[45]

850 34 7
                                    

P.o.v Lottie

'shit, we hebben zo een interview, we moeten snel gaan' zegt Niall ineens. 'wat moeten we met Jax' vraag ik gelijk. 'jij hoeft niet deel te nemen aan het interview dus hij kan bij jou zitten' antwoord Niall.

Snel rent Niall naar de gang en komt terug met Jax zijn schoentjes en zijn jasje die hij bij hem aan doet. Ook Niall en ik doen onze schoenen en jas aan waarna we in de auto gaan zitten.

Bij het gebouw aangekomen zie ik dat alle boys er al zijn. 1d heeft een interview samen met 5sos. Niall en ik stappen samen uit en ik maak ook Jax los. 'aahww' word er overal gezegd.

'wie is die kleine cutie' vraagt Louis. 'dat is Jax, het kindje van Kate. Maar Kate is even weg dus zorgen Niall en ik samen voor Jax' vertel ik. 'vandaar de foto' zegt Calum.

'zullen we naar binnen gaan' vraagt Michael dan. Iedereen knikt en zo lopen we met zijn alle naar binnen. Daar worden we gelijk door verwezen naar een kamer waar de jongens zich kunnen gaan omkleden.

Jax ligt echt bijna te slapen omdat hij in de middag niet zo lang heeft geslapen.

'kan ik Jax bij Lux zetten' vraag ik aan Lou zodra we in de kleedkamer zijn. 'natuurlijk' antwoord Lou. 'Lux, doe je voorzichtig met het babytje' zegt Lou nog voordat ik Jax op het speel kleedje leg.

'kom mee' word er ineens in mijn oor gefluisterd. Verbaast kijk ik naar Niall die achter me staat. Zijn haar en make-up is al gedaan, en ik geef toe dat het hem echt hot maakt.

'wat wil je doen' vraag ik. 'ik moet me omkleden maar kan je gewoon niet missen' zegt Niall. 'geen seks in kleedhokjes' zegt Ashton. 'wat als we dan wel doen' zeg ik grijnzend. 'dan kom ik je persoonlijk uit dat kleedhokje sleuren' zegt Ashton bloedserieus. 'shit, plan mislukt' lacht Niall.

'kom mee babe' zeurt Niall. 'oke oke' zeg ik. 'Paul' vraag ik op mijn liefst. 'kun jij op Jax letten, ik zal zo weer terug zijn' vraag ik. 'tuurlijk' antwoord Paul.

Gelijk daarna wordt ik meegetrokken door Niall, een kleedhokje in. 'mijn god' zegt Niall zacht. 'wat ben je van plan Horny' vraag ik. 'wat is dat nou weer voor een bijnaam' vraagt hij lachend. 'gewoon, het is gepast bij jou' antwoord ik.

Na dat ik dat heb gezegd, zitten zijn lippen op die van mijn geplant. Ik leg mijn handen op het onderste deel van zijn haren, bij zijn nek, en hij die van hem bij mijn billen.

Het geeft ook helemaal niks omdat ik weet dat Niall gewoon respect heeft voor meisjes. Als ik dan Niall zijn tong over mijn lippen voel gaan doe ik gewillig mijn mond open. Niall merkt ook wel dat ik dit fijn vind.

Verder kunnen we niet door Ashton, anders hadden we het misschien ook nog gedaan ook. Met mijn handen ga ik door zijn haar, wetend dat ik het verpest.

En dan wordt ons moment natuurlijk weer verstoord. 'wat had ik nou gezegd' zegt Ashton die me ruw van Niall af haalt.

'we hadden geen seks. We waren alleen aan het kussen' zeg ik. 'als ik later was geweest waarschijnlijk wel' zegt Ashton. 'als jij er niet bij was vandaag hadden we het wel gedaan' antwoord Niall chagrijnig.

Ashton haalt me uit het hokje en zet me dan op een stoel in de ruimte. Als Niall dan omgekleed terug komt kijkt iedereen hem raar aan. Zijn haren zitten wat door de war. Sorry Niall.

'omg, nee toch' vraagt Michael. 'als Ashton er niet was wel' zegt Niall. 'wat heb je gedaan Niall, je haar ziet er niet meer uit' zegt Lou gelijk. 'mijn hoofd ging langs de muur af' verzint Niall. 'uhu' zegt Lou. Je ziet dat ze er niks van geloofd.

'dat jullie beide opgezwollen lippen hebben helpt wel veel bij de leugen' zegt Lou. 'kom, nog snel je haar doen' zegt Lou. Niall gaat op de stoel zitten, waarna zijn haar wordt gedaan.

'1d en 5sos, naar het podium' wordt er omgeroepen.

Snel staan al de jongens op en lopen dan achter elkaar aan naar de interview ruimte. Ik pak Jax op en loop achter ze aan.

