p.o.v Lottie
'wat staat die bandana je schattig, je hebt dezelfde als Ashton. Nu lijken jullie net broer en zus' zegt Luke lachend.
Gelijk kijkt Ashton naar beneden en wellen de tranen op. 'slimme zet Luke' zucht ik. Ik neem Ashton in mijn armen en al snel voel ik mijn shirt nat worden. 'stil maar Ashton. Luke bedoelde het niet zo' fluister ik in zijn oor. 'sorry Ashton. Ik dacht er niet bij na' zegt Luke schuldig.
Ashton haalt zijn hoofd uit mijn schouder en kijkt met betraande ogen aan. 'het maakt niet uit Luke. Het ligt gewoon wat gevoelig' zegt Ashton. 'ik weet het Ashton. Sorry' zegt Luke nog een keer.
'jongens, jullie soundcheck' zegt een man. Michael, Calum, Ashton en Luke staan op en lopen dan de kamer uit. Niall en ik blijven samen over. 'zo, dus jij kan het wel goed vinden met Ashton he' zegt Niall met een grijns. 'we zijn gewoon vrienden Niall. Ik vind het fijn om hem hulp en steun te geven' zeg ik. 'je bent een goede meid' zegt Niall met een glimlach. Hij is zo schattig.
Door die glimlach krijg ik een warm gevoel van binnen. Ben ik nou verliefd op hem? Ja ik heb altijd een crush op hem gehad maar dat was niet serieus verliefd. Nu voelt het anders. Ik ken hem nu persoonlijk en dan is het toch anders.
'ik ben blij dat je me hebt voorgesteld aan de jongens' zeg ik. 'ik hoop alleen niet dat onze vriendschap nu veranderd. Dat je minder bij me wil zijn ofzo' zegt Niall zacht. 'natuurlijk niet Niall. Ik vind het geweldig om leuke dingen met je te doen'. 'ik ben blij dat je dat zegt' glimlacht Niall. 'kom bij me liggen' zegt Niall met een glimlach. Daar zeg ik echt geen nee op.
Ik loop naar Niall en ga dicht tegen hem aan liggen. Met mijn hoofd lig ik op zijn borst en Niall heeft zijn beide armen om me heen geslagen. 'ga maar even slapen. Ik maak je wakker als het concert begint' fluister Niall in mijn oor. Ik doe wat hij zegt en lig al snel te slapen.
Ik wordt wakker van geschreeuw. Met een zucht open ik mijn ogen en gelijk is al het geschreeuw weg. Ik zie alleen Luke en Niall in de kamer. 'wat was dat' vraag ik. 'niks' antwoorde de jongens te snel. 'ik hoorde mensen schreeuwen' zeg ik. 'dat was niks' antwoord Niall gelijk weer. 'oke dan' zeg ik, waarna ik me weer dichter tegen Niall aan nestel.
Ik weet wel zeker dat ik gevoelens heb voor Niall. Hij is zo lief voor me ook al ken ik hem nog niet lang. 'het concert begint zo dus je kan beter wakker blijven'. 'is goed'. Al snel zitten ook de rest van de jongen is de kamer terwijl ik nog steeds op Niall zijn schoot lig.
Rond 9 uur moeten de jongens het podium op. Niall en ik lopen beide naar de rand van het podium zodat we goed mee kunnen kijken. De jongen gaan 1 voor 1 het podium op en beginnen al snel te spelen. Tussen Ashton zijn drumstel staat zijn knuffeltje wat ik echt super schattig vind.
Al snel zijn ze op de helft van het concert en iedereen gaat uit zijn dak. Ik vind het zo grappig te bedenken dat Fenna daar ook helemaal los gaat, niet wetend dat ik gewoon al de hele dag met hun doorbreng. Aan de andere kant voelt het wel alsof haar bedrieg door niet te zeggen dat ik met ze rondhang en dat de mysterieuze jongen Niall Horan is. Ik heb eigenlijk nog nooit een geheim gehad voor Fenna. Dit is gewoon de eerste keer.
