Huam! Cole Spourse(mikä lienee nimi nyt oli) ei liity tähän tarinaa mitenkään pistin sen kuvan vaa tohon ku en kekannu muuta. XD
___
Kuskin paikalla istuu minulle tuntematon nuori nainen.
- Ai sä oot joku uus vai? Mä oon Paula, nainen huikkaa minulle ja käynnistää moottorin. Nyt pitää Anja puhua.
- Joo! hihkaisen ja maalaan kasvoille tekohymyn. Aika uskottavan sellaisen. Paula vilauttaa omansa takaisin ja alkaa liikkua. Tsemppaan itseäni. Se meni hyvin. Paremmin kuin odotinkaan.En kuullut koko matkana ilkeyksiä. Ulkopuolella tietysti olin, mutta ei se kai haittaa. Maasturi kurvaa omakotitalon pihalle. Siinä on sivupiha ja kurkkimalla erotan osan takapihaakin. Talo on tehty punaisista tiilistä. Sydämeni jyskyttää kovaa. Hyppään ulos autosta muiden perässä. Tämä on aivan uusi kokemus minulle. Kaisa on varmasti käynyt miljoonissa kotibileissä ja tämä on jo kuin kotona olisi, hänelle. Näen Paulan lähtevän pois maasturillaan. Hän ei taida tulla. Ymmärrän kyllä miksi. En minäkään haluaisi.
Sisällä pauhaa musiikki, ja lujaa. Ihmisiä ei ole sentään niin paljon kuin teinien amerikkalaisissa massa leffoissa. Suomessa bilekulttuuri ei ole niin iso. Seuraan muita keittiöön kuin hai laivaa. Se tuntuu hieman nololta mutta ainakin "kuulun" porukkaan. Netta työntää käteeni pahvimukin, jossa on jotain nestettä sisällä. Luultavasti alkoholia.
- Siinä on olutta! hän huutaa musiikin ylitse. Nyökkään ja sanon käyväni vessassa. Veikkaan ettei kukaan kuule, mutta häivyn silti vähin äänin. En missään tapauksessa ole juomassa tuota moskaa.Lukitsen vessan oven ja kaadan oluen lavuaarista alas. Viskaisen pahvimukin roskiin ja katson itseäni peilistä. Ei hassumpi. Muut varmaan odottavat ulkona, joten päätän mennä sinne. Napsautan lukon auki, mutta joku työntää oven takaisin kiinni. Kurkkuani kuivaa. Joku seisoo vessan oven edessä. Ja tukkii tieni! Hengitykseni on raskasta ja yritän työntää ovea auki. Tuloksetta.
- P-päästäkää ulos! vinkaisen niin hiljaa, että tuskin edes kuulin itsekään sitä. Joku kuitenkin riuhtaisee oven auki.
- Anja! Aleksi esittää yllättynyttä. Jätän hengenvedon välistä. Eikä. Miksi edes tulin tänne? Tiesin ettei mitään kivaa kuitenkaan tapahdu. Aleksi astuu vessaan kanssani ja riuhtaisee oven kiinni takanaan. Peruutan niin kauas kuin voin, mutta lavuaari tulee vastaan.
- Oletpa kaunis tänään, Aleksi virnistää ja kävelee lähemmäs. Haistan tupakan ja haju tulee varmasti hänestä.
___
Muip! En oo kauhian tyytyväinen tähän mut kummiski. Alan nyt kattoo Netflixii joten heippa! XD
YOU ARE READING
SAIRAS [✔️]
Teen FictionAnja on kahdeksannella luokalla ja haluaa vain olla normaali. Se on kuitenkin vaikeaa, jos vihaa itseään. Hedelmät ja vessoissa piileskely kuuluu joka päiväiseen rutiiniin. Pian yksi kiusaajista kuitenkin alkaa havaita tekojensa seurauksia ja tarjoa...