Episode 51. | showet 2/2

877 41 2
                                    


"Velkommen til dig madison" smilte værten til mig. "Tusind tak" svarede jeg med en skælvende stemme. Maddie tag dig sammen.
"Dig og Martinus er ikke kærester, hvad er i så?" Spurgte hun. Okay direkte til sagen. Jeg kiggede lidt på Martinus. "Vi er.. ja det ved jeg ikke. Jeg passer på hende og er der for hende lige i øjeblikket og så længe jeg kan" sagde Martinus og smilede lidt.
"Ja, han holder mig oppe og hjælper mig igennem mit sygdomsforløb, hvis man kan kalde det det" sagde jeg og smilte lidt. Marcus hostede lidt, som om vi havde glemt at sige noget.
Martinus kiggede kækt på ham. "Har du noget at tilføje Marcus?" Spurgte værten og grinte lidt. Publikum grinte kort.
"Altså, de flirter også en del" sagde Marcus bare og smilte til Martinus og jeg. Jeg kiggede lidt ned på mine hænder med et smil på læben.
Værten rømmede sig. "nå, er det rigtigt?" Hun kiggede på Martinus og jeg. Martinus trak lidt på skuldrene. "Lidt flirten er der vel altid, når der er smukke piger i nærheden" sagde Martinus og kiggede kækt på mig.
Jeg sad nu i stolen, rød som en tomat i hovedet og smilte fjoget. Martinus den idiot.
Værten smilede til og og gik videre i teksten. "Men er du så med på arbejde osv, nu du ikke selv skal noget?" Spurgte værten mig. Jeg tænkte lidt. "Ja indimellem. Men som folk måske har lagt mærke til, er drengene ret meget i Oslo og derhjemme, og det er jo så fordi de er sammen med mig" sagde jeg. Værten nikkede. "Hvad så når du skal igang igen?" Spurgte hun.
Jeg sank en lille klump ved tanken. "Dont know. Så prøver vi vel at ses mest muligt" svarede jeg. Martinus og Marcus nikkede.
"Ja, men tusind tak fordi du lige ville komme kort" sagde værten og rejste sig. Jeg rejste mig for at give hende hånden og gik derefter ud imens publikum klappede.

•••
Tusind tak for 12k allerede!

Addicted - to you. | Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now