02.06.2018'de yayınlanmıştır.
XIII. BölümPartinin geri kalan kısmında sürekli Fatih ile bakıştım. Hayatımın en aksiyon dolu anlarıydı. Irmak dans etmek için kalktığında bile yanıma gelmedi. Bende zaten onun yanına gidecek cesaret yok. İç çekerek masadaki içkilere baktım. Pekala bir bardak deneyebilirim. Şarap olduğunu düşündüğüm kadehi aldım yavaşça. Kokusu hoşuma gitmedi ama tadına baktım. Kesinlikle alışık olduğum bir tat değil. Bir dikişte bitirilecek kadar hafif bir şeyde değil.
Kadehi yarısına kadar içtim. Ardından viski olduğunu düşündüğüm bardağı aldım ve onun tadına baktım. Bu çok daha ağırdı. Beynim dondu adeta. Birkaç içki daha denedim ve bu midem yanmaya başlayıncaya kadar sürdü. Bedenimi ateş bastı, içimde deli gibi bağırma isteği doğdu. Ayağa kalkacak kadar iyi hissetmiyorum. Irmak masaya dönecekmiş gibi durmuyor. Gözlerimi kapatıp başımı koltuğun yastığına yasladım. Biraz uyusam iyi olurum sanırım. Başım ağrıyor.
"Burada uyuma."
Anlamsız şeyler mırıldandım ve uyumaya devam ettim. Aslında sanırım buna sızmak diyorlar. Kolumu kavrayan el ile gözlerimi zorla açtım. "Bırak beni." Fatih beni dinlemedi ve elini belime doladı. "İstemiyorum, " dedim bu sefer. O çoktan ayağa kalkıp benimle birlikte yürümeye başlamıştı. Irmak nerede? Hiçbir yerde göremiyorum onu.
"Eve gitmeyeceğim, bırak beni." Ellerinden kurtulmaya çalıştım ama yalpalayınca vazgeçtim. Bu topuklularla yaşayacaklarım çok korkutucu olur. Ayıkken zor yürüyorum, sarhoşken... "Benim evime gidiyoruz."
Aklıma sabah Irmak ve Haticenin dedikleri geldi. Dantelli iç çamaşırları... Gözlerim hızla büyüdü ve Fatih'i sertçe ittim. Ondan kurtulmayı başarmıştım. "Evine falan gitmiyorum."
Eğilip ayakkabılarımı çıkardım ve bu daha rahat yürümemi sağladı. Fatih yine kolumu tutmaya çalıştı. "Bana bir daha dokunursan seni mahkemeye veririm. Bu tacize girer."
"Avukat hanım kızgın. Ben sadece yardım etmeye çalışıyorum."
"Senin yardımını istemiyorum, pislik herif."
Fatih kollarını birbirine bağladı ve dik dik bakmaya başladı. Yürü de görelim der gibiydi. Dik durmaya çalışarak yürümeye başladım. "Nereye gidiyorsun Gülsüm?" diyen Irmak ile az da olsa mutlu oldum.
"Bilmiyorum," dedim ve omuz silktim.
"Bu halde gitmesine izin mi verecektin Fatih?" dedi Irmak sinirle.
"Yardımımı istemediğini söyledi."
"Evet. Onu istemiyorum," dedim onay vererek ve biraz yalpaladım. Fatih kolumdan yakaladı. Irmak dudağını ısırdı ve "Onu biraz tut. Hemen geliyorum," dedi. Sonra yanımızdan ayrıldı.
Fatih tutmak sözcüğünü yanlış anlamış olacak ki başımı omzuna yasladı, ellerini belime sardı. Göğsüm göğsüne dönük olsa sarılıyor olurduk. Düşüncemi eyleme geçirdim ve göğsümü göğsüne yasladım. Sonra bunu o yapmış gibi bir edayla, "Bırak beni," dedim. Sarhoş Gülsüm'ün içinde bir şeytan var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz İllüzyon
Ficción GeneralGülsüm, Hukuk Fakültesini bitirerek avukat olacak genç bir kızdır. Mezun olmasından iki gün önce ise başına garip bir olay gelir. Öyle ki Gülsüm artık iki hayata sahip olacaktır. 18.04.2020 #Fantastik 1. 21.09.2020 #BilimKurgu 1. ©Tüm Hakları saklı...