"Så Martinus, vi skal nedenunder" sagde jeg da jeg havde skubbet ham af mine læber. Han lavede et sad babyface og jeg kunne selvfølgelig ikke stå for det. Mine kinder blev røde og jeg prøvede ikke at se på ham.."Mere tøj behøver du ikke" sagde Martinus og trak mig med ud. Jeg havde hans hoodie på og nogle shorts og sokker. Jeg grinte og fulgte med ham nedenunder.
"Så kunne i være her" lød det fra en træt Marcus. Kjell-Erik, Gerd Anne og Emma var der også. "Godmorgen" smilede Gerd Anne. Jeg smilede til hende og kjell-Erik. "Jeg går ud og ordner skuret" sagde kjell-Erik og gik ud af hoveddøren. Martinus og jeg satte mig ved siden af Marcus og Jose. Vi spiste og 20 minutter efter var vi alle færdige.
"Må jeg godt komme med ned at bade?" Spurgte Emma ivrigt, da vi alle var igang med at pakke tæpper, håndklæder og tage badetøj på. "Nej Emma, du kan komme med en anden gang" sagde Martinus sødt til hende. Aaaw.
Emmas mund gik fra glad til sur på 0,5. "Ejj Martinus er dum" sagde hun surt og lagde armene over kors.
Gerd Anne kom ud i gangen til os og tog Emma med ind. "Kom her skat" sagde hun og smilede venligt til os.Kl. 11.30
Vi havde alle fået badetøj på.
Maddies bikini:Joses bikini:
(Drengene havde bare sorte badebukser på)
Vi gik med tasker over ryggen. Vi havde taget nogle tæpper og håndklæder med for det ville sikkert blive ret koldt ligeså snart vi kom op af vandet. "Shit det er jo varmt" mumlede Marcus og kiggede op på en skyfri himmel.
"Godt set Marcus" sagde Martinus drillende. "Du skal sku ikke snakke Martinus" sagde Marcus og smilede drillende til Martinus og derefter mig. "Hvad snakker du nu om?" Martinus kiggede forvirret på ham. "Ja.. man ved jo aldrig hvad der skete med jer i morges vel?" Sagde Marcus og grinte. Jeg kunne mærke min kinder blive røde og kunne ikke lade være at grine lidt flovt. Martinus lod bare som ingenting, hvilket nok også var meget fornuftigt.•••
Endelig et nyt kapitel!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Addicted - to you. | Marcus & Martinus
FanficMadison Jones er kendt blogger i hele Norge. Hun elsker at arbejde, men glemmer af og til sit helbred. Hun arbejder næsten 24 7, hvilket er hårdt. Når man så møder nogen der lever lidt det samme liv, kan de hurtigt komme til at betyde en del.