[33]

1.1K 35 0
                                    

p.o.v Lottie

Thuis aangekomen ruikt het al super lekker. 'hee jongens' wordt er geroepen uit de keuken. Samen met Ashton loop ik naar de keuken waar we Niall en mama aantreffen. Ze zijn samen aan het koken.

'hee. Hebben jullie het leuk gehad' vraagt Ashton. 'ja, heb even met Niall kunnen praten wat wel fijn is' zegt mama. 'en het eten is bijna klaar' zegt Niall blij. 'vreetzak' zucht ik. 'hee, let eens even op je taalgebruik dametje' zegt Niall bekakt waardoor ik in de lach schiet.

Met Niall kun je zo veel lol hebben maar ook zo'n fijne gesprekken voeren. Ashton en ik gaan beide aan tafel zitten terwijl Niall en mama alle pan op tafel zetten. Ze hebben samen pannenkoeken gemaakt. Niet moeilijk, maar toch lekker.

Na het eten gaan we met zijn alle in de woonkamer zitten. 'dit is gewoon de laatste dag en dan zijn jullie allemaal weg' zegt mama moeilijk.

'mam, weet je zeker dat je het aan kan als ook Lottie weg is' vraagt Ashton bezorgd. 'ja, het gaat prima. Het zal even slikken zijn maar ik moet het accepteren' zucht mama. 'nee mama, als je het niet aan kan wil ik graag bij je blijven. Ik ben pas net bij je dus ik snap het als je het fijn vind als ik bij je ben' zeg ik. 'nee liefje, je moet echt mee gaan. Het zal je goed doen om wat leuks met de jongens te doen' zegt mama.

'weet je het zeker' vraag ik nog voor de zekerheid. 'ja, echt waar' zegt mama. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en knuffel me zo tegen haar aan. 'ik ga je echt super erg missen' zucht ik. 'het komt goed liefje' zegt mama om me moed in te spreken.

'Lottie, zullen we gaan slapen want we moeten er morgen weer vroeg uit. We zouden om 5 uur bij Fenna op de stoep staan' zegt Ashton. 'is goed. Als Niall ook mee gaat' zeg ik met een grijns. 'nogmaals. Je moet er vroeg uit en je weet hoe ik over dingen denken' zegt Ashton. Niall kan er wel om lachen. 'ik ga ook mee' zegt Niall.

We wensen mama nog een goede nacht en gaan dan naar boven toe. Ook Ashton wenst me een fijne nacht waarna ik samen met Niall de kamer in loop. Beide kleden we ons en gaan dan samen in bed liggen. Het laatste wat ik voel is dat Niall me dicht tegen zich aan trekt.

De volgende ochtend wordt ik wakker van die verschrikkelijke wekker. We moeten super vroeg weg dus veel slaap heb ik niet gehad. Ik zie ook Niall langzaam wakker worden. 'goede morgen handsome' zeg ik, waarna ik hem een kus op zijn mond geef. Gelijk heeft hij een mega glimlach op zijn gezicht.

'we moeten naar Fenna en daarna gaan we op tour' zeg ik zacht. 'ik heb er weer zin in' zucht Niall. 'kom eruit dan' lach ik. Samen met Niall stap ik uit het bed en lopen we naar beneden.

Daar staat natuurlijk een groot ontbijt gemaakt door mama. Iedereen ziet dat ze het er moeilijk mee heeft dat we weg gaan, maar ze wil het maar niet toegeven. Ik vind het wel echt zielig dat ze nu weer alleen moet zitten. Aan de andere kant heb ik aan Fenna haar ouders gevraagd of ze mam wat kunnen vergezellen zodat ze niet helemaal alleen is.

'dit ziet er super lekker uit mam' zeg ik. 'bedankt lieverd' glimlacht mam. Ook Ashton komt met een vermoeid gezicht in de keuken staan. Met zijn 4e gaan we aan tafel zitten waar we echt lekker eten. Na het eten help ik mam nog even met het opruimen, waarna ik me boven om kan kleden.

In de badkamer is het een chaos omdat we met zijn 3e in de badkamer staan. Gelukkig kan ik al snel weer weg en check ik nog 1 keer of ik echt alles heb.

Na een half uur staan we met zijn alle beneden. We leggen de koffers in de auto en stappen dan met zijn 4e in. Ik kijk nog een laatste keer naar het huis voordat we weg rijden. Al snel komen we aan bij Fenna haar huis. Ik stap uit, en bel dan aan bij haar huis.

Al snel vliegt de deur open en heb een paar armen om me heen. Ik voel gewoon dat ze niet van Fenna zijn. 'ik vind het zo stom dat jullie weg gaan' hoor ik Isa haar stem zeggen. 'ik zal jou missen Isa' zeg ik terug. Samen lopen naar binnen waar iedereen op de bank zit. Gelijk vlieg in Ruben zijn armen.

'nu kan ik je 9 maanden niet zien' zeg ik met een pruillipje. 'je zal niet dood gaan kleintje' zegt Ruben die met zijn vinger over mijn lip gaat. Door zijn actie verlaat een kleine grinnik mijn mond. 'we moeten gaan Fenna' zeg ik terwijl ik van Ruben zijn schoot af kruip.

Ze geeft iedereen nog een knuffel waarna ze met ons mee naar buiten loopt. We leggen haar spullen in de kofferbak en stappen dan in. Als de auto dan begint te rijden zwaait ze nog een keer voordat ze uit het zicht zijn.

Na een half uur in de auto te hebben gezeten staan we dan eindelijk op het vliegveld. 'ik heb er zo veel zin in' zegt Fenna die ontzettend druk is. Ik wordt gek van haar. We checken in en worden dan naar de privéjet gebracht.

Daar aangekomen moeten we afscheid nemen van mama. Dit gaat echt moeilijk worden. Ashton en ik nemen haar beide in onze armen en houden haar stevig vast. Ik hoor een paar snikken van mama haar kant komen. 'het komt wel goed mama, echt waar' probeer ik haar gerust te stellen.

'ik ben zo bang dat er iets met jullie gebeurd' snikt mama. 'er gebeurt niks met ons mam. Ik zal Lottie goed beschermen en de andere jongens ook. We zijn met een grote groep dus er kan niks gebeuren' zegt Ashton. 'letten jullie beide echt goed op' vraagt mama. 'ja' antwoorden Ashton en ik tegelijk. 'en stuur me alsjeblieft soms wel een berichtje' zegt mama. 'zullen we doen' zeg ik.

'jongens, we moeten echt gaan' zegt Niall. 'jullie kunnen dit liefjes' zegt mama. Ze drukt bij ons beide nog een kus op ons hoofd en laat ons dan los. De tranen lopen over onze wangen. Ik vind het gewoon zo zielig om haar achter te laten. 'het komt goed mam, echt waar' zeg ik nog voordat ik wordt meegenomen door Ashton. Hij weet ook wel dat ik anders niet mee ga.

'het komt wel goed Lottie. Ze is volwassen' zegt Ashton die me probeert te troosten. We lopen samen het vliegtuig in waarna ik naast Niall neer plof. 'het zal wel goed komen. De ouders van Luke, Michael en Calum zullen ook wel naar jullie moeder toe gaan. Ze zal echt niet alleen zijn' stelt Niall me gerust.

'het probleem is gewoon dat ik weet dat ze het vreselijk vind dat ik weg ga, maar ze wil niks toe geven' zeg ik. 'het komt echt wel goed komen. Vergeet gewoon niet om met je moeder te appen en al die dingen' zegt Niall. 'ik zou het niet eens durven te vergeven' antwoord ik.

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu