CorlineDeBarra

271 34 4
                                    

Myslím, že autorku už predstavovať nebudem musieť, predsa len, jej príbeh už bol v tejto príručke spomenutý. Dnes som tu však z ďalšou fantasy z jej dielne. Tak sa poďme na to pozrieť!

Ak by ste mali možnosť cestovať v čase, kam by ste šli? Vrátili by ste sa do minulosti a zmenili chyby vo Vašom živote? Alebo by ste šli do budúcnosti zistiť, čím budete?

Mladá Clarissa Baileyová má však trochu iný problém. Do rúk sa jej dostanú historické hodinky, ktorých minulosť je oveľa tajomnejšia, než ktorejkoľvek iné starožitnosti. Majú nevyčísliteľnú hodnotu a obrovskú moc. Dokážu vlastníka prenášať v čase. Avšak nie všetko je také, ako sa zdá a Clarissa zisťuje, že minulosť je oveľa tajomnejšia. Veľmi rýchlo pochopí, že byť cestovateľom v čase je oveľa náročnejšie, než si myslela a ona razom musí čeliť skutočným nástrahám, neskrotnej láske a krutej pravde. Podarí sa jej odvrátiť hrozbu, ktorá na ňu číha každým ďalším krokom, alebo zlyhá?

Anotácia nám sľubuje napínavý príbeh s plnou náručou tajomstiev. Mne osobne sa nápad dosť pozdáva a oceňujem, že sa autorka rozhodla písať o niečom takomto. Prológ podľa mňa každého navnadí, pretože nočná naháňačka o tajuplný čarovný predmet skrátka zaujme. V prvej kapitole sa dostávame do kontaktu s hlavnou hrdinkou, ktorá jej prekvapivo, aspoň podľa mňa, staršou ako by sa očakávalo.

Dej je ako pri každom príbehu zo začiatku nemastný-neslaný. Zatiaľ som nenašla žiadne prvky fantasy, okrem stoja času v podobe starožitných hodiniek, no verím, že sa to s ďalšími kapitolami zmení. Vďaka opisom som sa dokázala do deja dostať takmer okamžite, no spočiatku ma to veľmi nelákalo. Úprimne, ja mám radšej niečo tajuplnejšie, pretože mi to prišlo na štýl: hlavná hrdinka nemá poňatia a nejakom magickom svete a zrazu nájde staré hodinky. Pevne dúfam, že to nebude také, ako niektoré príbehy, ktoré sa hrajú na fantasy a autorka sa s celým príbehom poriadne pohrá.

Čo by som mohla vytknúť je objavovanie sa niekoľkých čechizmov, ktoré mne osobne príliš nevadia, no v texte svietili. Taktiež by som chcela upozorniť na správne písanie číslovky, keď sa v nej nachádza krát, píše sa to spolu. To znamená, že štyrikrát je písané spolu a nie oddelene ;). V prvej kapitole mi dosť vadilo slovo kočáre, pretože podľa správnosti by to mali byť kočiare.

Tento príbeh je v niečom iný ako Firra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tento príbeh je v niečom iný ako Firra. Kde si zobrala nápad napísať práve takýto typ fantasy?

Popravde? Ja ani neviem kde som tento nápad zobrala :D jednoducho ma napadol a tak som začala písať :)

Hlavná hrdinka je z ľudského sveta a mňa, a predpokladám, že aj čitateľov, ba zaujímalo v akom prostredí sa bude Clarissa pohybovať pri cestovaní.

Určite sa nevráti do obdobia, ktoré je spomenuté v prológu. Clarissa bude v úplne inom storočí a na úplne inom mieste :)

Aké plány máš ďalej s príbehom? Viem, že je ešte v začiatkoch, no je niečo čo by si mohla čitateľom prezradiť?

No čitateľom by som mohla prezradiť, že Clary bude v 19. storočí v Amerike a jej úloha a cesta bude zaujímavá a plná napätia i romantiky :) v zhľadom na to, že sa teraz tomuto príbehu nevenujem tak ako by som mala, preto sľubujem, že sa k písaniu vrhnem len, čo dopíšem iný rozpísaný príbeh :)

Autorke držíme palce pri písaní a ďakujem za rozhovor.

Sprievodca svetom FantasyKde žijí příběhy. Začni objevovat