•ᴄᴜ ᴜɴ ᴘᴀs ᴍᴀɪ ᴀᴘʀᴏᴀᴘᴇ•
Ajunși la Jin cei 3 hotărâră pas cu pas cum au să scoată la iveală tot ceea ce găsiseră ca dovezi, incluzând clipul video, documentele găsite de Jin în casa veche și câteva altele pe care Sumin reușise să le ia din arhiva companiei. Totul părea perfect și bine pus la punct, însă câteva foi și un videoclip nu sunt îndeajuns, pentru că oricât de clare ar fi, judecătoria le-ar putea respinge.- Atunci ce spuneți dacă îl facem să mărturisească?, întrebă Jin, știind că în filme și chiar în multele cărți pe care le-a tradus, era o soluție eficientă.
Taehyung și Sumin aprobară din cap, însă nu aveau nici o idee cum ar putea face asta, cum l-ar putea păcălii pe acesta să confeseze măcar pe jumătate din tot ceea ce a făcut.
- Nu va fi simplu și s-ar putea să nu meargă, dar merită să încercăm orice, orice ar putea să pună capăt acestui dezastru, spuse Sumin, gândindu-se în același timp la un plan.
După foarte multe discuții, după ore întregi în care aceștia citiră și recitiră tot ce aveau, într-un final căzură de acord asupra planului de atac. Va fi riscant, iar dacă fata va fi prinsă, nu știu dacă vor mai reusii vreodată să îl atace pe domnul Yook, și pe lângă asta nu știu ce se va întâmpla cu fata.
- Sumin știu că vrei să se termine cât mai rapid, dar este exagerat, mă tem pentru tine și nu cred că te pot lăsa să faci asta, spuse Jin, îngrijorarea citindu-se clar pe fața acestuia.
- Așa e, Jin are dreptate. Sumin, știu că ești îndrăzneață, capabilă și ageră, dar nu crezi că este puțin prea mult chiar și pentru tine?, întrebă Taehyung punându-și până pe umărul fetei.
Sumin zâmbi, era atât de fericită de faptul că îi are pe cei 2 băieți aproape de ea să o certe și să se îngrijoreze pentru ea. Sincer, acum nici măcar nu mai simte singurătatea pe care o simțea odată, cei 2 sunt destul pentru ea, cât despre tatal ei...
Ei bine nu îl ura, dar nu putea spune că îl iubește, până la urmă este tatăl ei și oricât ar încerca, inima ei încă tremură în fața faptul că acesta a făcut atâtea nelegiuiri.- Știu băieți, dar nu vreau să mai aștept pentru că inima mea este mică și firavă, cu cât aștept mai mult cu atât m-aș putea răzgândi. Vreau ca totul să fie pus pe picioare așa cum ar trebui, spuse ea adăugând la final un zâmbet mândru.
*
Zilele au trecut perfect normal, cei 2 au mers a serviciu unde s-au ocupat de serialul care se află în plină producție. Dat fiind, Sumin și-a petrecut timpul mai mult pe platou decât în birou, dar asta nu i-a împiedicat să se comporte ca un cuplu proaspăt căsătorit. Taehyung a avut grijă să o ia de pe platou în fiecare seară, ignorând faptul că angajații i-ar putea vedea și ar fi descoperiți. Nici măcar nu mai conta, voia să o iubească pe fată normal, voia să îi ofere atenția lui, timpul și voia ca toată planeta să știe faptul că legătura dintre cei 2 este mult mai specială.
Astfel, după o săptămână grea, în care Taehyung a reușit să regleze valoarea acțiunilor, a venit momentul ca planul lor să fie pus în aplicare.- Deci, asta este o cameră de filmat, spuse Jin arătându-i fetei un mic dispozitiv, am să îl plasez pe bluza ta astfel încât să fie mascat de sacoul tău, continuă acesta fata fiind uimită de dibăcia lui Jin.
Au avut nevoie de jumătate de ora ca să potrivească camera atât unghiul, dar și să o ascundă astfel încât să nu poată fi observată de tatăl acesteia.
