Napsuttelen viestiä äidille samalla kun kävelen kotiin. Tuuli tuivertaa hiuksissa ja koitan pitää ne aloillaan. Kuulen takaatani korkokenkien kopinaa ja heleää naurua. Netan heleää naurua johon sekoittuu Kaisan hevosnaurua. Nielaisen. Ei voi olla totta. Ei nyt joka paikassa voi olla paniikkia. Kävin vain kaupassa. Ihan normaalia. Kai.
- Mitäs Anja? Kaisa virnistää ja tarttuu olkapäähäni. Hengitän raskaasti. Kaisa vetäisee minut häneen päin. Onneksi porukasta puuttuu Liina. Olisin silloin yksi vastaan kolme.
- K-kävin kaupassa vaan, änkytän ja osoitan markettia missä olin. Kaisa katsahtaa markettia.
- Mitäs sä ostit? hän utelee ja katsoo kassiani kiinnostuneena. Miksi häntä kiinnostaa niin hirveästi?
- Kaikkea vaa, mumisen ja tiukennan otetta ruokakassin kahvoista. Kaisa riuhtaisee kassin pois minulta. Yritän sanoa vastaan, mutta sanat takertuvat kurkkuuni kuin ne olisivat liimattu sinne pikaliimalla.
- Ai niin, oletkin sillä dieetillä, Kaisa naurahtaa ja painostaa "dieetti" sanaa vahvasti. Puren alahuultani etteivät kyyneleet purskahtaisi ulos. Kaisa viskaa kassin takaisin minulle ja pari mandariinia kierii maahan. Kaappaan ne äkkiä takaisin muovikassiin. Miksi hänen täytyy olla noin ilkeä? Netta hymyilee taustalla hermostuneesti. Miksei hän auta?Onnekseni Kaisa episodi ei ollut niin paha kuin aiemmat. Lasken kauppakassin eteisen lattialle ja riisun takin. Heitän kengät lattialle ja alan itkeä vuolaasti. Rojahdan lattialle ja hautaan kasvot polviin. Miksi aina minä? Mitä minä olen tehnyt? Kurtistan kulmiani. Olen ihan tyhmä. Vika on varmasti minussa. Tiedän mitä teen. Mitä aina teen tässä tilanteessa. Tahdon nähdä verta.
Onnun vessasta ja poskilla ovat kyyneleistä jääneet vanat. Niiskaisen kuuluvasti. Taas yksi positiivinen asia on ettei äiti ole kotona. Haavat kirvelevät julmetusti ja kiroan hiljaa. Tekisi niin mieli raapia, mutta se voisi olla huono idea.
Puhelimeni piippaa koko ajan ja vilkaisen sitä. Taas uusia viestejä luokan ryhmästä.
Kaisa: Me nähtiin tänään Anja! LoL
Aleksi: Mitä se teki?
Kaisa: Kävi kaupas. Sil on joku dieetti meneillään. XD
Aleksi: xD
Anton: Ok.
Liina: Omg!! Harmi ku en päässy
Kaisa: Niimpä!! <3Hakkaan juuri tehtyjäni haavoja. Sattuu niin pirusti. Ansaitsen sen kivun. Olen arvoton. Kukaan ei ymmärrä minua.
___
Sori ku on kestäny tässä luvussa kaks päivää, mutta on ollu vähän kiireitä! :( Pitäkää kiva päivä/ilta/yö/aamu! <3 :D
YOU ARE READING
SAIRAS [✔️]
Teen FictionAnja on kahdeksannella luokalla ja haluaa vain olla normaali. Se on kuitenkin vaikeaa, jos vihaa itseään. Hedelmät ja vessoissa piileskely kuuluu joka päiväiseen rutiiniin. Pian yksi kiusaajista kuitenkin alkaa havaita tekojensa seurauksia ja tarjoa...