Magické bytosti: Moatas

254 46 15
                                    

Moatas, bytosť, ktorá je mne doposiaľ neznáma, respektíve som sa s ňou doposiaľ nestretla. Aj napriek tomu, že som sa všemožne snažila nájsť okrem informácii aj nejaký obrázok, musím priznať, že som bola neúspešná. Ale dosť mojich rečí, poďme sa pozrieť, čo to teda je moatas za stvorenie.

Podľa toho čo sa mi vďaka pomoci jednej čitateľky podarilo nájsť, je moatas považovaný za jedno z najhorších existujúcich stvorení. Pôsobí najviac na psychiku nielen človeka ale aj na iné tvory a jeho cieľom je donútiť dotyčnú osobu/bytosť k samovražde. Dostane sa vám do hlavy a vyvolá spomienky a obrazy na všetky krivdy, hádky a zlé spomienky. Taktiež dokáže tieto udalosti prikrášliť, v tomto prípade priškarediť (pochybujem, že to je normálne slovo :D). Okrem toho sa zamieria na vaše slabiny a využije ich proti vám. Ak máte napríklad pocit, že máte niečo na tvári, alebo nedajbože nejaký fľak na oblečení, budete mať tendenciu snažiť sa to zamaskovať a všetky pohľady ľudí si budete vysvetľovať ako výsmech vašej maličkosti.

Čo sa týka výzoru tejto príšery, hovorí sa, že to je takmer dvojnohý dvojmetrový jašter s telom pokrytým šupinami. Tie sú veľmi nezvyčajné, pretože sú napustené silným jednom.

Rodí sa a žije na tých najtmavších miestach. Svoje obete loví len v noci. 

Dnes nový článok, tentokrát opäť o magickej bytosti, ktorá bola ešte aj mne neznáma :D. Čo poviete na toto stvorenie? Máte nápad na nejakú ďalšiu príšerku, ktorá by stála za zmienku? 

Sprievodca svetom FantasyKde žijí příběhy. Začni objevovat