Planul lor? Ei bine, sună destul de simplu, dar șansele ca acesta să funcționeze la perfecție sunt extrem de mici. Sumin are de gând să ii ducă documentul de cedare a acțiunilor pe care Taehyung îl semnase și îl înregistrase deja, asta în caz ca tatăl ei va vrea să verifice. Inițial plănuiau să îi ducă doar niște foi semnate, însă Taehyung s-a temut ca nu cumva să se întâmple ceva neașteptat care să ruineze totul doar pentru o mică muncă în plus.
După ce va discuta puțin cu domnul Yook, Sumin va trebui să aducă cumva în discuție pe mama ei și pe Minyoung, astfel încât acesta să spună ceva ce ar putea fi folosit împotriva lui, aceasta fiind partea cea mai grea și riscantă.- Haideți să facem asta, spuse fata fiind mai sigură pe ea ca niciodată.
Toți 3 au urcat în mașină mergând împreună în fața companiei fetei pentru că după un apel, tatăl ei îi spusese că aici în va găsi, chiar dacă era o oră destul de târzie, fiind undeva în jurul orei 9.30 seara.
Taehyung o îmbrățișă pe fată strâns la pieptul său dorind să îi ofere curaj și stabilitatea că el va fi mereu alături de ea pe acest drum greu și plin de incertitudine.- Suntem aici, în caz de orice ți-am setat telefonul pe urgență, apasă lung pe tasta de volum iar noi vom fi imediat notificați că ai nevoie de ajutor, îi spuse Jin înainte ca aceasta să iasă din mașină.
- Ne vedem în scurt timp, spuse Sumin departându-se de mașină.
Fata urcă cu liftul și odată ajunsă în fața ușii biroului în care intrase de mai multe ori în ultimele 6 luni, venind aici ori de câte ori tatăl ei ținea morțiși să-i aducă aminte de acțiunile lui Taehyung. Nu își putu imagina vreodată în acest timp că această zi va veni, când ea îi va pune într-un final foile pe masă.
Trase aer adânc în piept, apoi ciocănii de două ori în ușă, intrând. Tatăl ei se afla la birou și ca de obicei se uita asupra unor foi. Se apropie de el, salutându-l atunci când a ajuns în dreptul acestuia.- Mm, Sumin ai venit, zise el privind-o pe fată. Sper că ai adus cu tine și niște vești bune pentru că deja încep să îmi pierd răbdarea, draga mea.
În vocea lui se putea simții iritarea, nervii, fapt ce o făcu pe fată să se clatine pentru o secundă, mușcându-și nervoasă buza de jos. Se temea de el la fel de mult cum o făcea și înainte, dar ceea ce ii dădea curajul de a înainta, erau sora și mama ei. Două ființe dragi care muriseră în mâinile persoanei în care avusese cea mai mare încredere.
- De data aceasta am ceea ce ți-ai dorit tată, spuse ea căutând în geantă foile urmând să i le înmâneze.
Domnul Yook zâmbi până la urechi când în fața ochilor săi văzu documentele după care tânjise atât de mult. În sfârșit, planul său se apropia de succesul pe care și-l imaginase în urma cu aproape un an, totul părea gata pregătit ca el să pună stăpânire pe proprietățile a uneia dintre cele mai bune companii din țară.
- Se pare că totuși ești folositoare, spuse tatăl ei privind-o cu o mândrie înfricoșătoare, căci privirea lui nu se putea compara cu mândria unui tată adevărat.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Hello! Cum sunteți? Din moment ce toți ne-a plictisit în această carantină, am decis să mă reîntorc asupra acestei povești și să vă bucur cu capitole noi.
Nu pot spune exact când voi posta din nou (asta pentru că încă sunt ocupată cu facultatea), dar imediat ce am un capitol gata îl voi posta.Stay safe!
CITEȘTI
Soție falsă | kth
FanfictionKim Taehyung | fanfiction • Semnând contractul fata tocmai intrase în cea mai dificilă misiune a sa. Acum nu mai era Sumin, ci Minyoung, sora sa geamănă mai mare, nevoită fiind acum să păcălească întreaga lume nu doar cu o căsătorie falsă cu Taehyu...