{ JOSEPHINE PÅ BILLEDET^}
Kl. 13.00
Drengene skulle ind til et norsk aftenshow i aften her i Oslo, så de kunne ikke blive her hele dagen.
Vi havde alle fået tøj på nu, men havde bare smidt os i sengen. Martinus og jeg lå sammen, med vores mobiler i hånden. Marcus og jose lå og snakkede sammen nede på madrasserne. Drengene blev hentet om en halv time, for de skulle lige nå et andet interview inden showet i aften."Du kan da komme med i aften, hvis du vil?" Spurgte Martinus mig og kiggede mig forventningsfuldt i øjnene. "Ej Martinus, jeg vil ikke presse mig sådan på hele tiden" sagde jeg og smilte skævt. Han løftede øjenbrynene. "Maddie, det gør du så heller ikke. I følge mig er vi endda ikke nok sammen" sagde han. Jeg smilede lidt. Min ene hånd kørte stille rundt i hans bløde hår.
"Det synes din far nok" mumlede jeg. Jeg ville da gerne med til showet osv. Det var ikke det. Men bare fordi jeg ikke kunne arbejde ville jeg ikke hænge mig på deres arbejde. Så hellere være sammen med Martinus, når han havde fri. Hvilket selvfølgelig ikke var så tit, men det bedre end ingenting.
Martinus kiggede mærkeligt på mig og holdte mit blik fast.
"Måske har min far ikke vist det overfor dig, men han holder virkelig meget af dig. Han siger selv, at jeg virker gladere efter jeg har mødt dig" sagde Martinus og holdte stadig mit blik fast til hans dybe brune øjne. Jeg tøvede lidt. Jeg måtte vel stole på ham. "Okay så.." mumlede jeg. Martinus smilede stort og kyssede kort min pande. "Tak" hviskede han og smilede stadig ligeså stort."Hvad snakker i om?" Jeg fik næsten et chok da Marcus snakkede til os nede fra gulvet. "Maddie skal med til showet i aften" sagde Martinus glad og smilede stort til Marcus. Marcus kiggede med det samme spørgende på jose. Han ville sikkert gerne havde hende med. Cute. "Jeg ville rigtig gerne, men jeg kan desværre ikke komme med Marcus" sagde hun og grinte undskyldende. Marcus sukkede og kiggede ned i madrassen. "Det går nok" sagde han og smilede skævt til hende. Jeg fik helt ondt af ham. Han så så trist ud?
•••
Kan du lide det indtil videre??
YOU ARE READING
Addicted - to you. | Marcus & Martinus
FanfictionMadison Jones er kendt blogger i hele Norge. Hun elsker at arbejde, men glemmer af og til sit helbred. Hun arbejder næsten 24 7, hvilket er hårdt. Når man så møder nogen der lever lidt det samme liv, kan de hurtigt komme til at betyde en del.