İyi akşamlar canokurlarım💓
Yeni bölümle karşınızdayım..
Artık belirtmek isterim ki, finale yaklaşıyoruz.. Fikirlerinizi öğrenmek isterim..
Sizce erken mi? Ben en fazla 5 bölüm sonra final olacağını tahmin ediyorum.. Bilmem belki de yeni olaylar eklemek isterim. En çok sizin düşüncelerinizi merak ediyorum..
Bir de canokurlarım itiraf ediyorum, yorum konusunda çok cimrisiniz🤪 her bölüm 3 ya da 4 yorum beni üzmüyor değil. Ama yorum yapan herkese çok teşekkürler. Belki de Kırık Ateşin İzleri kadar sevilmedi. Bilemiyorum. Benim için önemli olan bir kaç kişinin olsa bile sevdiğini bilmek. Neyse.. Çok konuştum🤭
İyi okumalar💓💁🏻♀️
Derya saatlerdir Can'ın yüzüne yansıyan hayalkırıklığını, üzgün ifadeyi aklından çıkaramıyordu. Yanından ayrılırkenki dağılmış hali kalbini çok sızlatmıştı..
Neydi en can alıcı nokta? Sevdiğine kıyamamak...
Günlerdir öfkesinin ardında saklanan duygularını hatırlamıştı adeta. Sanki o da hafıza kaybı yaşamıştı belki de doğru duygu kaybı.
Kızgın olduğu adam aynı zamanda sevdiği adamdı. Hayatlarını kendilerinin dışında gelişen olaylar ve aileleri mahvetmişti.
Şimdi ceremesini yine kendileri çekiyordu. Düzeltme zamanıydı.
Madem her şeyi mahveden onu bellemiştiler o zaman onarmakta ona düşerdi.
Saatlerdir oturduğu cam kenarından kalkıp kızının yanına gitti.
Kızı dalgın bir şekilde kar küresiyle oynuyordu. Annesini farkedince
"Anne?" diye seslendi."Söyle bebeğim."
"Can küstü mü bana?"
Gülümsedi. Babasının kızıydı işte.
"Bence hayır bebeğim. Ama bir daha ona öyle davranma. O seni çok seviyor.""Ben de onu kocaman."
Kızı sevgisinin büyüklüğünü tarif ederken kollarını da iki tarafa söylediğini tarif eder gibi kocaman açmıştı.
Derya sanki normal bir şeyden bahseder gibi "Bugün babanla buluşacaksın Arina." dedi.
Görüştükleri uzman ne demişti; o yıllardır bekliyor. Ama olaydan daha az yara alması için günlük bir şeyden, genelde yaptığınız bir şeyi anlatır gibi anlatın.
"Geyçekten mi?" kızının gözleri kocaman olmuştu. Duydukları onu o kadar çok mutlu etmişti ki, gözlerinin içi gülüyordu. Aniden durgunluğu kaybolup yerini cıvıl cıvıl, neşeli haline dönüşmüştü.
"Evet kızım, hazırlanıp çıkmamız gerekiyor."
Telefonun mesaj kısmına girip Cana mesaj yazdı.
Can lütfen 1 saat sonra bizim eski taş evde buluşalım. Seni orda bekleyeceğim. Mutlaka gel.
Kızıyla hızlı bir şekilde hazırlanıp evden çıkarken Sareye onun için dua etmesini söylemişti sessizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık
RomanceOna dolu dolu bakan bir çift göze bakmamaya çalıştı.. Küçüğünden farklı olarak karşısında dikilen kaşlarını çatmış, bakışlarının soğukluğu ve öfkesi ile hem yaralı hem öfkeli dişi aslanı andıran kadının üzerine çevirdi bakışlarını.. "Gidiyorum.." "G...