Chapter 23 - New Friend

483 54 3
                                    

Ahoj? Vážne? To bolo všetko, čo povedal, po tom, čo sa stalo? Zistila som, že bol zasnúbený, rozišli sme sa, takmer umrel a jediné, čo napísal, bolo 'Ahoj'. Napriek tomu som bola naštvaná kvôli jeho chladnej správe, nevedela som, čo odpovedať. Mobil som si dala pred tvár a dívala som sa na neho bez pochybu alebo bez toho, aby som vedela, čo napísať. V mysli mi prebehla myšlienka: Čo ak to nebol Raidon? Jeho rodičia by boli schopní vziať mu mobil. Stlačila som tlačidlo na odpoveď a napísala 'Ahoj', a rýchlo odoslala správu. Musela som sa uistiť, že to bol on, predtým, ako by som povedala niečo dôležité. 

1

2

3

4 minúty uplynuli a ja som vo mne cítila rastúce očakávanie. Prečo mu tak dlho trvalo odpovedať? Môj mobil zavibroval, čo ma prinútilo poskočiť prekvapením. Rýchlo som skontrolovala správu. 

Nová správa

Od: Raidon <3

Myslím, že je pre nás lepšie zostať od seba. Nebudem ťa znova obťažovať. Maj sa, Alyssa. 

Cítila som, ako keby bolo moje srdce dobodané tisíckami ihiel. Nemohol to myslieť vážne. To nemohol byť on. Raidon by mi to nikdy nepovedal, nie? Znova som sa chystala odpovedať, no mobil sa mi vypol pred očami. Ach, bože, slabá batéria! Zabudla som na to. Zúfalo som bežala hore po schodoch. Potom som násilne otvorila dvere od mojej izby, potrebovala som nájsť nabíjačku a muselo to byť rýchle. 

Prezrela som si izbu snažiac spomenúť si, kde som svoju nabíjačku videla naposledy. Našla som ju na nočnom stolíku, pripojila som ju k mobilu, ale musela som počkať niekoľko minút, kým batéria získala nejakú silu na zapnutie mobilu. 

Povzdychla som si, skočila do postele. Pozerala som sa na strop a premýšľala, čo odpovedať. Bola som si istá, že ten, kto mi posielal správy, nebol Raidon, ale čo ak bol? Moje srdce by bolo zlomené, dala som mu úplne všetko. Zakryla som si hlavu vankúšom. Potrebovala som premýšľať s chladnou hlavou. Posadila som sa a potom pozorovala môj mobil na nočnom stolíku. Vzala som ho a zapla. 

Čo teraz? Čo odpoviem? Možno by som mu mala zavolať, aby som vedela, či to bol on. Päťkrát som mu zavolala, ale nikdy mi mobil nezdvihol. Frustrovane som si povzdychla. Napísala som: 'Je to to, čo naozaj chceš?' a stlačila tlačidlo odoslať.

Po najdlhších 10 minútach môjho života mi zazvonil mobil. S nádejou som sa pozrela na obrazovku, ale bolo to neznáme číslo. 

"Haló?"

"Ahoj, Alyssa," skrz mňa prebehlo sklamanie. 

"Irony, čo sa deje?"

"Som u Marissy doma. Obe sme si o teba robili starosti. Hodiny sme ti volali."

"Prepáč, nejako som včera stratila mobil."

"Si v poriadku? Znieš otrasne."

"To je dlhý príbeh. Povedala si šéfovi o stave mojej mamy? Vieš, aby som mala prestávku od klubu."

"Áno, povedal, že by ti mohol dať päť dní ale viac nie."

"Ďakujem, Irony."

"Žiadny problém. Počúvaj, uvažovali sme, že by sme išli k tebe a skontrolovali ťa."

"Znie to dobre, ale neskôr idem von."

"Och..." Irony sa zasmiala a zašepkala Marisse: "Má rande s pánom Sexy."

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now