Chapter 5 - Jealousy

1K 68 6
                                    

Sedela som vedľa muža, ktorý sa len intenzívne pozeral na moje prsia. Liezlo mi to na nervy. Ale bol to klient, takže som musela predstierať, že som si nevšimla jeho žiadostivý pohľad. 

"Zatancovala by si mi?" spýtal sa s úsmevom. Ach, bože... Zhlboka som sa nadýchla a usmiala. 

"Jasné," odpovedala som a vstala. V pozadí hrala nejaká relaxačná hudba, pretože vo V.I.P zóne mali obvykle klienti radi tento typ hudby. Zmyselne som pohybovala svojimi bokmi, zatiaľ čo som rukami prechádzala okolo svojich pŕs a brucha. 

"Dobré, zlatko," muž vykríkol, takmer slintal. Otočila som sa a rýchlo pokrútila zadkom. "Áno, zlatko, si dobrá," jeho tón bol plný žiadostivosti. Vypil svoju tequilu na jeden záťah. To bude moja dokonalá výhovorka. 

"Donesiem vám ďalší pohár," uviedla som a uchopila jeho pohár. Vyšla som von z miestnosti tak rýchlo ako som len mohla. Niektorí muži dokážu byť skutočne nepríjemní. Išla som dole po schodoch k baru. 

"Jednu tequilu," povedala som Paulovi. Megan sa objavila vedľa mňa. 

"Poriadnu whiskey," povedala s úsmevom. Dala som jej vražedný pohľad a dostala tequilu, ktorú mi práve Paul pripravil. 

"Vďaka, Paul," povedala som s úsmevom. Neukázala som, ako ma Megan naštvala. Išla som ku schodom, keď sa mi Irony priplietla do cesty. 

"Kage sa pýtal, čo by som chcela robiť na našom rande," povedala šeptom. 

"Choďte do kina alebo niečo také," odpovedala som, sledovala Megan, ako prešla popri nás s triumfálnym úsmevom. Tá mrcha!

"Nevšímaj si ju. Ona sa ťa len snaží naštvať," Irony povedala kráčajúc do svojej zóny. Išla som ku schodom a zhlboka sa nadýchla, aby som sa pripravila na toho nepríjemného muža, znova. Zastavila som sa vo V.I.P chodbe. Možno by som sa mohla pozrieť na Megan a Raidona. Kráčala som potichu, až kým som nebola naozaj blízko pri ich závese. Nepočula som ich hovoriť, čo nemohlo byť dobré, ale potom Megan prelomila to ticho. 

"Takže, stále si mi nepovedal svoje meno," Megan povedala chrapľavým hlasom. Čakala som na Raidonovu odpoveď. 

"Nemusíš ho vedieť," Raidon chladne odpovedal. Usmiala som sa, pretože som vedela jeho meno, zatiaľ čo tá suka nie. 

"Chceš, aby som ti zatancovala?" Megan sa žiadostivo spýtala. Trochu som posunula záves, aby som to mohla sledovať. Megan vstala a hýbala bokmi ako štetka. "Nemám na sebe spodnú bielizeň," povedala a rukami si krúžila okolo pŕs. Otočila sa a chytila sukňu, ktorá bola naozaj krátka. Takže si myslím, že Raidon musel všetko na nej veľmi jasne vidieť. Ale bola som prekvapená z Raidonovho výrazu. Nemal záujem ani nebol vzrušený. Vyzeral znusene. S radosťou som sa usmiala. "Chceš odtiaľto vypadnúť?" spýtala sa Megan a vrtela zadkom. "Môžem ti dať noc, na ktorú nezabudneš," Raidon sa na ňu ani len nepozeral. "Zadarmo, pretože sa mi skutočne páčiš. Nemusíš platiť," Megan uviedla pri kráčaní za ním. 

"Nemám záujem," Raidon povedal znudene. "Budem potrebovať účet," áno! Nechcel byť s ňou. Usmiala som sa.

"Ty odchádzaš?" Megan sa spýtala prekvapene. 

"Áno," Raidon povedal odmerane. Cítila som ťuknutie na mojom ramene a otočila som sa tvárou k môjmu šéfovi. Do riti! Ťahal ma za ruku až na chodbu. 

"Čo si, sakra, myslíš, že robíš, Rose?" boha! Dnes v noci som určite šťastie nemala. 

"Ja... dostala som sa do zlej miestnosti, moja chyba," povedala som a začala kráčať preč, ale môj šéf ma chytil za ruku. 

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now