Chapter 25 - Questions

480 60 5
                                    

Raidon ma nežne pobozkal, akoby ochutnával moje pery. Bojovala som s neopätovaním, ale zlyhala som. Zúfalo som mu bozky opätovala. Tak mi chýbal. Jeho ruky držali moju tvár a pritiahli si ma k nemu bližšie. Ruky som si omotala okolo jeho krku a jemne ho hladila. Jeho jazyk žiadal o vstup a ja som ho nechala vkĺznuť dovnútra, násilne napadol moje ústa. Zatriasla som sa, keď vlna vzrušenia prebehla mojím telom. 

"Chýbaš mi," zašepkal mi na perách a potom pokračoval vo vášnivom bozkávaní. Jeho ruka hladila moju a išla dole k môjmu pásu. Jemne ho stisol. Musela som to zastaviť, inak by sme zase skončili v jeho posteli. Chcela som sa odtiahnuť naspäť, keď sa jeho ruka cez oblečenie dotkla mojich pŕs. Zatriasla som sa. 

"Raidon..." prostestovala som, ale on len chytil jedno z mojich pŕs a jemne ho stlačil. Vzdychla som mu na perách a užívala si jeho dotyk. Jeho voľná ruka začala rozopínať moje džínsy. "Nie..."

"Pssst," vsunul ruku do mojich džínsov a cez nohavičky sa začal dotýkať môjho klitorisu. Ticho som zastonala, v podbrušku som cítila narastajúci tlak. Rukou sa dostal do mojich nohavičiek, jeho teplé prsty boli oproti môjmu citlivému miestu a nútili ma oddať sa mu v túžbe. 

"Raidon..." z úst prešiel ku krku, ktorý žiadostivo bozkával. Mala som ho zastaviť, ale bože, cítila som sa tak dobre pod jeho dotykmi. 

Ozvalo sa zaklopanie na dvere, pričom som zoskočila z postele. Sťažka som dýchala. Raidon sa na mňa pozrel, jeho pery boli mokré a oči ukazovali svoju túžbu po mne. 

"Raidon Kawasaki! Radšej otvor tie dvere hneď teraz!" Raidonova mama povedala na druhej strane miestnosti. 

"To je tvoja mama," povedala som potichu, začala panikáriť. Bola som si istá, že tá žena by nebola rada, keby ma tu zbadala. 

"Áno, viem. Prečo sa tak bojíš?" spýtal sa a zamračil. Vari Raidon nevedel, čo mi povedali jeho rodičia?"

"Ty to nevieš?"

"Neviem čo?" polovicu svojho tela si zakryl perinou, zrejme sa snažil zakryť jeho... však viete. 

Počuli sme kľúče na druhej strane miestnosti. Rýchlo som si zapla svoje džínsy. Raidonova mama násilne otvorila dvere. 

"Raidon! Si v poriadku?" rozbehla sa k nemu, úplne ma ignorovala. 

"Áno," Raidon zmätene odpovedal. Eva sa ku mne obrátila, dala mi vražedný pohľad. 

"Ahoj," pozdravila som zdvorilo. 

"Čo tu robíš?" spýtala sa a podišla ku mne bližšie. 

"Mami, prišla ma navštíviť," dodal Raidon z postele. Eva predstierala úsmev. 

"Je to tak?" prikývla som. Všimla som si, ako Kaito vošiel do miestnosti. 

"Čo sú to tu za zvuky-och, Alyssa," povedal prekvapene. "Ahoj," jednoducho som sa na neho usmiala. 

"Raidon nie je v najlepšom stave. Mali by sme ho všetci nechať odpočívať," Eva požadovala a chytila ma za ruku, aby som ju nasledovala. Buchla som ju po ruke. 

"Nikam nejdem," povedala som úprimne. 

"Ally," Raidon ma zavolal. "Prečo si k mojej mame taká hrubá?"

"Ja... ona..." nevedela som, ako to povedať. Aj po tom všetkom to bola jeho mama. "Prepáč, ja len... Prepáč, len sa s tebou musím porozprávať," Raidon sa zamračil. "V súkromí."

"Je mi to ľúto, zlatko, ale Raidon si potrebuje odpočinúť," Eva dodala netrpezlivo. 

"To je v poriadku, mami. Prosím, nechaj nás," Raidon povedal a spravil si pohodlie na jeho posteli. 

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now