• ᴘʟɪᴍʙᴀʀᴇ •
Deschizându-i portiera fetei Taehyung îi arată mândru spre un restaurant micuț, însă foarte frumos amplasat. Sumin zâmbi observând peisajul absolut superb. Restaurantul se afla pe marginea unui lac uriaș, câteva sălcii mari și verzi înconjurau lacul dansând în bătăile vântului, alături de apa a căror unde erau străbătute de câteva rățuște.
- Cât de frumos!, exclamă fata, Taehyung declarându-se mulțumit de alegerea de a o aduce aici.
- Atunci haide să mâncăm. Sunt sigur că vei adora și mâncarea.
Sumin nu mai asteptă ca băiatul să îi spună de două ori, murea de foame și nimic nu o putea oprii acum din a mânca, nici măcar de ar cădea ceva din cer.
Taehyung se ocupă de comenzi, fiind un restaurant vietnamez, fata nu putu înțelege decât denumirile ciudate ale mâncărurilor, așa că lăsă totul pe mâna băiatului.
- Minyoung, ce spui să folosim unul din șcenariile tale pentru următorul film?, o întrebă blondul făcând-o pe fată confuză.
- Credeam că am mai discutat despre asta Taehyung. Nu am să ofer acele scenarii decât la momentul potrivit, care nu este acum.
Taehyung nu mai zise nimic, nu avea de gând să se certe cu ea, așa că se făcu tăcut așteptând mâncarea.
Când în sfârșit pe masă apărură farfuriile cu mâncare Sumin devenise cea mai fericită persoană de pe planetă.- Poftă bună!, strigă ea, atacând la urmă una dintre farfurii.
Taehyung zâmbi fericit văzând cât de drăguță poate fii ființa din fața lui.
- Uite, încearcă asta, spuse băiatul după ce trecu bucățica de pui cu chimen prin 2 sosuri aflate pe masă. E mult mai bun așa.
Sumin nu putu refuza, atât timp cât acesta spune că este bună, atunci îl va crede, pentru că a ales să aibă încredere în el, să-l urmeze și să i se facă plăcută.
*
Amândoi hotărâră să facă o mică plimbare în jurul lacului înainte de a se întoarce pe platoul de filmare.
Era prima lor plimbare și de asemenea prima oară când își petrecură mai bine de 2 ore unul în compania celuilalt, așa că nu aveau habar ce ar putea discuta, și chiar dacă au, nu știu cum să înceapă conversația.
Taehyung o privii lung pe fata ce parea fascinată de peisaj, își dorii să poată da timpul înapoi și cumva să o fii cunoscut în alte circumstanțe. Ura această nuntă falsă, ura că relația lor era falsă și totuși sentimentele lui erau reale. Și-ar fi dorit să o poată avea pentru el, să îi poată spune "te iubesc", iar ea să îi zâmbească spunându-i înapoi, "și eu te iubesc", dar toate par a fi doar imaginația lui.Sumin îl privi din când în când pe băiat, nu știa de ce, însă alesese să fie acolo pentru el, și deși își retrase confesiunea, fata o acceptă și pe tot parcursul nopții se gândi cum l-ar putea anunța pe acesta că "ce dai nu se i-a înapoi". Trase aer adânc în piept oprindu-se din drum, privindu-l pe băiat cum își continuă drumul, ne știind că ea s-a oprit.
Cu cât îl privea mai mult cu atât simțea mai tare nodul din gât și cu atât mai mult și-l dorea și ea. Chicotii atunci când îl văzu pe băiat împiedicându-se în propriile picioare, moment în care observă si lipsa fetei. Taehyung o privii lung cum râde, însă ea era concentrată pe el, pe momentele pe care cei doi le avură în tot acest timp împreună. Fata rememora din perspectiva aceasta toate cele pe care băiatul le făcu pentru ea, toate privirile pe care băiatul i le arătase, toate cele pentru care ea nici măcar nu mulțumii. Deși deține acțiuni la numeroase companii, deși este răutăcios și poate puțin prea diplomatic, în fața ei devenii un prostuț a cărui atenție și-o dorea involuntar, a cărui existență o dorea împrejma ei.- De ce te-ai oprit?, întrebă Taehyung din depărtare îngrijorat.
- Nimic, spuse ea băgându-și capul în pământ știind că obrajii ei au luat o altă culoare decât cea normală. Să ne grăbim, vom întârzia la filmări.
Taehyung aprobă din cap, plecând amândoi spre mașină.
**
- Stop!, strigătul se auzi în întreg apartamentul. Hoseok să mai facem asta încă o dată, dar de data asta pune mai mult suflet în privirea aia, încerci să pari nervos pe ea, nu să o ucizi pe loc, spuse regizorul stresat deja că filmeaza pentru a 12 a oară aceeași scenă.
Hoseok dădu din cap aprobator, apoi revenii în poziția lui inițială pregătit să filmeze din nou scena.
Sumin stătu tot timpul într-un colț doar privind, mulțumită lui Taehyung care avuse grijă înainte de a pleca să spună staff-ului să aibă grijă de tot și să nu îi pună persoanele din departamentul său la muncă când ele au alte treburi aici pe platou.- Ok, o păstrăm pe asta, strigă regizorul fericit că munca lui, cât și a staff-ului se termină pentru ziua de astăzi.
Actorii mulțumiră staff-ului plecând spre cabine pentru a se schimba. Sumin în schimb recitii toate notițele de azi, marcând la finalul lor ora încheierii filmărilor.
- În sfârșit!, spuse ea întinzându-și mâinile în aer pentru a le dezamorții.
O luă ușor la pași spre cabină, unde de dimineață o dată cu hainele își lăsase și poșeta. Intră în interior căutând-o printre lucrurile răsfirate peste tot.
- Asta cauți?, întrebă din tocul ușii Hoseok ținând în mâini poșeta fetei.
- Dă-mi-o cât sunt calmă, îi zise fata, însă Hoseok era pus pe glume.
- Decât dacă ieși cu mine la cină, zise el zâmbind.
Sumin își dădu ochii peste cap, ura atitudinea băiatului, jocurile și mai ales întreaga lui prezență.
- Poți să o păstrezi, cred că ți-ar venii bine rozul, spuse ea arătându-l cu degetul din cap până în picioare. Am plecat acasă!, zise dorind să plece, însă se opri brusc în loc când îl văzu pe Hoseok, aproape căzând în bot pe podea.
- Asta cred că nu este a ta, zise Taehyung luându-i geanta din mână. Dacă ai terminat filmările du-te acasă și nu te mai juca cu angajații mei. M-ai înțeles?
- Da, spuse Hoseok făcând o plecăciune în fața lui Taehyung, trăgându-i o privire urâtă lui Sumin înainte de a pleca.
- Ce faci aici, credeam că ai terminat programul, spuse fata după ce se asigură că nimeni nu mai trecea pe hol pentru a nu fi prinși.
- Am terminat-o de mult, zise Taehyung zâmbindu-i fetei.
- Atunci ce te aduce aici, atât de târziu?, zise fata curioasă.
- Am venit să îmi conduc soția acasă, zise el apropiându-se de ea. Pot?
Sumin se uită neutră la acesta, însă după câteva secunde nu se mai putu abține, așa că râse, aprobând din cap băiatului.
CITEȘTI
Soție falsă | kth
FanfictionKim Taehyung | fanfiction • Semnând contractul fata tocmai intrase în cea mai dificilă misiune a sa. Acum nu mai era Sumin, ci Minyoung, sora sa geamănă mai mare, nevoită fiind acum să păcălească întreaga lume nu doar cu o căsătorie falsă cu Taehyu...