Medgyesi Flóra szemszöge
Hat és fél hónapja boldogítjuk egymást Bencével és ez életem eddigi legszebb időszaka, de mai nap különleges, hisz ez az első karácsonyunk együtt. Minden évben én vagyok a hangulat felelős, hisz a családból csak én szeretem ezt az ünnepet, de hát olyan gyönyörű.Elégedetten szálltam le a létráról mikor feltettem a csúcsdíszt a fára, aztán a konyhába rohantam.
- Kész vagyok! – futottam be énekelve. Anya még a desszertet csinálja, míg Bence terít teljesen nyugodtan. Szerencsére anya imádja őt és ez fordítva is igaz, amitől szintén szerencsésnek mondhatom magamat.
- Tudod mi a szerencse? Hogy csak huszonhatodikán ül össze az egész család. Már ez is sok. – rázta meg a fejét anya, mikor elkente a csokimázt a pudingon.
- Aha. – mondtam nem törődően. – Van még csoki? – kérdeztem érdeklődve.
- Kicsim, mindjárt eszünk. – adott egy puszit az arcomra Bence, amitől elmosolyodtam. A szívem kalapált tőle még most is. Oké, nem vagyunk együtt olyan rég óta, de ez nálam már nagyon hosszú idő és vele életem végéig terveznék legszívesebben.
- Inkább hívd fel a nővéredet, hogy mi van már. – morogta anya, így hát egy sóhajtással ráztam meg a fejemet.
- A kajálásra ideér, tudod, hogy mennyire utálja a karácsonyt. – rántottam meg a vállamat, ugyanis közben becsapódott az ajtó. – Mondtam. – morogtam.
- Panka, Panka. – rázta meg a fejét Bence is.
- Nem jöttök be? – kiabálta anya, de nem jött válasz, ezért megindult a nappali felé, és én is követtem, de teljesen lefagytam. A nővérem feje be volt kötve, sőt kicsit véres is volt, illetve a bal keze gipszben pihent, míg Petinek is egy hasonló kötés volt a szemén, egy tapasz a szeme alatt és a lábán sántikált a kanapéhoz, ahol Panka terült el. – Mi a fene?
- Jól vagy drágám? – ült le a földre mellé Peti. – Átázott a kötésed. – motyogta elhaló hangon.
- Jól vagyok. – suttogta Panka és a kezét Peti arcára vezette, amit simogatni kezdett.
- Valaki észre venne minket is? – hisztizett anya, teljesen ki volt borulva.
- Anya, nyugi. Volt egy balesetünk, de jól vagyunk. – mondta Panka és ez lehet anyát megnyugtatta, de engem nem.
- Ó, fogadjunk megint bömbölt a hülye zene, meg ment az a szar e-cigi! Hát nem tanulsz, te idióta? És mit csináltál volna, ha valami komolyabb baj történt volna? Hm? Ha ne adj Isten Panka életveszélyes sérüléseket szerez? Teljesen idióta vagy? – kiabáltam vele, de megérdemli. Neki is akartam menni, ám Bence megfogta a karomat. – És te meg miért bízol ennyire benne? – kérdeztem nővéremet, aki idő közben felült.
- Azért, mert szeret. És én is szeretem. – mondta könnyes szemekkel, ami megcsapott. Tényleg szeretné őt? Egy nagyot nyeltem és Bencére néztem, aki csak behunyta a szemeit és bólintott egyet. Elengedte a kezemet, így leültem a nővérem mellé.
- Sajnálom Panka. – motyogtam miközben a hátát simogattam.
- Nem baj Flóra. – rázta meg a fejét.
- Nem. Sajnálom, hogy én annyira ellenetek voltam. Azt hittem Endi tényleg neked való, de ha a te szíved más felé húz, akkor én nem mondhatom meg, hogy kit szeress. – ráztam meg a fejemet, aztán a vállára döntöttem. – Nem akarlak elveszíteni és ezért aggódom érted. A tesóm vagy. – húztam el a számat aztán megláttam, hogy Panka Peti kezét szorítja. – Sajnálom Peti. – néztem a srácra, aki egy kis mosolyra húzta a száját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az utolsó fejezet |Botka Endre|
FanficAz első Botka Endre fanfiction. "- Arra nem gondoltál, hogyha nem engeded el most mindened meglenne? És itt most nem az anyagiakra gondolok. Megkaptad volna a megfizethetetlent. Csak Ő tudott téged úgy szeretni, hogy nyomot hagyjon benned. Ő védett...