Vi havde alle fået bestilt vores pizza og var nu på vej ned til et bor med dem. Jeg kunne mærke hendes blik på mig hele tiden. Det føltes virkelig ubehageligt, men jeg prøvede ihærdigt at ignorere det."Vi kan sidde her" sagde Marcus og nikkede ned til et Bor ovre i hjørnet. Vi nikkede og satte os ned.
Musikken kørte for fuld drøn, så det var ret svært at høre hvad hinanden sagde.
Jose og jeg sad på den ene side af bordet og martinus og Marcus på den anden.Amalies blik med ved med at klistre til mig. Jeg kunne ikke lade være at sende hende et enkelt blik, hvor hun bare skyndte sig at kigge på hendes venner. Jeg forstod hende på en måde godt. Det handler vel egentlig nok bare om misundelse osv, men jeg har aldrig fået en ordentlig forklaring og jeg vil ikke sige alt muligt om hende, som ikke er sandt.
"Maddie?" Spurgte Martinus med munden fuld af mad. Jeg grinte kort af ham og kiggede så spørgende på ham.
"Ikke tænk på hende. Hun er ikke det værd" sagde han og gav min hånd et klem, der lå henover bordet.Jeg smilte skævt og nikkede stille. "Tak Martinus"
Kl. 21.30
"Vi må nok hellere smutte" sagde Marcus og rejste sig. Vi havde ikke set jose i et stykke tid.
Vi havde været oppe og købe noget alkohol, som vi kunne hygge os med sammen med de mange andre der var her, men det var vist gået lidt over gevind.
Mit hoved snurrede og jeg kunne slet ikke tænke klart, jose havde vi ikke set i sådan 20 minutter, men ingen havde overvejet ah lede efter hende.
De eneste normale på denne her bare lige nu, var nok Martinus og Marcus."Vi skal hjem og det er lige nu frøken" sagde Martinus og grinte lidt af mig. Jeg sad med et fjoget smil på læben og mumlede en helt masse. Jeg var ret fuld. "Martinus du skal bære miiig" sagde jeg og grinte. Martinus tog mig på ryggen og vi gik ud på terrassen, hvor der også spillede højt musik.
"Jeg har hende!" Råbte marcus til os igennem larmen. Han kom slæbende med en sovende jose på skulderen. Martinus grinte lidt også gik vi væk fra pizzariaet og hjem.•••
Endelig et nyt kapitel! Jeg er hjemme fra lejrskole og prøver nu at opdatere lidt mere;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Addicted - to you. | Marcus & Martinus
Fiksi PenggemarMadison Jones er kendt blogger i hele Norge. Hun elsker at arbejde, men glemmer af og til sit helbred. Hun arbejder næsten 24 7, hvilket er hårdt. Når man så møder nogen der lever lidt det samme liv, kan de hurtigt komme til at betyde en del.