Chapter 26 - The Talk

628 65 6
                                    

Raidon stál predo mnou úplne v kľude. Čakal na moju odpoveď. V jeho tmavých očiach bola úzkosť. Päť dlhých sekúnd som sa nezmohla ani na slovo. 

"Umieram túžbou povedať áno, moje srdce kričí áno..." odmlčala som sa a zhlboka nadýchla. 

"Ale?" spýtal sa smutne. 

"Ale... proste nemôžem zabudnúť na všetko, čo sa doteraz stalo. Nemôžeš očakávať, že budem znova taká šťastná," pozrela som sa inam, pretože vidieť smútok v jeho tvári mi lámalo srdce. 

"Znamená to, že sa ku mne nemôžeš vrátiť?"

"Nie, znamená to... musíme sa vážne porozprávať, Raidon. Klamal si mi o svojej snúbenici, bol si bodnutý mojím bratom a tvoji rodičia ma nenávidia."

"Nie je pravda, že ťa nenávidia."

"Ale áno, tým si môžeš byť istý," Raidon spravil pár krokov smerom ku mne a chytil moju tvár medzi ruky. 

"Miluješ ma?" spýtal sa šeptom. Jeho dych pohladil moje pery. Bože, tak moc som ho chcela pobozkať. 

"Raidon..."

"Odpovedz," jeho pery sa obtierali o moje, vysielali mráz skz mňa. 

"Áno, milujem ťa každým kúskom zo mňa," usmial sa na mojich perách.

"A ja ťa milujem ešte viac. Takže, som si istý, že na tom môžeme zapracovať, Ally," nádej vo mne rýchlo rástla. 

"Ja neviem."

"Prosím, daj nám šancu," bolo tak ťažké sstrediť sa, keď bol pri mne tak blízko. 

"Musím o tom popremýšľať," povedala som snažiac spraviť krok späť. 

"Ally, prosím," povedal Raidon dívajúc sa na mňa. Vedela som, že sa ma snažil prečítať. 

"Len mi daj trochu času," povedala som a prelomila všetok kontakt s ním, pretože zakaždým, keď sa ma dotkol, chcela som sa mu vzdať. 

"Milujeme sa navzájom, takže nie je o čom premýšľať," obrátil sa ku mne ešte raz, ovinul si ruku okolo môjho pása a pritiahol si ma k sebe. Moje prsia boli pritlačené na jeho svalnatej hrudi. 

"Raidon..."

"Pozri sa na mňa," požiadal ma a voľnou rukou chytil moju bradu. "Povedz, že nechceš, aby som ťa práve teraz pobozkal," jeho dych sa odrážal na mojich perách, čo ma donútilo triasť sa. 

"Ja..." palcom pohladil moju spodnú peru, čo zvýšilo moju potrebu po ňom. "Musíme sa porozprávať... najprv... Raidon..." snažila som sa pohnúť hlavou a dostať sa stranou od tých fascinujúco tmavých očí a vlhkých pier, no zlyhala som. 

"Ally?" zaznel hlas mojej mamy zozadu. Okamžite som ustúpila a otočila sa k nej. "Ahoj," mama pozdravila Raidona a smutne sa usmiala. "Ako sa máš?" rýchlo si Raidona obzrela. 

"Mám sa lepšie, ďakujem za vašu starosť," Raidon zdvorilo odpovedal. Mama prikývla a ja som vedela, že bola v rozpakoch z toho, čo Alex spravil Raidonovi. 

"Musím ísť. Už meškám do školy," povedala soma prelomila ten okamih. 

"Odveziem ťa," Raidon mi rýchlo ponúkol. Vedel, že som nemohla povedať nie, keď tu bola moja mama. 

"Ahoj, mami," povedala som a kráčala k Raidonovi do auta. 

Raidon mlčky šoféroval, zatiaľ čo moje oči boli prilepené k oknu. 

"Ally... O Laure som už všetko vysvetlil a moji rodičia ťa už znova nebudú otravovať, sľubujem," pozrela som sa na neho, ale jeho oči boli upriamené na ceste. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 11, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now