Chapter 19 - I Love You

670 54 8
                                    

Táto časť je venovaná pre teba, Katty, ďakujem za tvoju podporu pri mojom preklade, vážim si to :3 Dúfam, že sa časť bude aspoň trošku páčiť, dlho som takéto niečo neprekladala :D ... 

Keď sme dorazili k Raidonovému domu, moje ruky sa potili a dýchanie nebolo pravidelné. Musela som sa kontrolovať. Nemohla som byť tak nervózna. Je to môj priateľ, a áno, chceli sme byť sami v jeho dome, ale to neznamená, že budeme mať sex, nie? 

"Ally?" Raidonov hlas ma vytrhol z myšlienok. Stál pred dverami auta a naklonil sa k môjmu oknu. "Rozmýšľala si o tom, že by si v blízkej dobe aj vystúpila z auta?" usmiala som sa na neho. 

"Áno," Raidon mi otvoril dvere. Akonáhle sa moje nohy dotkli zeme, zhlboka som sa nadýchla. Upokoj sa. Prečo som bola tak nervózna? 

Môj pohľad sa stretol s pohľadom môjho priateľa. Pozeral sa na mňa so zábavným výrazom v tvári. 

"Čo je?" spýtala som sa a podišla pár krokov smerom k nemu. 

"Nič. Pamätaj, ak chceš odpovede..." prstom ukázal sa svoje ústa. 

Prižmúrila som nad tým oči. 

"Takže, v podstate mi hovoríš, že ťa musím pobozkať zakaždým, keď budem chcieť od teba nejakú odpoveď?"

"Presne tak," povedal a uškrnul sa. Prebodla som ho pohľadom. 

"Pán Raidon," povedal chrapľavý hlas za nami. 

Raidon a ja sme sa otočili k tomu hlasu. Bola to stará pani, ktorá sa pozerala na Raidona, ako keby bol jej syn. Spomenula som si na to, ako bol k nej minule taký chladný. 

"Dobrý deň, slečna...?" spýtala sa stará pani zdvorilo. 

"Som Alyssa," odpovedala som a s úsmevom jej podala moju ruku. Zdalo sa, že bola prekvapená z mojej akcie. "Ako sa voláte?" 

"Martha," uviedla prekvapene, nakoniec mi potriasla s rukou. 

"Teší ma, Martha," ukázala som jej vrelý úsmev. Starala sa o Raidona, bola som si tým istá. 

"Chcete niečo na pitie?" spýtala sa a milo sa pozrela na Raidona. Ale môj priateľ bol príliš zaneprázdnený kontrolovaním niečoho na svojom mobile. 

"To je v pohode," odpovedala som rýchlo. "Som zvedavá. Ako dlho tu pracujete?" 

Martha sa prekvapene pozrela nad mojím záujmom o ňu. Bolo to, ako keby si myslela, že by nebolo vhodné so mnou o tomto hovoriť. 

 "Vzhľadom k tomu, že pán Raidon bol dieťa, som tu viac než dvadsať rokov," znela nostalgicky. 

"Musíte ho naozaj dobre poznať," dodala som. 

"Myslím," povedala pri pohľade na zem. 

Chystala som sa jej spýtať ešte viac, no Raidon si ovinul ruku okolo môjho zápästia a pritiahol si ma za neho. 

"Poďme dnu."

"Ale-" protestovala som. 

"Dosť rozprávania," uviedol chladne. 

Akonáhle sme sa dostali dnu, treskla som Raidona po ruke. 

"Čo je to s tebou?" spýtala som sa zmätene. 

"Nič."

"Prečo sa k tejto starej dáme správaš tak chladne? Zrejme jej na tebe záleží."

"Je to len slúžka."

The Stripper (SK)Where stories live. Discover now