Oikeesti te niin itkette tossa. ^ Mä soitin sen taksissa ja itkin. Oikeesti en ees liiottele, mä itkin. En yleensä itke videoille mut nyt vaan tuli itku. :D (+ se viel et tøp on asia miks elän duh.)
____
Paiskaan pöntön kannen kiinni ja istun sen päälle. Rutistan reppuani kovaa ja annan kyynelten valua. En kestä enää. Koko maailma on minua vastaan. Kyyneleet valuvat kuin putoukset. Avaan reppuni pienen taskun. En meinaa nähdä mitään kyynelten sumeuttamista silmistä. Nappaan taskusta pienen rasian ja heitän repun lattialle. Rasia on pinkki ja siinä on kukkasia. Rasian sisällä on jotakin arvokasta. Aarre. Avaan rasian varovasti. Sen sisällä on kääritty nenäliina. Käärin liinan auki. Katselen metallista terää iloisesti. Irrotin sen joskus teroittimestani. Otan terän varovasti käteeni ja käärin housunlahkeet ylös. Sieltä paljastuu liuta pieniä arpia. Olen tehnyt ne itse. Kyynelille ei tule loppua. Vedän terää hitaasti ihoani vasten. Koetan avata haavaa hieman ja sieltä alkaa tulla verta. Punaista kaunista verta. Teen pari lisää. Vähän vielä. Ihan vähän vain.Tovin jälkeen havahdun. Verinen terä kiiluu kädessäni. Hengitän raskaasti. Tein sen taas. Häpeän niin paljon. Puhdistan terän vedellä ja käärin sen nenäliinaan. Laitan nenäliinan rasiaan ja heitän rasian reppuun. Katson haavoja ja kosketan niistä tullutta verta. Vedän sormeani haavojen ylitse. Rakastan haavojani. Huomenna en enää. Nyt rakastan. Huomenna inhoan. Huljutan jalkaani kylmän veden alla. Suurin osa verestä puhdistuu pois. Taputtelen haavoja vessapaperilla. Irvistän kivusta.
Kun verta ei enää tule, käärin lahkeen haavojen päälle. Pesen vielä kädet saippualla. Käveleminen sattuu ja joudun ontumaan hetken. Pian alkaa kemian tunti enkä tahdo myöhästyä. Silloin saisin uuden paniikkikohtauksen.
Naulakoilla on paljon väkeä riisumassa takkejaan. Välitunti on onneksi ohi. Kävelen kemian luokan eteen odottelemaan. Kaivan repun taskusta puhelimeni. Siinä on mustat kuoret, joissa komeilee pääkallo. Naputtelen pääsykoodin ja katson hetken taustakuvaani. Se on ollut miltei aina sama. Napautan Instagramin logoa ja sovellus aukeaa näytölle. Ensimmäisen silmiini osuu Netan postaama kuva. Viisi minuuttia sitten. Se on selfie. Kaisa ja Liina poseeraavat Netan kanssa. Takana on pari poikaa, joilla näyttää olevan tupakat huulilla. Yökkään mielessäni. Kommentteja on tusina ja jokaisessa kommentissa komeilee miljoonia sydämiä. Rullaan Netan kuvan ohi ja vastaan tulee Kaisan kuva. Kymmenen minuuttia sitten. Kuva on Kaisasta ja Aleksista koulun takaa. He suutelevat. Kielet toistensa kurkuissa. Minä en varmaan ikinä saa suudelmaa.
_____
Heipsan! Sori jos sain teidät itkemään ton videon takia, mutta oli vaan pakko pistää se! :D Koska tøp ja toi animaatio on SAIRAAN UPEE! Kiitti kuitenkin kun jaksoit lukea! <3 Annan palkaksi ison nettihalin! :3
YOU ARE READING
SAIRAS [✔️]
Teen FictionAnja on kahdeksannella luokalla ja haluaa vain olla normaali. Se on kuitenkin vaikeaa, jos vihaa itseään. Hedelmät ja vessoissa piileskely kuuluu joka päiväiseen rutiiniin. Pian yksi kiusaajista kuitenkin alkaa havaita tekojensa seurauksia ja tarjoa...