Episode 17. | stress & snapchat

1.1K 41 1
                                    


"Du har stress" sagde hun og kiggede alvorligt på mig. "Du har abejdet alt for meget i forhold til hvor gammel du er" sagde hun og tog min hånd. Men jeg trak den til mig igen.
Jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle reagere for inderst inde havde jeg jo vidst det i lang tid.
Jeg nikkede stille og så kom tårerne. De løb om kap ned ad mine kinder. Min mor rejste sig og bukkede sig ind over mig. Hun kyssede mig i panden og holdte bare om mig.

| 1 time senere.

Mor var lige taget et smut hjem. Jeg havde bare lige brug for at lægge lidt alene. Jeg blev udskrevet i aften, når lægerne havde snakket med mig om, hvad jeg skulle gøre anderledes.
Jeg tog min mobil op og tjekkede alle de sociale medier. Mange af fansene kunne ikke forstå hvor jeg var blevet af, for jeg havde lovet at opdatere når jeg var sammen med Marcus og Martinus.
Jeg ventede lige lidt med at filme en video til min instagrammystory.

Nogen havde sendt mig en besked. Et nummer jeg ikke kendte.
"Hey. Håber du har det bedre. Vi ses snart igen - Martinus" stod der. Jeg smilte lidt og svarede ham. "Jeg har det i hvertfald bedre nu haha" skrev jeg. Han så beskeden med det samme og svarede også hurtigt tilbage. "Haha. Glæder mig til vi ses." Skrev han tilbage. "Me2" skrev jeg. Lidt akavet samtale? Bare lidt.
Jeg var på vej ind på snap, da Martinus skrev igen. "Har du snap?" Stod der. Skulle jeg give ham den? Jae.. vi var vel venner. Det er meget lettere at kommunikere over. Jeg skrev min snap og 1 minut efter addede han den. Han var da godt nok en hurtig en.

•••

Kort kap. Sorry, håber i alle får en god dagggg<3

Addicted - to you. | Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now