Chapter 4 - V.I.P zone

1.1K 65 5
                                    

Časť venujem Katty, ďakujem za celú tvoju podporu ♥ ... Ľúbim ťa a dúfam, že sa časť bude páčiť :) 

 

Nasledujúce noci boli ako obvykle: došla som do klubu, vystúpila s mojou show a išla domov. Nikde okolo som Raidona nevidela, čo mi prišlo divné, pretože mi povedal, že na mňa bude čakať pri východe každý večer až dokým nepotvrdím, že s ním pôjdem von. Možno ho to už unavilo, povzdychla som si. Bolo mi to jedno, nie? Bolo pre mňa lepšie, že sa unavil z bytia za mnou. Bola som v mojej šatni a pripravovala sa ísť von a slúžiť ako servírka. V klube sa striedame pri obsluhovaní mužov, trikrát týždenne je na mne, aby som podávala nápoje a usmievala sa, aby muži prichádzali. Počula som klopanie na moje dvere. 

"Rose! To som ja," Irony zvolala a náhlila ma. Vedela som, čo to znamená. Obvykle sa ponáhľala, keď mala nejakú klebetu na povedanie. Otvorila som dvere a ona rýchlo vošla dovnútra. 

"Čo je?" spýtala som sa a hľadala šaty v mojej skrini. Vybrala som si čierne kraťase, ktoré mi siahali takmer po stehná a čierny top zpevnený na mojom páse. 

"Nosíš dnes čiernu, huh?" Irony sa spýtala a pozerala sa na mňa, keď som si obliekala svoje oblečenie. "Sakra! Máš dobré prsia!" vykríkla, keď som si zložila tričko bez ramienok a obliekla si top. 

"Takže, akú máš klebetu?" spýtala som sa, pretože som si bola istá, že tu nebola kvôli tomu, aby lichotila mojim prsiam.

"Poznáš ma, dievča. No, Kage ma pozval von," povedala s úsmevom. Wow, tak nakoniec sa rozhodli urobiť ďalší krok v ich bláznivom sex-vzťahu, ktorý mali. 

"To je dobre."

"Myslím, že áno. Ale vieš, že som už nejakú tú chvíľu nebola na rande," vysvetlila so strachom. "Mám na mysli, jediné, čo robím, je, že sa vyzlečiem a sexujem," zapálila si cigaretu. "Čo ak sa veci zamotajú?" potiahla si z nej. 

"Je to len rande, Irony. Nebudeš robiť žiadnu skúšku alebo niečo, takže jednoducho choď a bav sa," uviedla som s úsmevom. 

"Myslím, že máš pravdu," vydýchla dym, čo pristál na mojej tvári. 

"Ďakujem," povedala som sarkasticky. Išla som pred svoje zrkadlo. Učesala som si dlhé hnedé vlasy a okrem toho som si na svoju tvár začala dávať púder a make up. 

"Ach! Skoro by som zabudla!" vedela som, že neskončila v klebetení. "Počula som, ako sa Megan rozprávala s naším šéfom."

"A čo?"

"Žiadala ho, aby ju ponúkol tomu sexy chalanovi, ak by znova prišiel," Irony hovorila nadšene, ako keby objavila nejakú novú planétu alebo niečo. Ale bolo to zaujímavé, niekedy, keď máme veľa klientov, náš šéf má tendenciu ponúkať tie najlepšie baby najbohatším klientom. Takže Megan chce byť ponúknutá Raidonovi. "To nie je všetko! Tiež povedala, že si nespravila dobrú prácu, pretože sa nevrátil späť."

"Vážne nechápem, prečo ma nenávidí," povedala som a dala si na pery svoj červený rúž. Počuli sme klopanie na dvere. Irony išla otvoriť. 

"Vedel som to!" náš šéf povedal, vošiel dovnútra. "Čo tu robíte? Zdvihnite zadky a choďte do práce!" prekrútila som očami, keď som si nasadila masku. Náš šéf menil nálady ako bipolárna osoba. V jednej chvíli bol šťastný a potom bol naštvaný bez akéhokoľvek dôvodu. Irony a ja sme vyšli von zo šatne. "A Irony, nech je to poslednýkrát, čo som ťa tu našiel takto leňošiť," pohrozil jej a zmizol v chodbe. 

"Je to blázon," Irony povedala, keď sme išli do baru. 

"Nie... ako si to mohla povedať?" poznamenala som sarkasticky. Došli sme dovnútra baru v časti klubu. Paul, náš barman, robil show s fľašami od whisky. Bol pohľadný, svalnaté telo, tvarovaná tvár, blond vlasy a modré oči. Všetci v klube mu pri show tlieskali. 

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now