Stmievalo sa, keď som prišla do klubu. Zaplatila som vodičovi taxíka; áno, moje auto bolo znova v servise. Neviem, čo sa s tým autom deje.
Prešla som cez vchodové dvere a pozdravila ochranku. Išla som cez dlhú tmavú chodbu, ktorá vyústila v bare. Našla som tam dievčatá stojace na stole, cvičili na špeciálne vystúpenie, ktoré budeme mať o pár dní.
"Ahoj, Rose," Irony ma pozdravila so žiarivým úsmevom. Mala na sebe čiernu sukňu s nejakým červeným topom a podpätky.
"Rozmaznaná princezná sa rozhodla objaviť," Megan povedala a prekrútila očami. Prebodla som ju pohľadom. Nechápala som, prečo ma tak nenávidela. Aj tak mi to bolo jedno, mala som skutočne dobrú náladu po takom skvelom dni.
"Na miesto, Rose," môj šéf mi vážne prikázal.
Kabelku som si položila na stôl a pristúpila k dievčatám. Sadla som si na bar a potom sa na neho postavila.
Trikrát sme skúšali tancovať. Skončila som spotená a unavená. Ležala som na bare a snažila sa nabrať čerstvý vzduch a odpočinok na niekoľko minút.
"Rose," môj šéf ma zavolal a ja som len otočila hlavu k nemu. "Choď sa pripraviť. Vystúpenie budeš mať skôr ako v obvyklé noci."
"Prečo?" spýtala som sa zamračene.
"O dvanástej musíme zatvárať."
"Prečo?"
"Prečo, prečo, prečo," šéf napodobnil môj hlas. "Len sa choď pripraviť."
"Ok," odpovedala som a otočila hlavu dopredu. Teraz som sa pozerala na strop. Premýšľala som o tom, kde bol Raidon a čo robil. Myslel na mňa? Chýbala som mu? Hlúpe otázky, správala som sa ako zamilovaná tínedžerka.
"Poďme do našich šatní, Rose," Irony ma potiahla za ruku, donútila ma posadiť sa. Vyskočila som z baru a bez akýchkoľvek ťažkostí pristála na podlahe.
Irony a ja sme prešli cez dievčatá až na chodbu. Prešla som okolo Megan a všimla si ten vražedný pohľad, ktorý mi dávala. Nezaujímalo ma to.
Keď sme boli konečne v šatni, Irony sa s úsmevom posadila na gauč.
"Už je to nejaká chvíľa, čo o tebe nič neviem," povedala a žuvala žuvačku. Bože, ona to naozaj milovala.
"Bola som zaneprázdnená," uviedla som pri vyzliekaní.
"Zaneprázdnená, hm? S tvojím dokonalým priateľom?" usmiala som sa nad jej otázkou. "Už si ho pojebala?"
"Irony!" zakričala som a bez kontroly začervenala.
"Čo? Ale no tak! Obaja ste dospelí, skôr či neskôr sa to stane."
"Ja viem," uviedla som pri obliekaní tesnej sukne. "Pomôž mi zapnúť to," Irony sa dostala za mňa a začala mi zapínať sukňu.
"Je naozaj sexy, Rose. Ak by som bola tebou, nestrácala by som čas. Tie jeho svaly a tie tajomné oči, som si istá, že je to divoký milenec."
Len som sa zasmiala nad jej slovami.
"Nie vždy to je o sexe, Irony. Láska hrá vo vzťahu dôležitú rolu."
"Áno, áno. Ale sex je tiež dôležitý. Predstav si, že sa ty a ten sexy chalan spolu nezhodujete v posteli. Bez ohľadu na to, ako veľmi ste sa navzájom milovali, nebudete mať môcť dobrý vzťah, pretože sex je na hovno a ty nebudeš potešená."
Mala pravdu, musím priznať. Zaujímalo by ma, či by sme ja a Raidon boli dobrí v posteli. Nemám žiadne skúsenosti, nakoľko som panna.
"Nepremýšľala som o tom," povedala som úprimne.
YOU ARE READING
The Stripper (SK)
Teen FictionDievča, ktoré využíva svoje telo na to, aby bavilo mužov. Dievča, ktoré dostáva peniaze do svojho spodného prádla. Má špeciálne dôvody na to, aby sa obnažila pred desiatkami mužov. Raz v noci, po stretnutí s tajomným chlapcom, sa jej život zmení. Pr...