18

408 38 9
                                    

Siis toi sarja (13rw) on ihan sika hyvä. Se kuvaa masennusta niin perkeleen hyvin(siinä on paljon ahdistavia kohtia et älä kato jos et kestä)! Se meni mulla niin tunteisiin, koska itelläki on masennus ja se oli vaa niin hyvä se sarja ja sain sen nyt päätökseen enkä tiiä mitä teen enää elämälläni. XD
___
-Aleksi, miks sä teet näin? Sulla on Kaisa! möläytän. En voi enää pitää sitä sisälläni. Aleksi näyttää miettivän vastausta ja minä mietin pakokeinoa.
- On aina kiva saada lisää hauskaa, hän vastaa kohauttaen samalla olkiaan. Pyöräytän silmiäni. Ei voi olla totta. Surkein selitys ikinä. Kunpa Aleksi vain tietäisi kuinka hauska minun elämäni on.
- Pyöritiksä silmiäs mulle? hän karjaisee. Pudistan vimmatusti päätäni. Sykkeeni kiihtyy. Rukoilen ettei hän tekisi mitään. Mutta tekee. Tunnen poskellani polttavan kivun. Se on varmaan tulipunainen. Hän juuri läpsäisi minua. En ole ikinä eläessäni kokenut väkivaltaa. Alan nyyhkyttämään ja pidän poskestani kiinni.
- Opettele tavoilles, Aleksi naurahtaa ja asettaa kätensä olkapäälleni. Värähdän kosketuksesta. En voi tehdä mitään tämän estämiseksi. Kukaan ei kuule jos huudan. Toiseksi en saa edes sanaa suustani. Aleksi lähestyy kasvojani päin ja haistan vaimean oluen hajun tupakan seasta. Tekisi mieli oksentaa. Tiedän, että hän aikoo suudella minua, mutta minä en todellakaan tahdo suudella hänen kaltaistaan. Ennustukseni käy toteen ja tunnen hieman rohtuneiden huulten tanssivan omillani. Koetan liikkua, mutta joka kerta Aleksi kiskaisee kivuliaasti hiuksiani. Hän onneksi edes välillä pysähtyy ottamaan henkeä ja pääsen edes millin kauemmaksi hänestä. Miksi hän valitsi minut uhriksi? Olen koko koulun kauhein tyttö.

Aleksi siirtyi jo kaulaani ja olen itkenyt koko prosessin ajan. Pian joku kuitenkin koputtaa ovea.
- Anja! Ootko siellä? kuuluu Netan ääni. Olen niin kiitollinen. Aleksi katsoo minua murhaavasti, mutta liian myöhään. Suustani kantautuu:
- Auta!
En ole varmaan eläessäni puhunut noin kovaa. Netta riuhtaisee oven auki. Hänen takanaan seisovat Liina ja Kaisa. Kaikki kolme ovat järkyttyneitä. Eivät varmaan yhtä järkyttyneitä kuin minä.
- Oho! Kulta, mä voin selittää, Aleksi nauraa hermostuneesti ja hieroo niskaansa. Kaisa kuitenkin näyttää siltä, että räjähtää pian.
- Joo kuule älä selitä mitään! Painu helvettiin siitä! hän karjaisee. Aleksi tekee työtä käskettyä ja tiuskaisee kirosanoja mennessään.
- Mitä tapahtu? Liina kysyy kurtistaen kulmiaan.
- M-mä tulin vaan vessaan ja Aleksi tuli vaikka en halunnu ja se.., selitän ja huokaisen lopussa raskaasti. Sana "raiskaus" tai "pahoinpitely" ovat juuri nyt liian hankalia sanottavaksi. Tytöt kuitenkin ymmärtävät minua. Netta rutistaa minulta ilmat pihalle ja vakuuttelee että asiat järjestyvät. Eniten minua pelottaa Kaisan reaktio.
___
Hello! Ois kiva tietää ketkä tässä tarinassa on teidän lempi hahmoja! <3 Mun on Netta, koska siitä on jotenki kiva kirjottaa. :D

SAIRAS [✔️]Where stories live. Discover now