p.o.v Lottie
De rest van de rit praat ik wat met Fenna, Ashton en Niall. Met deze mensen is het gewoon altijd gezellig. De hele rit heb ik me niet verveeld door dat ze me de hele tijd wel bezig hielden.
Een tijdje later staan we weer veilig op de grond. Na dat we het hele vliegveld hebben afgezocht, zien we eindelijk de andere jongens staan. Ik ren op Calum en Michael af en sta al snel in hun armen.
'ik heb jullie gemist jongens' mompel ik. 'we hebben jou ook gemist Lottie. En gefeliciteerd met je diploma' zegt Calum. 'bedankt Calum' zeg ik. Wat voel ik me fijn als ik bij deze jongens ben. Allemaal, zelfs Luke een beetje. Maar ik zou niet samen met Luke in een kamer durven zonder iemand anders die erbij is, denk ik.
Ik laat Calum en Michael los waarna ze ook Niall en Ashton een knuffel geven. Na al de knuffels stappen we met zijn 7e in de auto. De jongens van 1d zijn in het hotel. Gelijk claimen Fenna en Michael het samen achterin. Die vinden elkaar echt super leuk. Ik zit tussen Niall en Ashton in en Luke Michael en Calum zitten voorin.
Bij het hotel aangekomen, stap ik gelijk uit de auto. Die jongens kunnen echt stik irritant zijn. Ook Fenna is al snel uit de auto. 'mijn god wat een irritante wezens zijn die jongens' zucht Fenna. 'ik weet er alles van' zeg ik.
Ook de jongens komen de auto uit. Niall slaat zijn arm om me heen, waarna we het hotel binnen lopen. Samen met de jongens gaan we naar de 5e verdieping. Daar aangekomen, worden we geïdentificeerd door bodyguards. Gelukkig mogen we allemaal doorlopen.
Gelijk worden we aangevallen door de boys van 1d. 'gefeliciteerd met je diploma' zeggen de jongens in koor. 'bedankt jongens' glimlach ik. 'vanavond hebben we een show dus we moeten opschieten jongens' zegt ineens een man in stress. En dan rennen al de jongens door elkaar heen.
'wat gebeurt er' vraagt Fenna. 'volgens mij moeten ze opschieten' zeg ik simpel. Een man komt naar ons toe gelopen en neemt ons mee naar een auto. Al de jongens zitten in de auto. 'hoe doen jullie dat' vraagt ik verbaast. 'wij zijn superhelden weet je nog' vraagt Niall. 'sure' antwoord ik. 'geloof jij niet dat wij superhelden zijn' vraagt Louis. 'natuurlijk wel' zeg ik. Ik stap in de auto en leun wat met mijn hoofd tegen het raam aan.
'is er wat kleintje' vraagt Ashton uit het niks. 'nee hoor' zeg ik. 'je bent bang dat er iets met mama zal zijn he' vraagt Ashton. Die jongen weet gewoon alles van mij. 'ja. Ze is nu alleen en ik vind dat gewoon zo ontzettend zielig' zucht ik. 'ze red zich wel Lottie. Ik ben al een keer eerder op tour geweest. Ze zal mensen op gaan zoeken waar ze mee kan praten dus ze zal echt niet alleen zijn. Ze red dit wel' stelt Ashton me gerust.
'toch voel ik me er ergens gewoon niet goed bij' geef ik toe. 'ik weet dat jij je er niet goed bij voelt, maar ze red zich' zegt Ashton. Ik houd er over op en blijf uit het raam kijken.
Na een tijdje komen we bij het concertgebouw. Allemaal stappen we uit en worden met beveiliging naar binnen gebracht. '5sos moet gelijk gaan oefenen, 1d klaarmaken' roept een man. Al de jongens lopen we ergens naartoe waardoor Fenna en ik overblijven.
'ik vind het echt super cool om nu te zien hoe het gaat voor de show' zegt Fenna. 'ik vind het wat stressvol' zeg ik. Samen met Fenna loop ik naar de wachtkamer waar we beide op de bank gaan zitten. 'ik vind het echt cool om de show nu te zien vanuit backstage' zegt Fenna enthousiast. 'jup. Ik ben echt benieuwd wat die 9 jongens in elkaar hebben gezet' zeg ik.
Na een paar uur begint 5sos dan eindelijk te spelen. Fenna en ik zitten helemaal vooraan, in het v.i.p gedeelte. De hele zaal staat te gillen terwijl er gewoon nog niks te doen is. Al snel begint de muziek en komen de jongens een voor 1 het podium op gesprongen. Het zijn wel echt leuke jongens.
Fenna en ik zitten er helemaal in en zingen dan ook uit volle barst alles mee. De jongens lachen zich echt kapot door ons gedrag.
Na een uur is 5sos helemaal klaar. Ze waren echt super leuk. Even staat er niemand op het podium maar dan ineens gaan de lichten uit. Het gegil wordt oorverdovend, en even weet ik gewoon niet wat me overkomt.
De lichten flikkeren en dan gaat er een luik open. De jongens springen met zijn alle op het podium, wat er echt super grappig uit ziet. Na heel erg veel zingen en dansen is het concert voorbij.
Mijn stem doet echt pijn van al dat meezingen. Samen met Fenna loop ik backstage naar de jongens toe. Na een tijdje zoeken komen we dan eindelijk uit bij de goede kamer. We maken de deur open en dan zie ik iets wat me raar laat kijken.
Luke zit bebloed (niet heel erg) in de hoek van de kamer. 'jongens wat hebben jullie gedaan' vraag ik terwijl ik snel naar het kleine keukentje loop. Ik maak een washandje nat en loop dan naar Luke toe. 'dit zal even pijn doen' zeg ik. Ik leg voorzichtig het doekje op Luke zijn gezicht. Gelijk staat zijn gezicht pijnlijk.
'jongens, ik wil een verklaring'. 'dat we met hem op tour zijn betekend echt niet dat we hem vergeven voor wat hij heeft gedaan en hij had het erover hoe knap, leuk en lief je wel niet bent dus toen werden we boos' legt Ashton uit. 'geweld is niet altijd de oplossing' zucht ik.
Na een tijdje ziet Luke zijn gezicht er alweer een stukje beter uit. Ik leg het doekje weg en ga dan bij de rest op de bank zitten. Luke zit nog steeds in de hoek. 'Luke, kom ook zitten' zeg ik. 'nee, ik zit hier prima' zegt hij zacht. De jongens hebben hem gewoon bang gemaakt. Ja, ik ben boos op Luke. Heel erg boos. Maar ik vind niet dat ze dit op kunnen lossen op deze manier.
'kom Luke, ze doen niets meer' probeer ik. 'nou daar zijn we niet zeker van' gromt Niall. Ik zucht en sta dan op. Ik help Luke omhoog en loop dan samen met hem de kamer uit. 'wat ga je doen' vraagt Luke. 'dat we boos op je zijn hoeft niet te betekenen dat ze je bang moeten maken. Vrienden horen voor elkaar klaar te staan en elkaar niet bang te maken' vertel ik. 'bedankt, dat je zo'n goede vriendin bent' zegt Luke.
'kom, ik weet ergens waar we kunnen zitten' zegt Luke. Ik laat me lijden door Luke en kom al snel uit op het podium.
_mijn telefoon was kapot_
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
Fiksi PenggemarLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...