Chapter 11 - Confused

901 70 6
                                    

"Zobuď sa!" počula som Alexov hlas rozprávať ku mne, ale zdalo sa, že bol naozaj ďaleko. Cítila som sa, ako by som spala nejako dlho. Nechcela som otvoriť oči. "Poď, Ally!" vzala som si vankúš a prikryla si s ním hlavu. Po niekoľkých sekundách mi vankúš zobral. "Tvoj chlapec na teba čaká," čo?! Okamžite som sa posadila na posteli a otvorila oči. 

"Čo?!"

"Je dole," Alex ukázal na dvere. 

"O čom to hovoríš? Koľko je hodín?" obzrela som sa, snažiac nájsť svoj mobil. 

"14:10, zlatko," Alex hravo odpovedal. 

"Čo?!" nemohlo byť tak neskoro. 

"Áno, zmeškala si školu. Chcel som ťa zobudiť, ale mama povedala, že si potrebovala odpočinok."

"Och, nie!" vyskočila som z postele a bežala do kúpeľne. Popoludní som sa chystala stretnúť s Raidonovou rodinou a ani som nemala dostatok času pripraviť sa. "Ako som mohla spať tak dlho?" spýtala som sa samej seba, vyzliekla sa a potom rýchlo vkročila do sprchy. Dala som si tú najrýchlejšiu sprchu, akú som kedy vo svojom živote mala. Omotala som si okolo seba uterák a bežala ku skrini. 

"Načo ten zhon?" spýtal sa Alex a hrýzol jablko, ktoré mal v jednej zo svojich rúk. 

"Dnes mám stretnutie s Raidonovou rodinou," povedala som a obliekla si nohavičky a potom svoju podprsenku. Nebolo mi nepríjemné byť nahá pred Alexom. Bol môj brat a okrem toho som bola striptérka, nahota bolo niečo, na čo som bola zvyknutá. Obliekla som si sukňu a bielu elegantnú košeľu. 

"Sukňa?" spýtal sa Alex a nadvihol obočie. "Skvelý výber na stretnutie rodičov tvojho chlapca."

"Správne," zmenila som sukňu za nejaké nohavice a obula som sa do bielych podpätkov. Rýchlo som si učesala vlasy a dala na seba nejaký svetlý make up. "Pripravená," uviedla som pri chôdzi ku dverám. Zrazu ma Alex chytil za ruku, aby som sa k nemu otočila. 

"Dýchaj ,sestra," zhlboka som sa nadýchla. 

"Čo ak ma nebudú mať radi?" spýtala som sa smutne. 

"Budú ťa milovať. Si krásna a múdra."

"A striptérka," pripomenula som mu. "Striptérka nie je ten typ dievčaťa, ktorý rodičia chcú, aby bol s ich úspešným synom."

"Budeš v poriadku, Ally. Len buď sama sebou," pobozkal ma na tvár a ja som sa na neho usmiala. 

"Ďakujem ti, braček," zakričala som a vybehla z miestnosti. Chystala som sa ísť dole schodmi, keď som uvidela Raidona, ako na mňa čakal v obývačke. Mal na sebe krásny čierny oblek, cítila som sa, ako keby bol môj princ a čakal tam na mňa. Jeho tmavý pohľad sa stretol s mojím a dal mi úsmev, ktorý sa mi tak páčil.

"Ahoj," pozdravila som a pobozkala ho na tvár. 

"Dnes si zaspala, lenivé dievča."

"Prepáč. Neviem, čo sa mi stalo," ospravedlnila som sa a v rozpakoch odvrátila zrak. 

"Poďme. Už je neskoro a moji rodičia nie sú moc trpezliví," usmial sa na mňa a vzal ma za ruku. 

Rozprávali sme sa po celej ceste k jeho rodičom. Bolo to na okraji mesta. Jeden raz mu otec zavolal a spýtal sa, kde je a Raidon sa ospravedlnil, povedal, že mal dnes veľa práce. Bola som veľmi nervózna, bola som si istá, že to boli veľmi bohatí ľudia. 

Nakoniec sme dorazili k nádhernému sídlu. Malo perfektnú veľkosť; nebolo to ani príliš veľké, ani príliš malé. Obklopovali to tu stromy a fontána bola v čelnej záhrade. Raidon zaparkoval vyzval ma, aby som vystúpila z auta, ale niekoľko sekúnd som sa nemohla pohnúť. Len dýchaj. Povedala som si v mysli. Konečne som sa dostala z auta a vystúpila pred sídlom. Ázijská slúžka k nám prišla. 

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now