(På billedet: Madison med en masse Fans rundt om)^^
Jeg væltede op og landede på gulvet. Shit. Jeg kiggede på klokken. Den var 10.30. Fuck. Jeg kommer i hvertfald en halv time forsent, hvis jeg skal nå derhen. Jeg skrev en hurtig besked til min manager om, at jeg skyndte mig og jeg var der hurtigst muligt. Hun svarede bare "Ok". Jeg kunne godt mærke den ikke var helt god.
Min mor kom op og smækkede nærmest døren op. "Når du er vågen? Jeg troede du skulle være der 10.15?" Sagde hun forpustet. Jeg kiggede træt på hende. "Jeg faldt i søvn, men jeg går nu" mumlede jeg. Jeg tog min taske på ryggen, mobilen i hånden og stormede derefter nedenunder. Jeg kunne fornemme min mors blik på mig hele vejen ud til hoveddøren. "Hej Hej!" Råbte jeg til hende. "Heej, pas på dig selv.." svarede hun, men jeg lukkede døren så jeg hørte ikke det sidste.
Jeg løb ned mod den taxi jeg havde bestilt. "Så kunne jeg være her" sagde jeg og smilte unnskyldende da jeg satte mig ind. Han smilte venligt til mig. "Det er helt fint, jeg er ikke den travleste mand i verden" sagde han og grinte lidt. Jeg smilte lidt og kiggede så ud af ruden. Jeg var virkelig svimmel og mit hoved dunkede helt forfærdeligt. Jeg slog mig selv i panden og prøvede ikke at tænke på smerten. Koncentrer dig nu om det vigtigste..
Sagde jeg til mig selv flere gange. Lige indtil vi holdte ude foran kontoret, hvor en masse glade fans stod.Jeg spottede mange havde trøjer, hvor der stod Marcus og Martinus på, men mange var også helt vildt glade da de så mig. Jeg satte det falske smil på og venligheden kom automatisk frem fordi jeg var sammen med dem.
Jeg tog billeder med dem jeg kunne nå, men skyndte mig så ovenpå, hvor en duft af virkelig lækker mandeparfume mødte mig haha.•••
Stem og Kommenter for mere!
ESTÁS LEYENDO
Addicted - to you. | Marcus & Martinus
FanficMadison Jones er kendt blogger i hele Norge. Hun elsker at arbejde, men glemmer af og til sit helbred. Hun arbejder næsten 24 7, hvilket er hårdt. Når man så møder nogen der lever lidt det samme liv, kan de hurtigt komme til at betyde en del.