Episode 9. | et mareridt.

1.2K 39 0
                                    


Vi var lige blevet færdige med aftensmaden. Super kedeligt. Jeg glædede mig helt sygt til i morgen. Så skulle jeg endelig på arbejde igen, og når ja, det er også i morgen jeg skal møde de der Marcus og Martinus, som "hele Norge åbenbart kender".

Jeg glædede mig da til at møde dem, men jeg må indrømme, at jeg glædede mig mest til at arbejde igen. Jeg kunne godt mærke mit hoved var ved at være træt. Hver gang jeg Ligesom satte mig ved computeren og svarede på Nogle forskellige mails osv, så snurrede mit hoved. Det kørte bare rundt og uanset hvor meget jeg prøvede at koncentrere mig, hjalp det ikke en skid. Men jeg arbejde videre.

Kl. 23.40

Jeg klappede computeren ned og et suk slap ud gennem mine læber. Jeg havde arbejdet siden aftensmaden. Altså der ved 18.00 tiden.
Mine forældre var gået i seng for længst.
Jeg fjernede min computer fra sengen og smed mig under dynen.

***

Jeg gik rundt inde på værelset... pludselig blev alt bare sort. Det eneste jeg kunne høre var en masse stemmer og bippende apparater..

Jeg satte mig op med et sæt. Sveden piplede ned ad min ryg. Et mareridt. Et meget mærkeligt mareridt. Jeg lagde mig forsigtigt ned på puden igen. Jeg kiggede på min mobilskærm, som vidste 3.40. Jeg sukkede og lukkede stille øjnene. Men jeg kunne ikke falde i søvn. Mit hjerte pumpede så hårdt og hurtigt, at det næsten gjorde ondt. Jeg pressede øjnene sammen for at holde tårerne inde, hvorefter jeg stille faldt i søvn.

•••

Hvad synes i om historien indtil videre? Jeg skal til fredericia hele dagen idag, så der kommer nok ikke mere ud idag<3

Addicted - to you. | Marcus & MartinusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum