XX.

9K 717 41
                                    

13

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.10.2018'de yayınlanmıştır.
XX. Bölüm

Üç hafta çokta hızlı geçmedi. Günler boyunca Hakan ile birlikteydik. Tam beş kez daha seviştik. Üç kez yemek yedik. İki kez onun evine gidip kardeşleri ile konuştum. Tabi bu zamanlarda yapılan tüm partilere yalnız katıldım.

Ve bugün... Hakan'ın delirdiğini görmenin verdiği hazzı veren çok az şey var kesinlikle. Bir erkek ile, özellikle annemin buluşmamı istediği bir erkek ile randevum olduğunu tabi ki dolaylı yollar ile öğrendi. "Aynen böyle diyeceksin Gülsüm. Evde beni bulamayınca delirecek. Mesajına da cevap vermeyeceğim."

"Çok kötüsün Irmak. Başına ağrı çıkar adamın," dediğinde göz devirdim ve elimdeki askıda duran elbiseyi yatağımın üstüne attım. "Asıl kötü olan abin. İnsan sevgilisiyle hiç fotoğraf atmaz mı ya?! Ben de kadınım, egomu tatmin etmem gerek."

"Siz bu konuda anlaşmamış mıydınız?"

Anlaşmıştık. Üstüne harika bir gece geçirdik hatta. Ama düşünceleri çabuk değişen biriyim. Tabi ki Gülsüm ve Fatih'in sevgisini git gide kıskanıyorum. Magazincilerin aynı soruyu sormasından da bıktım. 'Irmak hanım Fatih beyin yeni ilişkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?'

"Yalnız olmadığım halde yalnız kadın imajı yaratmaktan sıkıldım Gülsüm. Belki de Hakan ile ayrılmamız gerekiyor." Bunu düşündüğümü ben de bilmiyordum. Sözlerim beni sarstı. Bu öylesine dediğim bir şey miydi? "Boşver şimdi beni. Beden değiştirme işi durdu mu sence?"

"Durduğunu nasıl anlayacağız ki? Gerçek aşkı yakaladığımız an yok mu olacak!?"

Nedenini merak ediyorum. Neden o kadar insan arasında Gülsüm ve ben beden değiştiriyoruz? Bir nedeni olmalı. Filmlerdeki gibi bir patlama ya da büyücünün laneti tarzı şeyler. "Ölene kadar böyle yaşayamayız değil mi?"

Akşam olduğunda sabah seçtiğim mavi elbiseyi giydim. Yaza uygun sade bir makyaj yaptım ve bu elbisenin sarı saçlarımla ne kadar güzel göründüğünü düşündüm. Güzel bir kadınım. Yoksa manken olamazdım değil mi? Hakan bey bunun pek farkında değil. Ona istediğim erkeği elde edebileceğimi yeniden göstermeliyim.

"Ben ne cüretkar, deli bir kadındım oysa. Sessiz, sakin birine dönüştüm."

Beğeniyle yeniden kendime baktım ve buluşmayı ayarladığım mekana doğru yola çıktım. Bu sırada bazı magazin haberlerini okudum. Eski sevgililerimden biri yeni sevgili yapmış! Benden sonra bu kadın olmuş mu canım? Gelen mesaj ile kalbim tekledi.

"Neredesin?"

Mesaj Hakandan gelmişti. Gülsüm haberi verdi demek. Delir bakalım Hakan bey! Cevap yazmadan telefonu sessize aldım. Araba durunca güneş gözlüğümü taktım ve arabadan inip gülümsedim. Bugün güneş daha mı parlak sanki? Mekana girdiğimde buluşacağım adamı bulmak zor olmadı. Tıpkı benim gibi tarz bir şekilde giyinmiş, elindeki menüyü inceleyen yakışıklı bir adam tek başına oturuyor. Buradayım diye bağırıyor yani! Gözlüğümü çıkarıp, "Merhaba," dedim keyifli bir sesle.

Kusursuz İllüzyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin