Začiatok októbra, začiatok príprav na tohtoročné NaNoWriMo. Ak ešte nie ste prihlásený a chcete sa výzvy zúčastniť, je načase sa zaregistrovať. (www.nanowrimo.org)Po kliknutí na registráciu vám vyskočí takéto okienko. Všetko pekne vyplňte a nezabudnite si zmeniť časovú zónu.
Keďmáte registráciu vyplnenú, od začiatku vás delí už len jedno:
Pospomínanej registrácii vám vyskočí úvodná stránka s informáciou, že ak sachcete zúčastniť výzvy, musíte pridať svoj príbeh. Pekne krásne si na tútoinformáciu kliknete a mali by ste sa dostať sem:
Vyplňte si názov príbehu, žáner a nezabudnite ani na cover. Kúsok pod tým máte okienko (vidno ho na obrázku vyššie), do ktorého napíšete anotáciu k príbehu, ktorý budete počas novembra písať. Pod priestorom na anotáciu je ďalšie voľné miestečko, kde môžete zase pridať úryvok z príbehu. Ja osobne to nevyužívam, pretože nikdy nemám nič dopredu pripravené.
Keď budete mať všetko vypísané, kliknite na uložiť a vualá, tým ste sa oficiálne upísali diablovi :D. Gratulujem :D :D.
Príbehmáme teda pridaný a teraz príde na rad vypĺňanie profilu. Toto platí pretých, ktorí sa zúčastňujú prvý rok. Tu vámuž radiť nebudem, je to na každom z vás ;). K profilu by som všakešte rada podotkla, že môžete sledovať tzv. Writing buddies, teda ostatnýchautorov zúčastňujúcich sa novembrovej výzvy. Ak chcete v externom linkumôžete nájsť odkaz na môj profil.
Profilaj príbeh máte vytvorený a teraz príde na rad tá najťažšia časť: prípravaa vymýšľanie príbehu. Odporúčam vytvoriť si špeciálny zošit na tútopríležitosť a zapisovať si všetky nápady, ktoré vám prídu na um. Načrtnitesi niektoré scény, dosť to pomôže. Tiež sa pripravte aj psychicky, 50K slov jeneskutočné množstvo a jeden mesiac je málo času.
Otázky píšte do komentárov. Tiež môžete navrhnúť, čomu by som sa ohľadom NaNoWriMa mala venovať v budúcej časti. Zatiaľ držím palce s vymýšľaním a prípravami.
ČTEŠ
Sprievodca svetom Fantasy
AcakChcete písať fantasy príbeh a neviete si s ním rady? V tom prípade by vám táto príručka mohla pomôcť. Rady a postrehy, nielen moje, recenzie na wattpad fantasy príbehy a rozhovory s autormi, ktorí sa venujú fantasy. cover od @VeronicaElisse