Časť venujem Michelle, snáď sa bude páčiť :) ... Časť je až teraz, pretože som bola na dovolenke :)
"Nie!" zakričala som a sledovala môjho brata, ktorý sa snažil bodnúť Raidona. "Alex!" všetko sa udialo tak rýchlo. Raidon ustúpil v zbytočnom úmysle môjho brata.
"Si mŕtvy muž!" Alex vykríkol, v jeho tvári bola zlosť. Môj brat bol ten najúžasnejší chalan na svete, ale bol veľmi impulzívny.
Aj keď sa všetko stalo tak rýchlo, sledovala som to ako v spomalenom zábere. Alex rýchlym pohybom bodol nôž do Raidonovho žalúdka.
"Nie!!!" skočila som k Alexovi, omotala si ruky okolo jeho pása. Odtiahla som ho od Raidona, ktorý spadol, pristál na zadku.
"Pusti ma!" Alex nahnevaným tónom vykríkol, zatiaľ čo sa uvoľňoval z môjho uchopenia.
"Alex! Prestaň! On nič neurobil!" strčila som ho do hrude, dívala sa mu do očí.
"Čo? Pozri sa na seba! Určite niečo spravil."
"Upokoj sa!" odstrčila som môjho brata preč a obrátila sa k Raidonovi, ktorý sedel na zemi...
Oh.
Môj.
Bože...
Raidon krvácal. Rany na bruchu prepúšťali veľké množstvo krvi, hlboko karmínovej krvi.
"Ally..." potichu zašepkal, rukou si pokrýval rany. Jeho ruka bola do chvíle plná krvi.
"Ach, nie... Alex, čo si to spravil?!" kľakla som si vedľa Raidona a držala jeho tvár oboma rukami. "Je mi to tak ľúto," povedala som úprimne. "Zavolaj 911!" zúfalo som kričala na Alexa, ktorý bol ako paralyzovaný o pár metrov ďalej. Stále držal nôž. "Alex! Hýb sa!"
"Myslel som... Ja..."
"Prebuď sa! Volaj hneď 911!" bola som zúfalá.
"Je mi to ľúto... Ja..." nôž mu spadol z ruky, spôsobil kovový zvuk, keď dopadol na podlahu.
"Nemáme na to čas! Hýb sa! Teraz!" strácala som svoju myseľ. Alex sa vytrhol zo svojho tranzu a začal volať na svojom mobile.
"Raidon..." zašepkala som dívajúc do jeho očí.
"Ally, môžeme ho vziať do môjho auta," Alex vysvetlil a bežal do garáže. Bola som tak ponorená vo svojich starostiach, že som úplne zabudla, že môj brat mal auto.
"Cítim závrat," Raidon uviedol, držal ma za ruku. Pozrela som sa späť na neho, slzy mi vyvierali v očiach.
"Budeš v poriadku," povedala som, držala svoje slzy na uzde. Nemohla som uveriť tomu, ako rýchlo sa táto situácia zmenila. Strach chladne bežal v mojich žilách, Raidon musel byť v poriadku. Jediná myšlienka na neho bola... Nezmohla som sa ani na slovo.
Počula som motor auta môjho brata, potom zaparkoval pred mojím domom.
"Raidon, musíš vstať!" povedala som, ruky dala do jeho podpazušia a snažila sa mu pomôcť.
"Pomôžem ti s tým," Alex povedal a blížil sa k nám. Záujem a ľútosť bola zrejmá z jeho výrazu tváre.
Opatrne sme Raidona vzali do ata. Nechceli sme, aby stratil ďalšiu krv, pretože som vedela, že jej strata by mohla ukončiť život môjho priateľa. Pokrútila som hlavou, aby som odstránila tú myšlienku.
Raidon a ja sme boli na zadnom sedadle, zatiaľ čo Alex rýchlo šoféroval. Raidon si položil hlavu na moje nohy. Jeho ruka zostala stlačená na jeho ranách. Pohladila som ho po čiernych vlasoch, pozrel sa hore na mňa a jeho fascinujúco tmavé oči sa stretli s mojimi. V bolestiach sa uškrnul a to bolo to, už viac som sa nemohla udržať. Slzy začali opúšťať moje oči, stekali mi po lícach.
YOU ARE READING
The Stripper (SK)
Teen FictionDievča, ktoré využíva svoje telo na to, aby bavilo mužov. Dievča, ktoré dostáva peniaze do svojho spodného prádla. Má špeciálne dôvody na to, aby sa obnažila pred desiatkami mužov. Raz v noci, po stretnutí s tajomným chlapcom, sa jej život zmení. Pr...