Časť je venovaná môjmu zlatíčku :3 :3 Dúfam, že časť sa ti bude páčiť :)
Stále som sa červenala a horela. Cítila som Raidonove pery na mojich, jeho ruky sa ma dotýkali a otočili k nemu. Musela som to zastaviť, naozaj. Nemohla som nad sebou pred ním tak ľahko stratiť kontrolu. Donútil ma ospravedlniť sa! Nechcela som, aby si myslel, že má nado mnou nejakú moc. Stále mám svoju hrdosť a divoko si ju budem brániť. Musím sa odtiaľto dostať. Je sexy a zaujímavý, ale nechcem, aby ma len kvôli tomu mal ako svoju hračku. Raidon potichu šoféroval, na tvári mal triumfálny výraz. Hej, určite nad tým premýšľal. On sa tak mýli...
"Kam ideme?" spýtala som sa, aby som prelomila to ticho. Už som sa nemohla pozerať na ten jeho radostný výraz.
"Presvedč sa sama," odpovedal mi a zastavil auto pred dvoma obchodnými budovami. Pohľadný muž v obleku otvoril dvere. Vystúpila som z auta a uvedomila si, že sme práve pred francúzskou reštauráciou. Ďalší muž v obleku si vzal Raidonove kľúče a nastúpil do auta. Raidon mi pokynul, aby som kráčala, nasledovala som ho. Čítala som si veľký nápis, ktorý vravel: "La gazelle". Prišli sme ku vchodu, kde boli drevené dvere perfektnej veľkosti s niekoľkými kovovými ozdobami. Podlaha žiarila, ako keby ju nedávno umývali. Mohla som sa v nej skutočne vidieť. A veľmi pohľadný muž nám otvoril dvere a nechal nás vyjsť dovnútra, toto miesto bolo úplne nádherné. Steny boli vymaľované napoly žltou a napoly bielou, obrusy mali rovnakú kombináciu farieb. V strede tu bola veľká fontána, mala na sebe malé sochy anjelikov a kvetinky. Vo vzduchu bolo cítiť veľmi lahodné jedlo. Veľmi dobre oblečený muž prišiel usmievajúc k nám.
"Monsieur Rosseau," muž pozdravil Raidona a pozrel sa na mňa. "Madam," len som kývla hlavou. "Nasledujte ma, prosím," jeho angličtina znela divne, čo je zrejmé, keďže je to Francúz. Viedol nás k elegantnému stolu pri dvoch fontánach, zvuk padajúcej vody bol relaxačný. Bola tu kopa obrazov na stenách s gazelami a inými zvieratami. Obklopovala nás klasická hudba: Vivaldi. Spoznala by som ho všade, milujem, ako hrá.
"Alyssa?" Raidonov hlas ma vytrhol z mojich myšlienok. Ponúkol mi stoličku, sadla som si a zašepkala 'Ďakujem' . Raidon sa s úsmevom posadil na stoličku oproti mne.
"Čo je tu smiešne?" spýtala som sa zvedavo.
"Nič," odpovedal pri priamom pohľade do mojich očí. Prehltla som, ale jeho oči boli stále na mne. Mňa nezastraší. "Pracuješ dnes večer?" jeho otázka ma trochu prekvapila.
"Predpokladám, že áno. Prečo? Ideš dnes večer do klubu?" zaujímalo by ma, či by išiel znova za Megan.
"Chceš, aby som prišiel?" odpovedal a napil sa vody z pohára.
"Je to na tebe. Nie na mne," povedala som nervózne. Muž s veľmi elegantným bielym oblekom sa dostal k nášmu stolu.
"Prepáčte- moi, monsieur," povedal a položil tanier s chlebom a veľmi chutnou omáčkou.
"Merci," povedala som s úsmevom.
"Chceli by ste si teraz objednať?" muž sa nás zdvorilo spýtal. Kývla som hlavou a on nám dal dve menu. "Toto je syrové menu," a potom nám ukázal na dve väčšie. "A toto je hlavné chodové menu. Odporučil by som vám Les escalopes de poulet aux aubergines," hmm, kuracie prsia na baklažáne... znelo to dobre. Vždy som milovala zeleninu.
"To znie dobre," povedala som a naspäť mu podala menu. Nechcelo sa mi v ňom listovať.
"Dal by som si..." Raidon začal listovať v menu. "Rognons d'agneau au porto et à l'orange," skvelé rozhodnutie.
YOU ARE READING
The Stripper (SK)
Teen FictionDievča, ktoré využíva svoje telo na to, aby bavilo mužov. Dievča, ktoré dostáva peniaze do svojho spodného prádla. Má špeciálne dôvody na to, aby sa obnažila pred desiatkami mužov. Raz v noci, po stretnutí s tajomným chlapcom, sa jej život zmení. Pr...