Episode 46. | ... en okay aften og nat??

1.1K 48 6
                                    

(Maddie & Martinus^)

Maddies synsvinkel.

Kl. 13.58

Pludselig bankede det på døren indtil mit værelse.
"Kom iiind" jeg orkede ikke rejse mig, så jeg blev liggende. Døren åbnede det var min mor der kom ind. "Jeres far er her" sagde hun og smilede venligt til Marcus og Martinus. De sukkede begge stille hvilket fik os til at grine lidt. Min mor lod døren stå åben, men gik nedenunder igen.
Martinus rejste sig og trak mig op at stå. "Vi ses smukke" sagde han med hænderne om min talje. Jeg smilede og bed mig i læben. "Vi ses Martinus" sagde jeg. Han kyssede min pande og sagde så farvel til jose. Marcus gav mig en farvel krammer. "Vi ses i aften" sagde jeg til dem da de gik ud af døren. Marcus smilede kort til jose. Jeg kiggede smilende på hende. Hun rødmede lidt og smilede stort tilbage.

Da de var gået smed vi os begge i sengen. "Nå men jeg må også til at hjem, min mor har bestilt bord et eller andet sted i aften" sagde jose og rejste sig uden at foretrække en mine. "Hey" jeg afbrød hende i hendes pakning. Hun kiggede spørgende på mig.
"Endte det så alligevel med at blive en okay aften og nat?" Spurgte jeg hende og smilede kækt. Hun løftede 2 øjenbryn, men kunne ikke lade være med at smile genert. "Det tager jeg som et ja" sagde jeg og tog min mobil op.
"Marcus har da været meget flink" sagde hun pludselig. Jeg kiggede op fra mim mobil og grinte kort. "Flink? Siden hvornår er du blevet jyde?" Spurgte jeg og grinte fortsat. Hun rystede på hovedet af mig lg grinte lidt. "Han ER meget flink" sagde med tryk på 'er'. Jeg nikkede med løftede øjenbryn og et kækt smil på læben.
"Du skulle nødig snakke maddie. Martinus og jeg er bare venner og bla bla bla" sagde hun og efterlignede for sjovt min stemme. Jeg kunne ikke lade være med at grine. "Det er vi?" Sagde jeg og rystede forvirret på hovedet. "I opfører jer ikke sådan" mumlede hun smilende. Jeg satte mig op i sengen. "Hvorfor??" Jeg var faktisk ret forvirret.
"I kysser hinanden på panden, nusser hinanden, putter og savner hinanden hele tiden?" Hmm. True nok, men det betød vel bare man havde det godt sammen. Han betyder jo meget for mig, men på hvilken måde?

•••
Stem, kommenter & del <3
- fredaaaag

Addicted - to you. | Marcus & MartinusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum