Raidon potichu šoféroval, keď ja som nervózne sústredila svoj pohľad na okno auta. Vedela som, že by som mala niečo povedať, ale nemohla som prísť na to, čo povedať. Jeho pery chutili tak sakramentsky dobre, boli plné a mäkké. Prečo musel byť tak sexy? To bola otázka, na ktorú myslím, že nedostanem odpoveď. Čo sa bude ďalej diať? Myslím, bozkávali sme sa veľmi sexy spôsobom. Pred pár minútami si vypýtal moju adresu a to bolo naposledy, čo sme na seba hovorili. Potrebujem s ním hovoriť, vážne. Ale keď som sa už chystala na... jeho telefón zazvonil.
"Áno?" odpovedal vzdialene, keď spomalil rýchlosť. "Nemôžem teraz rozprávať, šoférujem," vyzeralo to tak, že druhá osoba hovorila bez toho, aby sa zastavila, pretože Raidon bol potichu pár sekúnd. "Zavolám ti neskôr... áno... ja tiež... ahoj," povedal a zavesil. Žiarlivosť prebehla mojím telom, keď som premýšľala, kto by to mohol byť? Ale uzavrela som svoje myšlienky, pretože to nebola moja starosť, len sme sa bozkávali a to bolo to. Nebol môj frajer alebo také niečo. Uvedomila som si, že sme boli na našej ulici, spomalil rýchlosť a čakal na to, aby som mu povedala, ktorý dom bol môj.
"Ten jeden s veľkou záhradou," ukázala som dopredu. Zaparkoval auto pred domom a zadíval sa na mňa. Cítila som jeho oči na mne. Aký divný moment! Nevedela som, prečo som bola tak nervózna. "No..." začala som, ale nemala som potuchy o tom, ako v tej frázi pokračovať. Chytil ma za bradu a natočil si ma k jeho tvári. Jeho čierne oči sa intenzívne stretli s mojimi. "Mala by som ísť," znela som tak zaisto, ako som aj chcela.
"Áno, mala by si," povedal a ja som sa išla otočiť k dverám, no chytil moju tvár oboma rukami. "Ale nepôjdeš," a jeho pery boli na mojich. Tento raz bol bozk jemný a pomalý... ale bol rovnako sexy. Bože! Ako som milovala bozkávať ho. Omotala som si ruky okolo jeho krku a pritiahla si ho bližšie ku mne. Raidonova ruka pustila moju tvár a išla dole k pasu. Prečo som ho tak veľmi chcela?
Mal v sebe niečo... veľmi zvláštnym spôsobom som sa pri ňom cítila sexy a potrebná. Jeho ruky ma pevne objali okolo pása, zatiaľ čo jeho jazyk bol v mojich ústach. Bolo to príliš dobré na to, aby to skončilo. Jedna z jeho rúk hladila cez látku moje prsia... celé moje telo sa triaslo. Čo to robíš? moje podvedomie ma priviedlo naspäť do reality. Odstrčila som ho preč skôr, než by som sa nemohla ovládnuť. Škodoradostne sa usmial a ukázal na svoju dokonalú hruď a plné pery.
"Dobrú noc, Raidon," povedala som, keď som otvorila dvere. Chytil ma za ruku.
"Hej, počkaj," povedal, keď mi ponúkol svoj telefón. "Ulož si sem svoje číslo," pozrela som sa na neho na chvíľu. Už som ho pobozkala, takže čo by som mohla stratiť? Tvoje panenstvo odpovedalo moje podvedomie. Veľmi vtipné, povedala som si naspäť. Uchopila som jeho telefón a zostala prekvapená, keď som na obrazovke videla nejakú blondínu. Hnev mi koloval v žilách, ale držala som sa. Nič viac, len žiarlivosť.
Bol neznámy, takže by som sa nemala do toho starať a ani som sa. Uložila som mu moje číslo a naspäť mu hodila telefón. Vystúpila som z auta bez rozlúčenia. Išla som k dverám svojho domu, keď mi začal zvoniť telefón. Klišé, moje podvedomie vtipne poznamenalo. Skontrolovala som si obrazovku: Neznáme číslo.
"Naozaj?" odpovedala som a otočila sa, videla som ho v jeho aute so svojím telefónom v na uchu.
"Klišé," povedal a ja som videla jeho úsmev cez okno auta. "Si na zajtrajšie poludnie voľná?"
"Áno," povedala som nervózne.
"Prídem za tebou a vezmem ťa na obed."
"Ale nebudem doma. Budem v škole, hodiny mám do 12:10."
"Tak ťa vyzdvihnem tam. Kde to je?" musel mať záujem. Nemohla som sa prestať usmievať, hovorili sme spolu po telefóne a videli sa navzájom. Bolo to vážne hlúpe, ale zábavné.
YOU ARE READING
The Stripper (SK)
Teen FictionDievča, ktoré využíva svoje telo na to, aby bavilo mužov. Dievča, ktoré dostáva peniaze do svojho spodného prádla. Má špeciálne dôvody na to, aby sa obnažila pred desiatkami mužov. Raz v noci, po stretnutí s tajomným chlapcom, sa jej život zmení. Pr...