Episode 1 | kender du det?

3.3K 50 5
                                    

(Madison^^)

Kender du det, når man er fyldt op. Man er bare fyldt op med alle mulige tanker. De flyver rundt og ret tit er det svært at kontrollere dem.
Når jeg havde det sådan var det ofte efter en travl uge med møder og meet & Greets med mine fans. Det var ret hårdt, men det var mit liv.
Jeg havde en tendens til at skubbe mit helbred til side. Jeg ville ikke tænke på hvordan jeg havde det for jeg følte virkelig, at mine fans fortjente alt jeg havde. De har givet mig så meget kærlighed. Jeg vil give dem det tilbage.

Jeg hedder madison, jeg er 15 år og kendt blogger i Norge. Jeg har faktisk blogget i mange år nu, men først inden for de seneste par år, er det virkelig blevet sådan.. hvad skal jeg sige. Hårdt? Men også sjovt. Jeg har fået rigtig mange fans i løbet af de sidste par år, hvilket jeg selvfølgelig er rigtig glad for.

Mange vil nok mene, at jeg lever et luksusliv. Jeg har det jeg har brug for, jeg bor i et stort hus midt i Oslo. Men kender du det, hvor man føler man mangler noget? Man mangler ligesom noget i livet. Men jeg kan sku ikke finde ud af hvad...

Søndag | kl. 10.00

Jeg er lige vågnet. Jeg sætter mig op i sengen og kigger lidt rundt. En mærkelig følelse kører rundt i kroppen. En urolig følelse. Jeg fik fri i to dage i går. Jeg skal lige koble lidt af, men derfor vil jeg stadig skrive blogindlæg. Det bliver jeg nødt til.
Jeg rejser mig for at gå nedenunder. Jeg kan høre mine forældre gå dernede og snakke. Jeg er enebarn, men jeg føler nærmest jeg har en søster.
Det er min bedsteveninde Josephine. Hun er den mest fantastiske pige! Hun hjælper mig når jeg har brug for det. Hun er der bare altid!

På vej nedenunder går jeg forbi et spejl jeg har på værelset. Jeg vælger at kigge væk da jeg ser utrolig tynd ud lige da jeg går forbi. Det var nok bare fordi jeg var i bevægelse.
Jeg tog en morgenkåbe om mig og gik nedenunder.
Min mor arbejder på et eller anden kontor, min far arbejder vist i banken eller sådan noget.
Min mor smiler til mig da jeg kommer nedenunder. Jeg smiler til hende. "Godmorgen skat" siger hun og giver mig et klem. "Godmorgen" siger jeg og tager en skive brød, der ligger på bordet.
"Hvad skal du lave i dag?" Spørger min mor og sætter sig ved spisebordet. Jeg trækker lidt på skuldrene. "Arbejde tror jeg" mumler jeg. Jeg ved min mor går meget op i mit helbred. Hun bliver ved med at sige, at når jeg har fri, skal jeg holde fri. Det er fair nok. Det gør jeg også... i hvertfald mere end i hverdagen.
Hun skal lige til at sige noget, da jeg stopper hende. "Jeg skal nok slappe af også" hun smiler lidt bekymret og nikker.
Jeg tager mit brød med op på værelset og sætter mig i sengen med min computer på skødet.

•••

Første kapitel af 'Addicted - to you'!
- håber i vil følge med <3

Addicted - to you. | Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now