Jsem tak rád, že je v pořádku. V hlavě se mi pořád tvořil obrázek toho, jak....ani jsem nad tím nechtěl znovu přemýšlet. Ta bezmoc kterou jsem zažíval, byla nesnesitelná, už to nechci znovu zažít. Ochráním Naruta, nenechám nikoho mu ublížit. S těmito myšlenkami jsem se od Naruta odtáhl, ale zrak jsem z něj nezpustil. Naruto se na mě i přes to všechno lehce usmíval, byl krásný. Najednou jsem si něco uvědomil, sklopím zrak a na sucho polknu, dokonce si začnu i mnout ruce od nervozity.
Naruto na to ihned zareaguje "Gaaro...c-co se děje ?" poví ke mně ustaraným hlasem a snaží se mi podívat do očí. Odpovím mu zcela hned. "Naru.. jen..předtím jsem tě políbil." odmlčím se a otočím hlavu na stranu. "O-omlouvám se... já.." ztěžka nacházím slova, jak vysvětlit mé pocity. "Gaaro... v pořádku. Chápu to..." ozve se z nenadání Naruto a snaží se zvednou ze země. "Ne Naru.. omlouvám se. Mu-uselo ti to přijít.. já nevím. Nechutné ? ...Ehm...já jsem byl nechutný..promiň mi to..." také své tělo dostanu ze země a pohledem zkoumám Narutovu reakci.
Naruto svraští obočí a zamračí se na mě. Vlastně když se nad tím zamyslím, tohle je možná poprvé, co ho vidím se zlobit ? Možná... Najednou mně prudce přitiskne na zeď za námi. Já na něj jen zmateně civím a snažím se ze sebe dostat něco srozumitelného. "N-naru...c-" nestihl jsem doříct slova, jelikož mi Naruto vzal ruce a přitiskl mě na zeď ještě víc a rázem mě políbil. Nemohl jsem se pohnout, byl jsem uvězněn jeho tělem.
Byl jsem jak v bludném kruhu ze kterého jsem se nemohl za boha dostat. Moje myšlenky se točily jen kolem jediného člověka a teď když se zdá, že se všechno ujasnilo. Nejsem si jistý... Snažím se pohnout rukama, ale Narutova sevření kolem mých zápěstí mi to neumožní. Šokem pootevřu rty, čehož Naruto ihned využije. Já jsem ještě více zmatený, než předtím. Opravdu to dělá, protože chce ? Nebo... já nevím.. Tyhle domněnky mě celkem i trápí, protože jestli si Naruto se mnou jen hraje, tak...Ne! Co to plácám, takový Naruto není...
Naruto mě začne líbat o něco dravěji a dokonce pustí i jednu z mých rukou. Já s ní ale i tak nehnu a nechám ji přitisklou na zdi, jediné co se změní je sevření dlaně do pěsti pod návalem vzrušení, které se mi od něj dostávalo. Rukou mi zajel do vlasů za které následně mírně zatahal. Já jsem se mu jen zcela oddával a nebyl jsem si jistý jestli tohle není jen sen... Nemůže prosím... Najednou se od sebe musíme odtáhnout, protože nám došel vzduch. Zrychleně jsem dýchal a sledoval Narutovu tvář. Chtěl jsem ho políbit znovu....
Naklonil jsem se k němu, ale on mě zastaví svým prstem na mých rtech. Po kterých mi následně prstem přejíždí. Automaticky rty pootevřu. "Tak co Gaaro... jsem nechutný ?" pošeptá mi a své prsty přemístí na mou tvář. Okamžitě zakroutím hlavou. "Nejsi..." povím mu a podívám se mu do očí. "Tak už to o sobě nikdy neříkej, prosím..." vzhlédne ke mně a na mou tvář dá své obě ruce. Nevěřícně na něj koukám a snažím se tohle vše zpracovat. Nakonec omámeně přikývnu a přitulím se k jeho pravé dlani.
