08

2.9K 327 38
                                    

• ɴᴇ îɴᴛᴏᴀʀᴄᴇᴍ ʟᴀ ᴄᴜᴍ ᴇʀᴀᴍ •


Sumin termină cafeaua pe care și-o făcuse cu câteva minute bune în urmă, apoi punându-și geanta pe umăr ieșii din casă după ce Jin o sunase spunând că din nou are o problemă cu editatul.
Jin este editor și traducător. În general traduce cărți din engleză în coreeană și viceversa. Dacă nu are cărți de tradus editează frazele și cuvintele scrise greșit, înainte ca acele cărți să fie publicate.

- Sunt aici Jin, anunță Sumin atunci când intră în biroul acestuia.

Cum el nu îi răspunsese, se așeză la biroul acestuia uitându-se ce proiecte are de această dată. Fiind captată de câteva din titlurile acestora.

- Oh, bine că ai ajuns, spuse acesta răsuflând ușurat văzând-o. Am ajuns la termenul limită și încă nu am terminat cartea din fața ta de editat. Sumin scapa-mă!, spuse acesta împreunându-și mâinile într-o rugăciune.

Sumin zâmbi, apoi aprobă din cap. Nu e ca și cum are altceva de făcut, iar acasă nu mai are chef să stea după cearta de ieri seară cu Taehyung.
Fiind ea însăși scriitoare aceste lucruri sunt banale pentru ea, mai ales că în timpul facultății profesoara de literatură o lua adesea la editura soțului ei pentru a revizui cărți, de aceea Jin o și cheamă în ajutor.
Luă în mână sutele de foi, iar apoi cu un pix roșu se apucă a sublinia și înlocui greșelile, Jin traducând de zori un nou roman apărut cu câteva zile în urmă în Los Angeles.

*

Obosită, lasă pe masă foile. În sfârșit, după ore bune de scris terminase și crede că de acum în colo are să refuze să-l mai ajute.

- Jin, este gata, îl anunță ridicându-se de la birou.

Jin doar îi mulțumii scurt, el încă având foarte mult de tradus.
Sumin nu mai spuse nimic, doar ieși în stradă unde se duse către cel mai apropiat restaurant fast-food, de unde luase niște sandwichuri și cafele. Este aproape ora 8 seara și nici unul dintre ei nu mâncase ceva de când se puseseră pe treabă.

- Uite aici Jin, mănâncă astea după care poți continua, îi spuse aceasta așezându-se pe scaunul alăturat lui, punând pe masă ceea ce cumpărase.

- Mulțumesc, spuse el zâmbindu-i. Fac eu cinste data viitoare, continuă în timp ce își desfăcea sandwichul.

Liniștea domnea, tot ce se putea auzi în cameră era sunetul mașinilor ce treceau prin fața clădirii. Încăperea era luminată de o singură veioză aflată pe biroul lui Jin, iar în această lumină slabă Sumin era absorbită de imaginea băiatului. Mereu îl admirase pentru toate realizarile sale, cât și pentru personaliatea sa calmă și caldă. Îl plăcea și i-ar fii plăcut să îi spună asta, dar ea știa cel mai bine că el o place pe sora ei, mai mult decât pe el însuși. Cel mai tare o durea acum era să îi spună că Minyoung nu mai este. Îl știa de prea mult timp și știe mai bine ca oricine că acesta va spune că este bine, dar cu adevărat va fii distrus pe interior.

**

Pășii în casă extenuată, hotărâtă să își facă un ceai pentru a se liniștii după care să se culce. Intră în bucătărie, dând de Taehyung care lua o gustare târzie.
Rotindu-și ochii, se duse spre dulapuri de unde scoase o cană și plicurile de ceai, încercând să îi ignore existența băiatului.

- Ai venit târziu astăzi, spuse Taehyung întorcându-se cu fața la aceasta. Pe unde ai umblat din nou?

Sumin strânse din ochii încercând să nu audă vocea băiatului.

- Chiar te vei purta așa?, întrebă el iritat de tăcerea fetei.

Taehyung deja o enerva prea tare. Continua să i se adreseze și știa că băiatul îi urmărește atent fiecare mișcare. Trântii cana goală de blat întorcându-se către Taehyung.

- Ți-am spus să îți vezi de treabă, îi spuse Sumin, enervându-l din ce în ce mai tare pe Taehyung.

Auzii scaunul scârțâind înțelegând că Taehyung pleacă. Se întoarse pentru a-l vedea plecând, însă se trezi cu acesta la o distanță mai mica de 1 metru de ea, oprindu-i respirația.

- Văd că nu îți place să joci la masa mea, în ciuda faptului că îți ofer cele mai bune cărți. Crezi că tot ce spun este o glumă? Foarte bine. Să ne întoarcem la cum eram înainte, iar mai apoi să vedem cine câștigă și cine pierde. Ai spus să terminăm această scamatorie cu bine, dar tu te joci cu focul. Țin să îți spun că astăzi ai săpat groapa, iar atunci când vei cădea în ea, să vedem cine te prinde de mână.

Taehyung își termină cuvintele, mergând la urmă spre iesirea din bucătărie, Sumin în schimb rămase încă fără respirație. Îl știa de o persoană răutăcioasă, dar niciodată nu se gândise că acesta îi poate da astfel de fiori reci, că ar putea să o facă să își aplece capul de teamă în fața lui.

- Ah, și dacă tot ai numărul meu de telefon, nu îl ai doar să fie, răspunde când te sun, spuse acesta oprindu-se din drum. Mama m-a întrebat de tine și inevitabil nu am putut da de tine. Cum vrei să terminăm, dacă mama află de ceea ce noi facem?, lăsă acesta o întrebare al cărei răspuns nu îl vroia, ci dorea ai da lui Sumin de gândit.

Rămânând singură Sumin aruncă ceașca de ceai în ghiuvetă, ne mai având poftă de acesta. Alergă către geantă, de unde își scoase telefonul pentru a verifica cât de mult o căutase Taehyung. Aproape îi căzu maxilarul când văzu 15 apeluri de la acesta, cât și două de la tatăl ei.

- Am dat de naiba, spuse așezându-se pe scaun punându-și mâinile în cap.

Chiar îi greșise lui Taehyung nerăspunzând apelurilor și mai grav este că mama acestuia va fii foarte supărată mâine dimineață, ținând la urmă cont că ajunsese la miezul nopții.
Însă mama lui o speria mai puțin decât ceea ce îi spusese cu puțin timp în urmă Taehyung. Dacă planul lor eșuează, ea nu are pe nimeni care să o salveze, pentru că, singura persoană care ar putea este tatăl ei, dar la greu ar arunca-o fără a ezita. Cât despre apelurile tatăl ei va avea să meargă la el mâine dimineață ca sa vadă de ce a căutat-o.
Urcă scările până în cameră unde își făcu rapid un duș,încercând să nu facă gălăgie din moment ce Taehyung lucra la birou, apoi se culcă.

Când Taehyung își termină de revizuit contractele, Sumin deja dormea. Puse de o parte foile, apoi se întoarse către acesta pentru a o privii. Nu mai era nervos pe ea, nici nu vrusese să fie. O așteptase acolo pentru a face împreună o poveste bună pe care să o spună mamei sale și de asemenea să îi ceara scuze pentru ieri, pentru că după ce au ieșit din restaurant acesta ridicase tonul la ea. Își dorii să îndrepte lucrurile, dar mai rău le strică și din cauza asta amândoi vor avea de suferit.

Soție falsă | kthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum