Lepší terén

520 38 18
                                    

18 !!!
Takže jak mi jedna nejmenovaná osůbka poručila xD ❤
Jsem tady s další kapitolkou a všichni ví čeho se bude týkat xD Upozorňuji, že pokud to někdo nemá rád jednoduše nečtěte ^^

Překvapeně zamrkám, ale hned se do polibku připojím. Nedočkavě polibek prohloubím a cítím Narutovo dlaně ve svých vlasech, mírně za ně zatahá a já se po chvíli odtáhnu a ztěžka dýchám. Naruto mě jen hltá pohledem a pořád si hraje s mými vlasy. Sám pro sebe se ušklíbnu a shodím ho pod sebe, samozřejmě opatrně, přeci jen se jedná pořád o tu krásnou a křehkou osobu. Věnuje mi úculek a ruce mi tentokrát obmotá kolem krku, přitáhne si mě k sobě do dalšího polibku. Rukama mi bloudí po zádech a já mám co dělat, abych se udržel.

Najednou se odtáhne a s hravým úsměvem promluví. "Ale, ale...tady má někdo problém.." poznamená a já hned zrudnu a lehce sklopím pohled. "H-hele..nemůžu za to.." pípnu a nejraději bych se propadl, proč to dělá, cítím se trapně a to nepočítám tu větu, kterou jsem mu před chvílí pověděl, nevím kde se to ve mně vzalo. Naruto se ke mně nakloní a zvedne mi bradu, navíc ještě pokrčím nožku, takže se otře o můj rozkrok, udělal to schválně, určitě ! "Ale Gaaro...neskrývej se. Chci to neboj se..." poví odhodlaně a věnuje mi úsměv.

Já jen pár minut zpracovávám situaci a pak se také nepatrně usměju. Jeho slova mě zbavila veškerých pochybností. Prudce se skloním k jeho krku a začnu se mu pečlivě věnovat, skousávám jemně kůžičku a pak ji samozřejmě zase jazykem ošetřím, udělám i pár značek a postupně se dostávám níže. Klíční kosti samozřejmě také nevynechám a věnuji jim kousek svého času a když uslyším Narutovi tiché vzdychy, hlavu zvednu pomalu k němu. Naruto má rudý celý obličej a pracně si skousává ret, když mě spatří, pohled ihned otočí.

Nad tím se já jen ušklíbnu a pokračuju s radostí dále. Putuju prsty přes jeho hruď až ke bříšku, poté se na Naruta podívám a čekám na jeho výraz, když jsem mu přejel po jeho rozkroku. Ruku si dal před pusu a silně se zakousl, aby zabránil stenům. Nad tím se mírně zamračím a nahnu se k němu, abych mu dlaň z úst odsunul. Naruto tázavě pokukuje a já se jen usměju. "Chci tě slyšet..." povím jen tiše a Naruto jen plaše přikývne. Já si ho v momentě k sobě za boky blíže přitáhnu a prsty dám za lem jeho boxerek. Ano jediné co má na sobě, boxerky. A je hodně vidět, že už by chtěly dolu. Přejíždím prsty pořád po látce, tak dlouho dokud se Naruto nezačne pod mými dotyky svíjet.

Asi ho trpím, nad tím se ušklíbnu a po chvíli jeho chloubu od boxerek osvobodím. Naruto tiše vzdychne a uhýbá pohledem. Přiblížím se k jeho chloubě a nejdříve ji olíznu po cel délce a pak se chviličku věnuju jen špičce. Bylo vidět, jak se Naruto snaží nehýbat, naštěstí vše dostal do svých dlaní, které sevřel v pěst. Tiše kňučel a já jsem si ten zvuk užíval, dokud ale nesouhlasně nezabručel, když jsem se od jeho výbavy oddálil. "G-gaaro..." kníkne mé jméno a já se jen nevinně uculím. "Copa ? Teď je řada na mě.." oznámím tiše a rukama se dotknu jeho dokonalého zadečku. Naruto se nečekaně usměje a přitáhne si mě k sobě, aby mi věnoval polibek, dravý polibek.

Jeho prsty zabloudili k mému spodnímu prádlu, které po chvíli stáhl a přejel mi po chloubě prsty. Zavzdychám do polibku a hned se odtáhnu, protože už se neudržím. Naruta si k sobě přitáhnu a více nadzvednu, abych si ho mohl připravit, přece bych mu nechtěl způsobit zbytečnou bolest. Vsunu nejdříve jeden prst a když vidím, že je Naruto v pořádku, přidám další a další. Naruto se začne kroutit a tiše kňučet, někdy si vážně myslím, že si ten ret prokousne. "G-gaaro...p-prosím..chci.." vyhrkne ze sebe a já se pro sebe ušklíbnu. "Tady je někdo nedočkavý.." podotknu spíše pro sebe, protože Naruto už ani odpovědi není schopen, abych byl upřímný, spíše já jsem byl ten, kdo byl nedočkavý a to hodně.

Blonďáčka jsem pečlivě připravil a splnil jsem jeho přání, bylo i mé samozřejmě. Zvednu mu nohy, která dám na svá ramena a vsunu pomalu svoji chloubu a snažím se nespěchat a že to dá práci. Naruto ale nečekaně proti mě přirazí a tím se tam dostanu celý. Tiše vzdychnu a hned se chytnu za jeho boky, možná trochu více hruběji. Blonďáček hlasitě zasténá a nehty zarývá do země. Kouše si aktivně ret a mě to snad ještě více rozpálí, tenhle pohled. Začnu se v něm pohybovat a překvapivě se přidá i Naruto, když se proti mně sám posouvá. Přirážím pořád rychleji a rychleji a rukama se pohybuju po bocích až nahoru k pasu.

Vidím jak se blonďáčkova hruď zběsile nadzvedává a slyším jeho dokonalé steny. Prudce proti mně přirazí na zpět až mu z toho začnou téct slzy, hned se chci odtáhnout, když v tom hlasitě zasténá a jeho bříško zdobí bílá nadílka. Celý se stáhne a to způsobí značné problémy i mně samotnému. Párkrát ještě vyčerpaně pohnu pánví a s tlumeným zasténáním se udělám do jeho nitra. Naruto zalapá po dechu a pak jen vyčerpaně oddechuje. Já ještě chvílí setrvám bez pohybu a po pár minutách z blonďáčka pomalu vystoupím. Naruto ještě párkrát kníkne a pak se na mě podívá. Já se zmůžu jen na nepatrný úsměv a padnu zdrceně vedle něj.  Ztěžka dýchám, když v tom se mi před očima objeví ta krásná tvář.

Na tváři mu hraje úsměv a já ho pohladím po tváři. "Příště, by jsme měli být na nějakém měkčím terénu.." Zasměje se a položí si hlavu na mou hruď. "Budu mít modřiny a šrámy..." zakňourá a já se lehce zarazím, protože vím, že má pravdu. Naruto ke mně pak hlavu zvedne. "Nene ! Neboj...byla to sranda." poví s úsměvem a obejme mě kolem krku. "S tebou bych to dělal kdekoli .... a navíc.." na chvíli se odmlčí a více ke mně zaboří obličej. "B-bylo to ...dokonalé.." pípne tiše a hned vidím, jak zrudne. Nad tím se široce usměju a políbím ho do vlasů. Myslím, že jediný, kdo byl dokonalý byl on, ale... Dál jsem nic neříkal a jen si užíval jeho přítomnost a obávám se, že jeho už nikam nepustím.

Ještě jednou zdravím ❤
Kapitolka nebyla dlouhou a k vám budu upřímná, proč... :'(

Jelikož jak jste četli nebylo to nic moc, protože je to poprvé, co píšu tyhle scény xD A vždycky jsem se toho trochu bála, protože to prostě neumím, takže doufám, že jste to přežili ^^

A doufám, že napíšu další kapitolu, co nejdříve, abych tuhle nějak "zamaskovala":( ...xD
Ale moc děkujůů za podporu ❤❤!!

We're friends, right ? - [GaaNaru]Kde žijí příběhy. Začni objevovat