- Πάρτ 1 -

11.6K 588 38
                                    

Σηκώνομαι με βαριά καρδιά από το κρεβάτι και κατευθύνομαι προς το μπάνιο. Όταν φτάνω κάνω τα απαραίτητα και έπειτα γυρίζω στο δωμάτιο μου, ντυνόμαι στα γρήγορα φορώντας ένα ψηλομεσο τζιν και μια απλή μπλούζα σε μπορντό απόχρωση, έβαλα το τζιν τζάκετ μου, πήρα την τσάντα και έφυγα από το σπίτι γιατί είχα αργήσει στην σχολή.

Πφφ...πάλι ρεζιλι θα με κάνει η σκύλα εμ η καθηγήτρια ψυχολογίας μου ήθελα να πω.

Μπαίνω μεσα στο κτήριο και με γρήγορα βήματα πλησιάζω την αίθουσα όπου έχω μαθημα. Ανοίγω την πόρτα αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος μου σήμερα.

" Ούτε να το σκεφτείς Αλεξιου " είπε η σκύλα και την κοίταξα με βλέμμα που μπορούσε να την σκοτώσει.

" Είναι η 3η φορά που αργείς μέσα σε ένα μήνα, σήμερα δεν θα σου την χαρίσω " είπε παλι και έκλεισα την πόρτα πίσω μου ενώ κατευθυνθηκα προς το προαύλιο. Όπως περπατούσα έπεσα πάνω σε κάποιον.

" Μην σου γαμησω, πρόσεξε που πας γαμω " μου είπε ένα αρκετά ψηλό αγορι και με κοιτούσε θυμωμενος.

Ήταν πραγματικά πανέμορφος, τα μαύρα του ματια σε συνδιασμενο με τις γωνίες του προσώπου του τον έκανα τόσο τέλειο.

" Με γράφεις γαμω; " είπε και με ξύπνησε από τον λυθαργο μου.

" Σορρυ μπρο, απλά βιάζομαι " του είπα με υφακι και πήγα να φύγω. Αλλά ο κύριος Φωνακλας δεν ήθελε να με αφήσει σε ησυχία.

" Εμένα δεν θα μου μιλάς με ειρωνικό υφακι μικρή, το χουμε ; "

Τον κοιτάζω με σηκωμένο φρύδι και πάω να του αντιμιλησω όμως σηκώνεται και φευγει. Τς τς δεν του έχουν μάθει τρόπους στο σπίτι του; Εγω ήθελα να τον βρισω όμως έφυγε. Κακος! Πάρα πολύ κακός!

Άφησα τα νεύρα να με καταβάλουν και ξεκίνησα για το σπίτι μου. Ας αφήσω την σχολή για μια μερα σκέφτηκα και έβαλα τα ακουστικά μου.

Χαλλο γκαιζ, βάλτε αστεράκι αν σας αρεσε το κεφαλαιο απλά να ενημερώσω πως τα παιδιά της ιστορίας θα γνωριστούν από το 3ο κεφάλαιο και μετά. Μην βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα!

Φιλάκια πολλαααα❤

'Teach me baby'Where stories live. Discover now