In de zaal aangekomen mag ik samen met Jax vooraan gaat zitten. Ik zet hem op mijn schoot, met zijn gezicht naar de jongens toe.

Niall zit al helemaal klaar. Zodra hij mij met Jax ziet zitten geeft hij me een luchtkusje. Super schattig. Ik doe hetzelfde terug en maak de beweging ook bij Jax wat Niall aan het lachen maakt.

Als het dan eindelijk begint zie ik gewoon dat Niall er niet bij is. Hij kijkt alleen maar met een glimlach naar Jax en mij. En natuurlijk komt na een tijdje de foto van Niall zijn insta op het grote scherm.

'wie is dit kindje. Het jongetje is al vaker gezien met je vriendin Lottie en nu ook met jou' vraagt de interviewer.

'ik kan dat niet zeggen. Het is iemand anders haar kind en wij weten niet of diegene het fijn vind als ik tegen alle fans zeg hoe het jongetje heet. Het enige wat ik kan zeggen is dat Lottie de moeder van het kind helpt en daarom vaak met de baby werd gespot. De moeder is nu even op een soort vakantie om weer op te fleuren en tot die tijd passen wij op het jongetje' legt Niall uit.

goed gedaan Niall.

'oke, heel erg bedankt' zegt de vrouw. 'en hoe was de tour' vraagt de vrouw dan. 'het was echt heel gaaf. Al die fans ontmoeten en natuurlijk leuke momenten beleven onder elkaar' zegt Ashton.

Gelijk barsten Michael en Calum in lachen uit en niet zo zacht ook. Bij de rest staat ook een grijns op hun gezicht.

'zo te zien was het wel heel leuk. Kan daar meer over worden verteld' vraagt de interviewer. 'nee. Dan gaan we ze niet nog een keer aan doen na dat we het al tegen alle ouders hadden verteld' lacht Michael. 'thnx mickey' bedankt Niall hem met een glimlach.

'en hoe gaat het met relaties' vraagt de vrouw dan. Gelijk krijgt Niall echt een super grote glimlach op zijn gezicht. 'zo te zien gaat het bij Niall goed' merkt de interviewer op.

'ja. Lottie en ik hebben een fijne relatie vind ik en ik hoop dat zei dat ook vind. Soms wil ik Ashton helemaal in elkaar slaan omdat hij altijd tussen onze momenten komt maar het hoort erbij' antwoord Niall. 'ik kom niet tussen jullie momenten. Jullie hoeven elkaar gewoon niet op te eten in een kleedhokje' mokt Ashton. 'maar verder gaat het goed' zegt Niall droog.

Ineens maakt Jax een raar geluidje, waardoor Niall gelijk weer is afgeleid en glimlachend onze kant op kijkt.

'even stil zijn sweetie. Pappie moet een interview geven. Hij heeft zo tijd voor jou' fluister ik stil in Jax zijn oor. Ik klem hem nog steviger tegen me aan en luister dan weer verder naar het interview. Niall weet dat als hij zo afgeleid blijft, wij niet meer mee mogen.

Na een tijdje is het dan eindelijk pauze. Gelijk komt Niall naar ons toe en pakt Jax uit mijn armen. 'Niall. Je moet echt concentreren anders mogen wij niet meer mee. Dat weet je' maak ik hem duidelijk.

'sorry baby. Het is gewoon dat jullie allebei zo leuk zijn. Je bent verdomt hot en Jax is gewoon zo'n prachtig kind' zegt Niall. 'ik vind het heel lief dat je mij hot vind en Jax schattig maar concentreer je alsjeblieft' zeg ik. 'ik doe mijn best' zegt Niall.

Hij speelt nog even met Jax, waarna hij weer verder moet met het interview. Samen met Jax ga ik weer terug op onze plaats. Gelukkig kan Niall zich dit keer wel concentreren.

Na een half uur gaan ze nog zingen en dan zijn ze klaar. Als het goed is gaat 1d story of my life zingen en 5sos hun allernieuwste single heartbreak girl.

Eerst gaat 1d. Jax zit met grijphandjes naar Niall toe die op dit moment staat te zingen. 'mooi he babyboy' fluister ik in zijn oor. Hij kijkt me raar aan en gaat dan weer door te proberen om uit mijn armen te komen. 'nog even wachten Jax. Je mag zo naar papa toe' zeg ik tegen hem.

Gelijk zet hij zijn ik ga huilen gezicht op. Fuck. Snel pak ik zijn speen en doe die in zijn mond.

Na dat 1d heeft gezongen ga ik snel naar de kleedkamers. Net op het goede moment want gelijk begint Jax hard te huilen. 'sweetie, nog even wachten. Pappie komt zo, ik beloof het je' zeg ik. Helaas helpt niets en blijft hij gewoon door huilen. Nog 5 minuutjes, dan is Niall er weer.

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu