurlijk. Het is nu 4 uur en waarschijnlijk is het over een half uur klaar omdat er niet zo veel mensen zijn' verzekerd Ashton mij
Na een half uur komt de jongen weer naar ons toe gelopen met een brief in zijn hand. 'ik heb hier de brief waar in staat wat jullie willen weten' zegt de jongen.
Hij geeft de brief aan Ashton en loopt dan weg. 'het moment van de waarheid' zucht Ashton die de envelop open maakt. Hij maakt de brief open en leest hem dan door.
Na een tijdje kijkt hij mijn kant op met grote ogen. 'en' vraag ik. 'je bent niet mijn zusje' zucht hij. 'sorry Ashie' zeg ik. 'toch wel' schreeuwt hij terwijl hij ineens op me springt. 'wat bedoel je' vraag ik verward. 'je bent mijn zusje. Ik heb je terug' huilt hij. 'dat zijn toch wel tranen van blijdschap' vraag ik hem. 'natuurlijk wel. Dit is de beste dag van mijn leven' zegt Ashton.
Hij slaat zijn armen om me heen en houd me dicht tegen zich aan. Hier liggen we dan, knuffelend op een bank. 'ik kan het niet geloven. Hoe dan' vraag ik. 'dat weet ik niet. maar ik ga antwoorden zoeken voor ons beide' zegt hij. 'dus, Isa is niet mijn zusje' vraag ik. 'nope' zegt Ashton.
'mam zal zo blij zijn' zucht Ashton. 'wanneer zal ik haar ontmoeten? Ik kan niet zo maar even binnen lopen' zeg ik.
'op je 18e verjaardag gaan we naar haar toe. Dan kunnen we het bekend maken' zegt Ashton. 'ik heb je gewoon geholpen je zusje terug te vinden' glimlach ik.
'wat nou als we nou echt waren gaan zoeken? Al die tijd zou ik dan met mijn zusje naar mijn zusje aan het zoeken zijn, dat zou zo dom zijn' lacht Ashton. 'maar al die tijd was ik al met haar. Ik ga Niall kapot knuffelen' zegt Ashton. 'dit is het beste wat me ooit is gebeurd' zucht ik.
'kom dan gaan we naar huis. Niall komt zo en ik heb honger' zegt Ashton. 'pizza halen onderweg' vraag ik. 'prima' antwoordt hij.
Na dat we beide een pizza hebben gegeten gaan we terug naar huis. Eigenlijk wil ik het niet eens meer thuis noemen. Al die tijd is er tegen me gelogen. Gelijk weet ik ook waarom mijn ouders zo'n hekel hebben aan 5sos. Het zijn niet eens mijn ouders.
Samen lopen we het huis in waar ik al gelijk gegiechel vanuit de woonkamer hoor komen. Isa weet dat ze geen vrienden mag uitnodigen als papa en mama er niet zijn.
Ik loop de woonkamer in waar ik Isa met haar vriendinnen zie zitten. 'Isa, ga naar boven en neem je barbiepoppen mee' zeg ik. 'zo mag jij niet praten van papa en mama' zegt Isa bitchie. 'dat zal me niks uitmaken' antwoord ik.
Met een zucht gaan ze naar boven, waardoor Ashton en ik de woonkamer weer hebben. 'nu kan ik toch bij de 18de verjaardag van mijn zusje zijn' glimlacht Ashton.
Net als ik iets wil gaan zeggen gaat de deurbel. Snel ren ik naar de deur en maak hem dan open. Daar staat Niall. 'Nialler' roep ik vrolijk. 'hee kleine' zegt Niall. Ik laat Niall binnen en ga dan met hem naar de woonkamer. Daar zit Ashton onderuitgezakt op de bank.
'mijn ouders komen pas in de avond terug, dus lekker chill' zeg ik. 'wow, dat moet je echt nooit meer zeggen. Het woord chill hoort gewoon niet uit jou mond te komen' lacht Niall. Ik kijk hem beledigd aan waardoor hij nog harder begint te lachen.
