Časť venujem Natálke, ďakujem ti za krásne komentáre :)
Zobrala som mamu do kina, pretože to vždy milovala. Nechala som ju vybrať film, zatiaľ čo som kupovala pop corny a čokoládové tyčinky. Milovala vôňu sladkej a slanej dohromady. Nakoniec si vybrala horor, ten som mala vybratý tiež. Niekedy sme si boli tak podobné, bola pre mňa viac ako moja sestra než mama. V tichosti sme sledovali film, komentáre sme mali vždy, keď to skončilo, pretože hovorenie v kine bolo blbé. Keď sme kráčali k parkovisku, moja mama rozprávala a rozprávala o hlavnej postave. Usmievala sa a ja som bola tak šťastná, že som jej mohla dať také okamihy šťastia.
Nasadli sme si do môjho auta a išli domov rozprávajúc sa o filme, ale moja myseľ bola stále pri tom kuse papiera, čo mi ten chalan poslal. Čo bolo jeho cieľom? Nemohol ma len nechať tak?
"Ally?" moja mama sa spýtala, čo ma prinieslo späť do toho momentu.
"Prepáč, mami. Hovorila si...." uviedla som s úsmevom.
"Poznám ťa, zlatko. Niečo ťa trápi, vidím to. Vieš, že mi môžeš povedať všetko, nie?" nemohla som sa prestať smiať. Práve teraz už znela ako moja mama.
"Pripomenula si mi to, keď som mala trinásť a mali sme tú "debatu". Mala som zábavu z toho, že som ťa sledovala nervóznu," povedala som s úsmevom.
"Bolo ťažké hovoriť o sexe s mojou dcérou, ale myslím, že je to normálne."
"Áno, mami, ale odkedy si ty normálna?" nemohla sa so mnou prestať smiať. Dostali sme sa domov a kráčali sme k našemu dvojposchodovému domu. Okolo domu sme mali krásnu záhradu, mama pestovala ruže a slnečnice. Dostali sme sa dovnútra domu a na moje prekvapenie, Marissa sedela na gauči v obývačke. Vstala, keď nás uvidela.
"Ahoj! Len som sa prišla pozrieť, ako sa vám darí, ale ako vidím, je vám dobre," povedala kráčajúc k nám, objala moju matku a pobozkala ju na tvár. Moja mama bola pre Marissu tiež ako mama.
"Mysleli sme si, že si zaneprázdnená, išli sme do kina. Pozvali by sme ťa, keby sme vedeli, že si mala voľno," moja mama povedala a hladila Marissu po hlasoch.
"To je v poriadku, neboj sa," Marrisa odpovedala, potiahla ma za vlasy na stranu. "Musíme sa porozprávať."
"Au! Vieš, že to bolí," sťažovala som si a pošúchala si hlavu.
"Ja idem do postele. Vy dve sa zabavte," moja mama povedala, pričom kráčala ku schodom. "Boh vám žehnaj, moje dievčatá," zvolala idúc hore. Marissa a ja sme sa usmiali.
"Ako jej je?" Marissa sa ma priamo spýtala, keď bola moja mama preč z nášho dohľadu.
"Je jej dobre," bola som šťastná, že som to mohla povedať. "Liečba na nej robí divy. Doktor Portman je veľmi pozitívny pri jej situácii."
"Uf!! Som tak rada, že to počujem. A čo Alex?"
"Nemám potuchy. Viem, že moja mama je niekedy smutná, pretože ho dlho nevidela, ale myslím, že sa to uberá lepšou cestou. Alex sem chodí len vtedy, keď potrebuje peniaze alebo niečo, a to moja mama teraz nepotrebuje," Marissa len chápavo prikývla.
"A teraz ty, mladá dáma. Musíš mi povedať všeko o tom sexy chalanovi, čo si videla," čo? Ako, do pekla, o ňom Marissa vedela?
"Po A, ako o ňom vieš? A po B, nevídavam ho, je to klient," musela som všetko objasniť.
"No, povedzme, že... striptérky nie sú zrovna vyhradené osoby," vysvetlila so smiechom.
"Ach, bože! Prosím, nehovor mi, že Irony ti volala, aby ti to povedala!" Marissa neodpovedala, len sa smiala. Irony je jediná striptérka, s ktorou sa z klubu kamarátim. Je to milé dievča, ale miluje klebety.
YOU ARE READING
The Stripper (SK)
Teen FictionDievča, ktoré využíva svoje telo na to, aby bavilo mužov. Dievča, ktoré dostáva peniaze do svojho spodného prádla. Má špeciálne dôvody na to, aby sa obnažila pred desiatkami mužov. Raz v noci, po stretnutí s tajomným chlapcom, sa jej život zmení. Pr...