p.o.v Lottie.
2 dagen later wordt ik wakker van de bel die gaat. Oo ja, Jax. Ik sta op uit bed en loop dan naar beneden.
Daar aangekomen haal ik de deur van het slot en open dan de deur waar ik Kate zie staan met Jax zonder broek. 'hij wou geen broek aan dus ik ging er niet mee in gevecht' verteld ze. 'maakt niet uit. Ik kijk straks wel of ik hem in een broek krijg' grinnik ik.
'ik kom hem rond 4 uur ophalen, heb tot half 4 school' meldt Kate. Ze geeft me Jax zijn tasje en fietst dan weg. Ik vind het altijd fijn voor haar dat veel kinderen het gewoon respecteren dat ze een kind heeft. Er zijn natuurlijk ook stoer doeners die er grappen over maken maar die worden gelijk aangepakt door de docenten.
Ik doe de deur dicht en neem Jax dan mee naar boven waar ik hem tussen Niall en mij in leg. Niall ligt nog vredig te slapen en ik wil ook nog even liggen. Jax kruipt helemaal tegen me aan en zo val ik weer terug in slaap.
Ik wordt wakker van een klein lichaampje wat op me komt liggen. 'doe haar maar kusjes geven' hoor ik Niall zijn stem zeggen. Gelijk daarna krijg ik allemaal kleine kusjes op mijn wang. Met een grinnik open ik mijn ogen en zie dan Jax op me liggen. 'hee kleintje' zeg ik waarna ik wat gebrabbel terug krijg.
Ik til Jax van me af en loop dan met hem in mijn armen naar beneden. In de keuken aangekomen staat er al een uitgebreid ontbijt klaar. 'vind je het wat' vraagt Niall. 'natuurlijk Niall' antwoord ik.
Met Jax op mijn schoot begin ik met eten. Natuurlijk wil Jax de heletijd mijn eten afpakken dus pakt Niall ook een broodje voor hem en verdeeld die in kleine stukjes. Jax houd echt van broodjes en ijsjes.
'wat gaan we vandaag doen' vraagt Niall aan mij. 'ik wou naar mama als dat kan' stel ik voor. 'natuurlijk' antwoord Niall. Na dat Jax en ik beide ons eten op hebben kleden we ons aan. Het is al 1 uur omdat ik zo lang heb geslapen.
Beneden aangekomen zie ik Jax bij de ijsbak zitten. Hij weet precies in welke kast de ijsjes liggen. 'wil je een ijsje lieverd' vraag ik. Gelijk begint Jax blij in zijn handjes te klappen. Grinnikend pak ik een ijsje uit de la, maak hem open en geef hem dan aan Jax. Het zijn gewoon raketjes omdat dat voor hem het fijnste is. Jax geniet er wel van.
'kom, dan gaan we naar papa' zeg ik tegen Jax. Ik til hem op en loop zo met hem naar boven waar Niall op bed ligt. 'heb jij weer een ijsje gekregen van mama' zegt Niall zodra hij Jax ziet. Het enige wat Jax doet is grinniken. 'papa wil ook een ijsje' zegt Niall met een zielig gezicht. 'pak er dan een' antwoord ik.
Niall staat op, loopt naar beneden en komt al snel terug met een ijsje. Na een kwartier heeft Jax zijn ijsje op maar Niall nog niet. Jax wil het ijsje uit Niall zijn handen pakken maar gelijk trekt Niall het ijsje terug. 'je krijgt geen ijsje meer vandaag Jaxie, je hebt er al een op' zegt Niall. Gelijk kijkt Jax echt heel erg zielig naar Niall. Ik kan het niet laten om er een foto van te maken en hem op Instagram te zetten.
(omg dit kind is zo schattig)
'' he just wanted to have an ice cream but he had one, so no more. Then he pulled this face in the hope of getting an ice cream''
Ik vind het echt een schattige foto. Gelijk krijg ik er ook veel likes op. 'ik zal kijken of ik Jax een broek aan krijg dan kunnen we zo naar mama toe' zeg ik.
'hoezo dat nou weer' vraagt Niall verward. 'hij wou geen broek aan doen vanochtend' leg ik uit. 'aha, oke' antwoord Niall. Uit Jax zijn kast pak ik een broek, leg hem op bed en doe dan zijn broek aan. Gelukkig werkt hij niet tegen. Al snel staan we voor mama haar deur. Ashton zou er ook zijn zodat ik hem kon zien. Ik open de deur en Jax kruipt gelijk naar binnen.
Natuurlijk kruipt hij ook nog veel.In de woonkamer zitten mama en Ashton samen op de bank. Zodra mama Jax ziet tilt ze hem op en houd hem goed tegen haar aan. Ashton loopt naar ons toe en neemt me in zijn armen.
'love you' fluistert hij ineens in mijn oor. 'love you more' fluister ik terug. 'love you the most' fluistert hij terug. 'gewonnen' zucht ik. Gelijk krijg ik 2 rare blikken. 'Ash heeft gewonnen' zeg ik. 'waarmee' vraagt mama verward. 'hij houd het meest van me' antwoord ik simpel.
Ik ga op de bank zitten en gelijk kruipt kleine Jax op me. Niall komt naast me zitten en aan de andere kant Ashton. Nu mag ik een wens doen.
Rond 3 uur gaan Jax, Niall en ik weer naar huis toe. Ik zet Jax in de auto, neem afscheid van iedereen en ga dan samen met Niall in de auto zitten. Al snel komen we thuis aan.
'zal ik nog even met hem in bad gaan' vraagt Niall. 'goed plan' stem ik in. Niall pakt Jax op en loopt dan met hem naar boven toe. Wat hou ik toch veel van ze.
Na een tijdje loop ik naar boven waar ik Niall en Jax samen in bad zie spelen met Jax zijn bad eend. Hij heeft zijn eigen bad eend. 'kijk Jax. Daar is mama' zegt Niall zodra hij me opmerkt. Jax draait zich om en laat me vol trots zijn bad eend zien.
'Kate komt hem zo ophalen' zeg ik als ik zie dat het kwart voor 4 is. 'dan zal ik hem even gaan wassen' antwoord Niall. Ik loop naar beneden toe maar kan niet lang op de bank zitten. Al snel gaat de deurbel. Ik doe de deur open en zie daar Kate staan.
'hee Kate' zeg ik. 'hee Lottie' antwoord ze. 'Niall is hem nog even aan het aankleden, ze zijn in bad geweest' meld ik. 'oo, fijn. Hoef ik het niet meer te doen' antwoord Kate. Na een paar minuten komt Niall naar beneden gelopen met een schone Jax.
Kate neemt Jax over, neemt afscheid en loopt dan de deur uit. Ze moet nu werken dus moet ze snel door. Jax mag van haar baas bij haar zijn dus natuurlijk vind ze het fijn als Jax bij haar is.
Rond half 11 liggen Niall en ik samen in bed. 'lekker slapen' zeg ik nog voor dat ik in slaap val.
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
FanfictionLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...