Dan ineens hoor ik heel hard mijn naam. Met schrik kijk ik naar het podium waar alle jongens mij aankijken. Nee, dit gaan ze niet menen. Gelijk schud ik mijn hoofd. Helaas duwt Niall me al richting het podium. 'Niall nee. Mijn beste vriendin zit in de zaal. Als ze me ziet wordt ze woedend dat ik dingen voor haar verborgen houd' huil ik.
Niall schrikt van mijn reactie en houd gelijk op met mij duwen. Al snel voel ik Ashton zijn sterke armen om me heen. 'we wouden je niet laten huilen' fluistert Ashton. 'er zit iemand in de zaal die ik ken. Als ze ziet dat ik hier ben wordt ze woedend en vertelt ze het misschien tegen mijn ouders die nog bozer worden' snik ik. 'sorry dat we je toch het podium op wouden' zegt Ashton. 'het maakt niet uit. En nu weer dat podium op, die fans blij maken' zeg ik waarna ik Ashton het podium op duw.
Zoals gevraagd zet Ashton het volgende nummer in en gaat hun concert weer door. Aan het eind komen alle jongen het podium af gerend en gelijk wordt ik opgetild door Ashton. We kennen elkaar nog geen dag maar hebben nu al een super goede band. Misschien nog beter dan die met Niall. 'jullie waren geweldig' glimlach ik. 'fijn om te horen' zegt Ashton waarna ik een kusje op mijn voorhoofd krijg.
'waar was die goed voor' vraag ik lachend. 'gewoon, omdat je het liefste meisje van de wereld bent. Je helpt me zoals geen ander kan' glimlacht Ashton. 'ahw, ik doe het graag Ashie' antwoord ik. 'nu zullen allemaal mensen zeggen dat ik verliefd op jou ben, maar ik ship jou al met Niall' zegt Ashton, wat me laat blozen. 'dat is lief van je'.
Ik heb wel eens haat over Ashton gelezen, dat hij niet lief is enz., daar is niks van waar. Ik ken geen lievere jongen dan Ashton. Al is het wel moeilijk om aan Niall zijn liefheid te tippen. 'kom dan gaan we naar de andere jongens' zegt Ashton. Hij zet me weer op de grond en samen lopen we naar de chillruimte.
'zozo volgens mij heeft Ashton een vriendinnetje gevonden' grapt Michael. Ik hoop voor hem dat het een grap is. 'nee hoor, ik ship haar al met iemand anders' glimlach Ashton. 'met wie' vraagt Luke gelijk. 'dat ga ik niet zeggen' antwoord Ashton. Beide gaan we tussen de jongens in zitten, waar we het nog super gezellig hebben. Tot dat ik wordt gebeld door Fenna. 'jongens stil. Ik word gebeld door die vriendin die hier bij jullie optreden was' vertel ik. Gelukkig houden alle jongen braaf hun mond dicht.
Lottie, 'hallo'
Fenna, 'Lottie. Het concert was zo cool. Er was een Lottie aanwezig maar die wou niet op het podium komen, best wel jammer'
Lottie, 'cool. Fijn dat je het leuk hebt gehad'
Fenna, 'wat ben jij eigenlijk aan het doen'
Lottie, 'ik ben met wat vrienden aan het chillen'
Fenna, 'welke vrienden. Hoe heten ze'
Lottie, 'ik ben met James. En eentje heet Robert, en nog een jongen die Gorden heet'
Fenna, 'ooo, cool. Ik moet hangen'
Gelijk wordt er opgehangen. 'serieus, onze 2de namen' vraagt Michael. Ik weet dat hij zijn 2de naam haat dus hij vind het niet leuk dat ik die zeg. 'ja ik kon moeilijk zeggen, ik ziet hier met heel 5sos' antwoord ik. 'en Niall noem ik al vanaf het begin James. Zo staat hij ook in mijn telefoon' zeg ik. 'dat niemand dat merkt' zegt Luke. 'nee, gelukkig niet' antwoord ik.
<raar einde>
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
FanfictionLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...