Naruto se lehounce usměje a pohladím mě po tváři. Náhle mě popadne za ruku a rozejde se pryč z té uličky. Táhne mě za sebou a já se zasněně dívám na naše spojené ruce. Kéž by to tak bylo, kéž by Naruto byl jen můj... Může se tak stát ? Nebo jsem naivní ? Více dlaň stisknu a nechám se vést. Naruto se na mě otočí se slovy. "Jdeme za ostatními. Musíme ty dva už najít." tiše se zasměje a otočí se zase zpět. Já zatím zpracovávám, co se to kolem mně děje a jaksi tomu pořád nemůžu uvěřit.
Nedostali jsme se ani zpět k hospodě, jelikož jsme po cestě narazili na Temari a Sakuru. Hned jak nás viděli se k nám rozeběhli. "Naruto ! Jsi v pořádku ?.." řekne vyděšeně Sakura a prohlíží si Naruta s ustaraným výrazem. "Všechno v pořádku.." odpoví hned s úsměvem, ale najednou se ohlédne kolem a úsměv rázem zmizí. "K-kde je Sasuke ?.." zeptá se nejistým hlasem a upne pohled na Sakaru a poté i na mou sestru. Odpovědi se pro změnu ujme Temari. "Uhm... Sasuke tam zůstal, říkal že potřebuje chvilku pro sebe." Ukáže Narutovi omluvný výraz, i když je jasné, že za nic nemůže, ale i tak z toho byla špatná, bylo to vidět. Znám svou sestru...
Naruto se napnul, cítil jsem to, protože jsme se ještě pořád drželi za ruce a já jsem rozhodně neměl v plánu ho teď pustit. Stisknu mu dlaň pevněji, abych mu dal najevo, že jeho se nikdo nedotkne, ochráním ho. Naruto se na mě otočí, nejprve vidím zmatení, ale následně jeho lehký úsměv. Najednou začne moje sestra zase mluvit, takže se Naruto se zájmem otočí a mně tak skončil výhled na jeho krásnou tvář, ale i tak jsem se na sestru taky otočil, co mi zbývalo... Všiml jsem si, jak si nás Sakura prohlížela a o Temari ani nemluvě. Myslím, že jsem v tu chvíli rozhodně chytl červenou baru. Naštěstí už moje sestra začala mluvit.
"A mimochodem musíme kluky ještě najít v hospodě nebyli, takže budou někde tady.." Temari se ohlédne za nás, kde je spousta lidí, kteří pomáhají s úklidem festivalu. "Takže jdeme !" zavelí Sakura a zase se Temari rozejdou pryč i přes to, že se nedočkali žádné odezvy. S Narutem jsme se na sebe zase podívali a pak jsme taky vyšli. Po cestě jsem Naruta neochotně pustil, nechtěl jsem, ale pořád si myslím, že by si mě nikdo s Narutem spojovat neměl. Já bych samozřejmě chtěl, ale mě tady všichni znají jako toho divného samotáře, takže nechci aby do toho spadl i Naruto.
Blonďáček se překvapeně zastaví a věnuje mi zmatený pohled, poté ho sklopí a znovu se rozejde. Ihned se za ním rozběhnu. Tohle jsem asi posral ! "Nar-" nedořeknu to, jelikož se z rohu vynoří můj bratr se Shikamarem. "Aaáá tady jste ! Hledáme vás všude !" zasměje se Kankuro a pohlédne za nás. Najednou se zpoza nás vynoří má sestra a samo sebou i Sakura. "No konečně !" prohlásí Temari a oddechne si. Najednou se ujme slova Shikamaru, který zatím neřekl nic za tuhle celou dobu. "Tak kdy odcházíme ?" prohodí k nám jen tak s klidem.
Já jsem ale nebyl klidný, podívám se na Naruta a pak zase na zem. Já nechci aby odešel...Co když se už nikdy neuvidíme.... Co když ! To mi nemůže udělat...
Zdravím u další kapitolky ❤
Moc se omlouvám, že vychází až teď, když jsem slíbila něco jiného, ale musela jsem si jaksi opravit známky... xD
Doufám, že vám opravy vyšly, pokud měl někdo mezi ^^
Jako poslední vám musím poděkovat za neskutečnou podporu ❤