'wat gaan we eigenlijk doen' vraagt Niall. 'gewoon wat rond hangen en hier slapen want ik ben schijt aan regels' zeg ik. Ik zeg expres niet dat ik schijt heb aan mijn ouders want waar ik nu woon zijn niet mijn ouders. 'cool. Dan zullen we maar eens matrassen klaar leggen' zegt Niall.
Met zijn 3e lopen we naar boven en pakken wat matrassen. Na dat we alles goed hebben gezet is het 7 uur. 'jongens, ik bedenk me dat ik gewoon over een maand mijn diploma-uitreiking heb' zeg ik uit het niets.
Ja, ik heb mijn diploma laatst gehaald. Door het huisarrest had ik veel tijd om te leren dus heb ik het met gemak gehaald. 'wij mogen toch ook naar je uitreiking komen he' vraagt Ashton met een pruillipje. 'natuurlijk. Ik mag 5 mensen mee nemen' zeg ik. 'ooee, dan moet je gaan kiezen wie je allemaal mee neemt' zegt Niall.
'Luke sowieso niet. Ik vind hem echt een creep' zeg ik. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij gewoon een hele nacht naar me heeft zitten kijken.
'Ashton. Kun je even meekomen. ik wil je iets vertellen' zegt Niall met zijn hoofd naar beneden. Samen lopen ze naar de gang waardoor ik alleen ben. Ik kan er niet tegen dat ik het niet mag weten. Ik ben gewoon te nieuwsgierig.
Ik loop naar de deur en ga er dan met mijn oor tegen aan staan. 'Luke en ik hebben gevochten' hoor ik Niall zacht zeggen. Hoezo dat dan? 'wat' roept Ashton alsof hij dood gaat. 'Luke en ik hebben al vaak samen gevochten. Al die keren dat hij zij dat de verwondingen door fans kwamen, kwamen ze door mij. En voor mij precies hetzelfde. We hebben nu al een best wel lange tijd ruzie en ik vind dat jij het moet weten' zegt Niall.
'zeg eerlijk waarom jullie ruzie hebben' zegt Ashton. 'Lottie' zegt Niall ontzettend zacht. 'hoezo' vraagt Ashton verward. 'ik vind haar ontzettend leuk en al vanaf de dag dat ik haar zag ben ik verliefd op haar. Maar Luke vind haar ook super leuk. Nu hebben we de hele tijd ruzie omdat we haar beide zo leuk vinden' zegt Niall.
'jullie zijn zo dom he' zegt Ashton. 'hoezo, heeft ze een vriendje. Nee toch' vraagt Niall in paniek. 'nee, maar ze heeft wel een oogje op iemand. En als ik eerlijk ben heb ik liever dat jij haar dan date als dat Luke dat doet. Hij is misschien wel een bandmate van me maar hij zit zonder toestemming aan haar. Ik kan daar zo niet tegen' zegt Ashton.
'ik wist wel dat ik geen kans heb bij haar. Ik ga nooit iemand krijgen' hoor ik Niall snikkend zeggen. 'hee, Niall, zeg dat niet' troost Ashton hem. Ik vind dit best wel schokkend. De Niall Horan vind mij leuk. De Luke Hemmings vind mij leuk. Maar ik vind Luke niet leuk. Ik ben smoorverliefd op Niall.
'wat doe ik toch fout? Ik ben gewoon mezelf wat meiden vaak leuk vinden. Ik ben niet iemand die stoer moet doen ofzo. Misschien ligt het aan mijn figuur. Ik ben te dik. Of ze houd gewoon niet van mijn persoonlijkheid' stamelt Niall door. Ik kan dit zo niet aanhoren. Hoezo praat hij zichzelf dit aan? 'ik moet lijnen. Dan ben ik niet meer zo dik en vind ze me misschien leuk. Dat ga ik doen' zegt Niall.
Ik houd het niet meer vol. Ik trek de deur open en zet grote stappen richting Niall die mij raar aan kijkt. Zodra ik bij hem ben plant ik mijn lippen op die van hem. Eerst schrikt hij, maar al snel zitten we in een passievolle zoen.
[Hihi]
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
FanfictionLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...